SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:10 schreef Erasmo het volgende:
Ik maak een liter dus die zal niet zo snel op zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo spullen meenemen voor ijs denk ik
Morgenavond ijs maken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Yep, doen het prima. Bent er trouwens zuinig op geweest, keurig hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze binnen zijn?Goed genoeg verpakt?
Kerstzegels gezien?
Lukte goedquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:32 schreef Timmos het volgende:
Paula zat me gister ook al lekker te maken met ijs
Wat voorquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ga zo spullen meenemen voor ijs denk ik
Morgenavond ijs maken
![]()
Aardbeienyoghurtijsquote:
Probeer eens roomijsquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AardbeienyoghurtijsEigenlijk de enige die ik tot op heden heb geprobeerd
quote:
Morgen? Dan kan ik nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:23 schreef limpix het volgende:
last minute;
assistent gezocht voor een 2 uur durende shoot, vertrek vanuit eindhoven rond 13.00u
Komtie nu meequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:23 schreef limpix het volgende:
last minute;
assistent gezocht voor morgen 18 april een 2 uur durende shoot, vertrek vanuit eindhoven rond 13.00u
Vooral zelf gemaaktquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Kaneelijs is altijd lekker![]()
* Puala kwijlt bij de gedachte aan kaneelijs
Ik zou graag willen, maar ik kan ook nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:23 schreef limpix het volgende:
last minute;
assistent gezocht voor morgen 18 april een 2 uur durende shoot, vertrek vanuit eindhoven rond 13.00u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |