Dat denk ik toch niet, wie gaat dr nou zo een non profit organisatie aanklagen voor het geldquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
het zal er juist wel mee te maken hebben dat ze hopen een schadevergoeding nog snel te innen voor ze daadwerkelijk weg zijn![]()
anders komen ze natuurlijk niet met het argument emotionele schade, die mensen ruiken geld, en niets anders
Nee ik hoop het ook nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ken ik de situatie daar niet, maar ok, dat kan ik me voorstellen.
Ik moet wel zeggen, hondengeblaf, dat hoor je wel echt VEEEEEEEER.
Hier is op zondag altijd training op de heuvel, dat is ik weet niet hoe ver weg, maar als de wind goed staat dan heb je wel t idee dat ze voor je deur tekeer gaan.
Maar dat is maar 2 uurtjes per week.
Zeikerds hou je helaas altijd, als de situatie echt zo is als jij omschrijft dan zullen ze niet veel kans maken neem ik aan hoor
Oh! Dat had ik van Maes begrepen. Omdat ze nu zelf foto's ging maken vandaag dat er dan een eigen topic kwam! Maar wat jij zegt klinkt ook wel heel logisch eigenlijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk niet dat Phoebs al een eigen topic krijgt hoor, pas als de pups 6 weken zijn beslist de fokster definitief wie dr blijven en wie dr naar wie gaan
Oh nou ja, mss maakt ze dan wel al een puppytopic?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Dat had ik van Maes begrepen. Omdat ze nu zelf foto's ging maken vandaag dat er dan een eigen topic kwam! Maar wat jij zegt klinkt ook wel heel logisch eigenlijk
of het klopt of niet klopt, het getuigt sowieso niet van enig niveau of klasse dus wat dat betreft...quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:12 schreef senesta het volgende:
Dat zou wel heel laag van die buren zijn hoor, Zwabbert
wie gaat er een non-profit organisatie aanklagen die gaat verhuizenquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet, wie gaat dr nou zo een non profit organisatie aanklagen voor het geld?
yay, je hebt zijn ziel gebroken!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou ja, mss maakt ze dan wel al een puppytopic?
Phoebe kan volgens mij nog steeds een knul worden zelfs, als Vanes alledrie de teefjes toch wil houdenIk ga er vanuit dat ze wel de hersenen heeft om dat niet te doen hoor, maar t zijn wel echt mooitjes
![]()
Het lijkt er op dat Sjon zn laatste pak rammel toen ie weer es een bommetje maakte in de brokkenbak geholpen heeft![]()
Hij durft niet meer grommend in de bak te duiken zodra ik hem neerzet, EN hij LUISTERT als ik hem weg roep bij het eten![]()
Van oh-oh, dat Sjon geen bommetje mag in de brokkenbak?quote:
Wat anders?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Van oh-oh, dat Sjon geen bommetje mag in de brokkenbak?
Ja, vind ik ook![]()
Oh... wacht...
Zn ziel niet hoor, maar een beetje respect mocht ie wel voor me gaan krijgen ondertussen, beest was echt van God losquote:
Komt er aan per PM!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat anders?
Doe me je adres trouwens nog eens
Ik heb nog wat liggen van jaren geleden die jij vast nog niet kentquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt er aan per PM!
En ben jij al weer toe aan een nieuwe voorraad boekjes? Ik heb echt bergen nieuwe die ik al uit heb
Wat ligt Hummer er lekker bij.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:25 schreef senesta het volgende:
Ik had laatst een groter mandje gekregen...
[ afbeelding ]
Oh en kijk![]()
[ afbeelding ]
(ik moet eens kijken naar de instellingen van mijn camera want het wit is wel erg wit)
[ afbeelding ]
Samen eten, wat een verschil he
Ik vind die verschillen zo leuk om te zien, Dodge is even ruim 1,7 kilo en Hummer is ruim zeven kilo maar Hummer is ook gewoon heel groot. Mandje van 60 cm doorsnede is al eigenlijk aan de kleine kantquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat is Dodge mini en Hummer huuuuuge![]()
Sjon zn lijf is even groot als dat van Chico, tenminste, even lang.
Alleen zijn zn poten half zo kort dus lijkt ie nog heel klein, hij weegt nog maar een kilo minder dan Chico
Ik zal vanmiddag eens proberen te metenquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Hummer is gewoon zwaarder dan mijn chinezen ook he
![]()
Hoe hoog is zn schoft?
Ik gok dat ie wel net ietje lager is dan Billy, Billy zn lijf is iets minder gevuld gok ik.
het was ook maar een grapjequote:Op zaterdag 17 april 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zn ziel niet hoor, maar een beetje respect mocht ie wel voor me gaan krijgen ondertussen, beest was echt van God los![]()
Echt, ik vind m keileuk dus ik wil ondertussen echt niet meer dat ie weg moet, maar mn andere honden klappen in elkaar van de honger omdat ze niet kunnen eten wanneer ze dat willen omdat Sjon zo debiel doet.
Ik los dat liever ff op hoor, if you do not mind![]()
Van een beetje luisteren is nog nooit een hond doodgegaan ook, alhoewel Sjon daar soms heel anders over denkt
waar zit de schoft op een hummer?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Hummer is gewoon zwaarder dan mijn chinezen ook he
![]()
Hoe hoog is zn schoft?
Ik gok dat ie wel net ietje lager is dan Billy, Billy zn lijf is iets minder gevuld gok ik.
Nee ze ging een proefpakket halen binnenkort.quote:
Welke variant neemt ze dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ze ging een proefpakket halen binnenkort.
Is dat raar? Of is het een normaal verschijnsel?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:45 schreef oh-oh het volgende:
OMG![]()
Sjon is 26 cm laag![]()
En zn rug is 34 cm lang![]()
Billy is 35 cm lang en 34.5 hoog nog steeds, echt perfect in verhouding.
Chico is 31 hoog en 33 lang en die is al lang in de rug maar nog net acceptabel
alleen als zijn vader een teckel isquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat raar? Of is het een normaal verschijnsel?
Tis niet gebruikelijk dat een chinees de maten van een teckel aan neemtquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat raar? Of is het een normaal verschijnsel?
longSjon is looooooonnngquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis niet gebruikelijk dat een chinees de maten van een teckel aan neemt![]()
Maaaaaar nu heb ik wel eindelijk een hond die dat schattige chanel pyamaatje uit Korea past![]()
Laat die zon maar weer zitten
boor is echt een tijger met het hartje van een hamsterquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
Hummer en DodgeToffe foto's!
Boor heeft aan een tuigje + de uitschuifriem van Bink lekker in de tuin gestruind vanmiddag.
Die ligt nu op de vensterbank te ronken, even bijkomen van het enorme avontuur![]()
Heer G is echt voorlopig nog niet uit Schotland terug, de as slaat daar nu ook neer, auto's met laagjes er op.
Alle boten naar Ned. zitten vol, treinen zijn geen kaartjes meer voor te krijgen en vliegen is sowieso tm morgenmiddag ook onmogelijk. Hij is maar extra kleren en ondergoed gaan kopen daar, want hij had met inpakken maar t/m vorige donderdag gerekend
Dat neerslaan is niet zo geweldig voor de gezondheid ook toch?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
Hummer en DodgeToffe foto's!
Boor heeft aan een tuigje + de uitschuifriem van Bink lekker in de tuin gestruind vanmiddag.
Die ligt nu op de vensterbank te ronken, even bijkomen van het enorme avontuur![]()
Heer G is echt voorlopig nog niet uit Schotland terug, de as slaat daar nu ook neer, auto's met laagjes er op.
Alle boten naar Ned. zitten vol, treinen zijn geen kaartjes meer voor te krijgen en vliegen is sowieso tm morgenmiddag ook onmogelijk. Hij is maar extra kleren en ondergoed gaan kopen daar, want hij had met inpakken maar t/m vorige donderdag gerekend
zolang je het niet opliktquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat neerslaan is niet zo geweldig voor de gezondheid ook toch?
volgens mij wel ja, de as hangt nog in de luchtquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Zeg is dr vanavond dan weer zo een spectaculaire zonsondergang?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
No worries dierenfundies, hijs alweer uit hoor
Dat is lief! (denk ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
moeder zet ineens een bord met wat sushirolletjes voor me neer
Ik geloof alleen voor mensen die sowieso al ademhalingsproblemen hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat neerslaan is niet zo geweldig voor de gezondheid ook toch?
vulkaanas is niet giftig hoor, dat garandeer ik jequote:Op zaterdag 17 april 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof alleen voor mensen die sowieso al ademhalingsproblemen hebben.
Maar ik weet eigenlijk ook niet meer wat nou te geloven hoor, of het nou wel of niet ongezond is. Als het gevaarlijk was, dan reden er nu toch wel auto's met omroepsystemen rond dat iedereen naar binnen moet?
Tenminste, dat hoop ik maar dat ze dat zouden doen dan
Krijg net een smsje dat er ook geen enkele huurauto meer te krijgen is, dus het is nu een kwestie van zitten en afwachten maar
En wat is dat dan dat het zulke scherpe randjes heeft die as dat het schade kan toebrengen aan je luchtwegen? Dat zat een kerel nog te vertellen bij P&W van de weekquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vulkaanas is niet giftig hoor, dat garandeer ik je
tis gewoon verpulverde steen, volkomen onschadelijk
alleen als je het inademt kan je problemen krijgen dus als je al astma hebt ofzo
wie is "ze"quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:06 schreef Ml-etje het volgende:
Ze beginnen nu al met het opgeven van een koude zomer door de as
die nodigen iedere malloot die iets sensationeel kan makenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat is dat dan dat het zulke scherpe randjes heeft die as dat het schade kan toebrengen aan je luchtwegen? Dat zat een kerel nog te vertellen bij P&W van de week
Nee ik geloof écht dat het geen erge kwaad kan nu daar, anders hadden ze heus wel gezegd dat men binnen moest blijven
ik heb gister er toevallig wel een twijfelachtig artikeltje over gelezen, de schrijver haalde verschillende vulkaanuitbarstingen van de afgelopen 150 jaar aanquote:
Nee, dan kun je alleen maar zoveel mogelijk van hem genieten zolang het nog goed gaatquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:10 schreef ferrari_rood het volgende:
@strega verhuisstress is het niet. Hij heeft het hier echt naar zijn zin tuin en zo. Volgens de DA kunnen ze niets meer doen. Hij krijgt nu een verhoging van de medicatie en aan ons de taak zijn leven niet onnodig te rekken.
@oh-oh in zijn eigen topic (zie sig) staat het uitgebreid beschreven.
De trap is geschuurd maar toen moest ik mijn huis uit omdat ze in de hal tegels gingen leggen. Di avond de trap in de grondverf do avond de trap in de 1e lakverf en dan van het weekend de spullen over verhuizen.
Sterkte met de hamster. Wel fijn dat ze zo goed oud is geworden. Dan kun je er ook vrede mee hebben.quote:
Oh die Dodge, die tweede foto ook!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat is Dodge mini en Hummer huuuuuge![]()
Sjon zn lijf is even groot als dat van Chico, tenminste, even lang.
Alleen zijn zn poten half zo kort dus lijkt ie nog heel klein, hij weegt nog maar een kilo minder dan Chico
Oh Geweldig, dat kontje en staartje er door!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Aaaahquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Zeker weten?quote:
weet niet, op de foto's van Greys vond ik het rood ook tegenvallen, vond het zelfs meer geel/lichtoranje dan roodquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:43 schreef oh-oh het volgende:
Nou, dat ligt voornamelijk aan die prutscamera van mij vrees ik.
Olympus he![]()
Ik heb nog wat kekke plaatjes wederom.
Zien?
Jeetje. Ik heb nog niet helemaal bijgelezen, maar ik las dit net. Eigenlijk loop ik emotionele schade op van die mensen. Kunnen we geen rechtszaak tegen hen aanspannen. Ik weet nog wel een leuke advocatenkantoor in het zuiden des lands.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=754
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jeetje. Ik heb nog niet helemaal bijgelezen, maar ik las dit net. Eigenlijk loop ik emotionele schade op van die mensen. Kunnen we geen rechtszaak tegen hen aanspannen. Ik weet nog wel een leuke advocatenkantoor in het zuiden des lands.
Ik ook maar die werken niet pro deoquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jeetje. Ik heb nog niet helemaal bijgelezen, maar ik las dit net. Eigenlijk loop ik emotionele schade op van die mensen. Kunnen we geen rechtszaak tegen hen aanspannen. Ik weet nog wel een leuke advocatenkantoor in het zuiden des lands.
ja ik moest bijna gillen toen ik die net zagquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan je niet een grote zak bapao's maken ofzo
een heeeeeeeele grote zak bapao's?quote:
Ook niet voor het goeie doel?quote:
Serieus, als ze daarmee zouden beginnen, konden ze bezig blijven, je wil niet weten hoeveel verzoeken dr binnen komenquote:
Als je erbij bedenkt dat de kleuren van mijn cam echt mege crappy zijn dan was ie echt flink rood hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
kijk, dat begint er een beetje op te lijken![]()
[ afbeelding ]
en als jij er bij bedenkt dat ik kleurenblind ben, voornamelijk met rood...quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je erbij bedenkt dat de kleuren van mijn cam echt mege crappy zijn dan was ie echt flink rood hoor.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als jij er bij bedenkt dat ik kleurenblind ben, voornamelijk met rood...
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:34 schreef nokwanda het volgende:
Maar serieus, hoe kunnen wij nou protesteren tegen wat er daar in Aarle-Rixtel gebeurt?
Media inschakelen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:34 schreef nokwanda het volgende:
Maar serieus, hoe kunnen wij nou protesteren tegen wat er daar in Aarle-Rixtel gebeurt?
Wij doen hier al drie avonden niets anders dan kijken....maar helaas, vanavond beetje oranje zweem, maar verder niks spectaculo. Meestal hebben we hier mooiere lavendel/violette avonden. Het zo gezegde violette uur. Maar neequote:Op zaterdag 17 april 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet niet, op de foto's van Greys vond ik het rood ook tegenvallen, vond het zelfs meer geel/lichtoranje dan rood
Geweldig!quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja ik moest bijna gillen toen ik die net zag![]()
Zo mooi, die Bil, en die blik
Dit is een tekening??quote:Op zondag 18 april 2010 06:08 schreef DeZwabber het volgende:
*teken teken teken*
*krabbel krabbel krabbel*
klaar!![]()
*op klok kijkt*
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooie stabij! Een bruine, die zie je niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Voor Senesta![]()
We vonden dus echt het mooiste plekje ter wereld zowat.
Op een heuvel met uitzicht op Bemelen en Maastricht in de verte.
En de hondjes vonden een leuk speelvriendinnetje, Scotty:
[ afbeelding ]
Scotty is een Friese stabij teef van 8 maanden:
[ afbeelding ]
Sjon genoot van het uitzicht.
Beneden hoorde hij koeien, schapen, lammetjes en paarden!
[ afbeelding ]
De lammetjes en schapies waren heel erg aan het springen en rennen en ze hadden een eigen grot waar ze in en uit crossten ook![]()
[ afbeelding ]
Van alle kanten kwamen er luchtballonnen voorbij gevlogen![]()
[ afbeelding ]
Claud mist haar eigen hond heel erg, maar Chico knuffelen maakt echt veel goed zegt ze![]()
[ afbeelding ]
het is een foto van een tekening...quote:Op zondag 18 april 2010 08:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit is een tekening??
Dacht eerst huh foto ff kijken..
Wat goed!quote:Op zondag 18 april 2010 06:08 schreef DeZwabber het volgende:
*teken teken teken*
klaar!![]()
*op klok kijkt*
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Voor Senesta![]()
We vonden dus echt het mooiste plekje ter wereld zowat.
Op een heuvel met uitzicht op Bemelen en Maastricht in de verte.
En de hondjes vonden een leuk speelvriendinnetje, Scotty:
[ afbeelding ]
Scotty is een Friese stabij teef van 8 maanden:
[ afbeelding ]
Sjon genoot van het uitzicht.
Beneden hoorde hij koeien, schapen, lammetjes en paarden!
[ afbeelding ]
De lammetjes en schapies waren heel erg aan het springen en rennen en ze hadden een eigen grot waar ze in en uit crossten ook![]()
[ afbeelding ]
Van alle kanten kwamen er luchtballonnen voorbij gevlogen![]()
[ afbeelding ]
Claud mist haar eigen hond heel erg, maar Chico knuffelen maakt echt veel goed zegt ze![]()
[ afbeelding ]
Mijn meneer wil volgend jaar bij jou logerenquote:Op zondag 18 april 2010 15:11 schreef oh-oh het volgende:Zo tof altijd , ze fietsen nu zowat hier langs, buiten rennen allemaal mensen die kant op. en allemaal heli's vliegen over !
Héérlijk!quote:Op zondag 18 april 2010 17:44 schreef Enfermera het volgende:
Zo, lekker gewerkt vandaag! Iedereen hier van het zonnetje genoten zeker?? Tis zo stil in het topic xD Ik ga vanavond heerlijk uit eten in R'dam met vriendein, lekker buiten zitten!![]()
![]()
18 april, teek op je bilquote:Op zondag 18 april 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Brrrrrr, net een teek van Karel zn koppie en een van Billy zn oor afgeplukt
quote:
Dat is de II.quote:Op zondag 18 april 2010 06:08 schreef DeZwabber het volgende:
*teken teken teken*
klaar!![]()
*op klok kijkt*
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat geloof je toch niet.quote:
verloedering van de buurt, ik zeg je !quote:Op zondag 18 april 2010 18:48 schreef Strega het volgende:
Vorig jaar hebben we hier een zwarte ooievaar gezien.
en vergeet de hangkuikens niet, dat tuig gaat niet naar school, de hele dag maar in groepjes rond te hangen...quote:Op zondag 18 april 2010 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja!
Voor je het weet vliegen zelfs de ooievaars in burka's rond
Met d'r vacht om het te vinden is het lastig bedoel ik.quote:Op zondag 18 april 2010 18:33 schreef oh-oh het volgende:
Het verwijderen is op elke hond t zelfde, het vinden is een andere kwestie
quote:Op zondag 18 april 2010 21:15 schreef Maes het volgende:
Ik heb alle namen en emailadressen van mijn gezinsleden gebruikt om te stemmen
Jaaaaaaaquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 20:55 schreef Strega het volgende:
Zwabber
Zwabber
Zwabber
ZWABBER
Je moet een rode zonsondergang tekenen X-Rated luisteren!
donequote:Op zondag 18 april 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Zouden jullie als je dat nog niet gedaan hebt ook op Dierenthuis willen stemmen?
http://solutions.3mnederl(...)ail/?NominationId=28
Onder de foto kan je op 'STEM' drukken
2x donequote:Op zondag 18 april 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Zouden jullie als je dat nog niet gedaan hebt ook op Dierenthuis willen stemmen?
Volgens mij niet hoorquote:
Aight.quote:Op zondag 18 april 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor
Alleen bij een Aanbeveling, zie in het linkje en dan die tekstjes onder de foto.
Maar ik weet niet 100% zeker hoe die stemming in zijn werk gaat verder, ik geef het alleen door
Wij hebben hier alle drie gestemd op Dierenthuis.quote:Op zondag 18 april 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Jaquote:Op zondag 18 april 2010 22:16 schreef Beijtje het volgende:
Heb ook net gestemd. Zulke doelen zijn fantastisch!
quote:Op zondag 18 april 2010 22:16 schreef Beijtje het volgende:
Heb ook net gestemd. Zulke doelen zijn fantastisch!
Mooi, wij hebben ook al gestemd!quote:
Tuurlijk...daar zijn we toch met z'n allen voor!quote:Op maandag 19 april 2010 00:38 schreef Greys het volgende:
Wat zijn we weer lekker bezig met zijn allen!
Hahahahhaa!quote:Op maandag 19 april 2010 00:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Tuurlijk...daar zijn we toch met z'n allen voor!
Trouwens....Tashi is al weer bezig om vliegenmeppers te upgraden voor de volgende veiling!![]()
Ik heb hem voorgesteld eerst oranje te gaan doen, die kun jij dan weer gebruiken voor het SF, als vlaggetjes.
Ik heb ook gestemd!quote:Op zondag 18 april 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Dat hebben we hier ook weleens gehad met een muis. Ze hadden een muis gevonden en sindsdien blijven ze naar de die plek gaan.quote:Op maandag 19 april 2010 08:59 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een muurstaar kat![]()
Hij heeft van de week een spinnetje gevonden op de muur en hij zit nu steeds naar de muur te staren, ziet er niet uit
Ingquote:
37...valt toch best mee?quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 08:59 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een muurstaar kat![]()
Hij heeft van de week een spinnetje gevonden op de muur en hij zit nu steeds naar de muur te staren, ziet er niet uit
Tis wat hè die leeftijdquote:Op maandag 19 april 2010 09:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
37...valt toch best mee?
Ik zou je niet meer dan 27 geven heur
Nou hij zit in de gang, voor de muur en kijkt omhoog, ik kan er niet eens tussendoor lopenquote:Op maandag 19 april 2010 09:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
reageert ie ook lekker geirriteerd als je erdoorheen loopt?
Hou op schei uitquote:
quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En ik blijf hoe dan ook 10 jaar jongen dan Maes
![]()
quote:
Heb net ff de foto's gekeken! Wat een dotjes zeg!!quote:Op maandag 19 april 2010 11:12 schreef Maes het volgende:
We moeten wel een beetje doorposten, ik ben allang op kraamvisite geweest![]()
nee, dit gaan we oprekken tot je de volgende keer weer moetquote:Op maandag 19 april 2010 11:12 schreef Maes het volgende:
We hebben nog geen datum afgesproken. Ik reken op over 7 weken.quote:Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef Taiga het volgende:
[..]
Heb net ff de foto's gekeken! Wat een dotjes zeg!!
Wanneer krijg je de pup?
pfff wat duurt dat lang he?quote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef Maes het volgende:
[..]
We hebben nog geen datum afgesproken. Ik reken op over 7 weken.
Nog leuke doots gescoord feestbeest?quote:Op maandag 19 april 2010 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, gister was er visite, verjaardag enzo
vanavond weer
quote:Op maandag 19 april 2010 11:12 schreef Maes het volgende:
Hier ookquote:Op maandag 19 april 2010 12:12 schreef Strega het volgende:
Goedemiddag allemaal, hier schijnt de zon weer lekker.
Maar wel wat fris nog.quote:
Ik had net mijn moedertje in Friesland aan de telefoon en die zei dat ze even een wandelingetje hadden gemaakt in de zonquote:
Hé heerlijk is dat, dat ze daar nog fijn met z'n tweetjes van kunnen genietenquote:Op maandag 19 april 2010 12:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had net mijn moedertje in Friesland aan de telefoon en die zei dat ze even een wandelingetje hadden gemaakt in de zon(Vader is 82 en moeder 76
)
Och dat spijt me voor je.quote:Op maandag 19 april 2010 12:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé heerlijk is dat, dat ze daar nog fijn met z'n tweetjes van kunnen genieten![]()
(De mijne zijn helaas al lang geleden overleden)
Ja, het is wel raar, mijn vader overleed 20 jaar geleden toen ik Pagan net een half jaar kende. Hij is dus ook niet bij ons trouwen en zo geweest. Mijn moeder is in 1997 overleden. Dan is ineens het hele ouderlijke huis weg enzo. Toe realiseerde ik me ook ineens dat ik nu alleen nog mijn kindertijd enzo met mijn broer kan delen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Och dat spijt me voor je.![]()
Ik ben heel erg trots op mijn ouders, die emailen en internetten en wonen met z'n tweetjes in een heerlijk appartement in Heerenveen.
Dat had mijn moeder ook heel erg toen mijn oma overleed, en ze is ook nog enigst kind.quote:Op maandag 19 april 2010 12:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het is wel raar, mijn vader overleed 20 jaar geleden toen ik Pagan net een half jaar kende. Hij is dus ook niet bij ons trouwen en zo geweest. Mijn moeder is in 1997 overleden. Dan is ineens het hele ouderlijke huis weg enzo. Toe realiseerde ik me ook ineens dat ik nu alleen nog mijn kindertijd enzo met mijn broer kan delen.
Bij het Thialf stadion aan de golfbaan, waar het hotel ook staat.quote:
Heerlijk om op leeftijd te zijn en toch mee te gaan in de moderne dingen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Och dat spijt me voor je.![]()
Ik ben heel erg trots op mijn ouders, die emailen en internetten en wonen met z'n tweetjes in een heerlijk appartement in Heerenveen.
Meneer Maes zijn vader is net overleden en hij vindt het moeilijk dat hij niks meer aan zijn vader kan vragen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het is wel raar, mijn vader overleed 20 jaar geleden toen ik Pagan net een half jaar kende. Hij is dus ook niet bij ons trouwen en zo geweest. Mijn moeder is in 1997 overleden. Dan is ineens het hele ouderlijke huis weg enzo. Toe realiseerde ik me ook ineens dat ik nu alleen nog mijn kindertijd enzo met mijn broer kan delen.
Poepiechiquequote:Op maandag 19 april 2010 12:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Bij het Thialf stadion aan de golfbaan, waar het hotel ook staat.
De wond is eindelijk wat dicht aan het gaan. Van binnen doet ie helaas veel pijn.quote:Op maandag 19 april 2010 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat had mijn moeder ook heel erg toen mijn oma overleed, en ze is ook nog enigst kind.
Dus die kan het met niemand meer delen.
Hoest eiks met je pootje?
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Het vreemde is soms ook dat dan blijkt dat mijn broer bepaalde dingen heel anders heeft beleefd dan dat ik in m'n herinnering heb. Het geheugen kan je soms flink te pakken nemen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Meneer Maes zijn vader is net overleden en hij vindt het moeilijk dat hij niks meer aan zijn vader kan vragen.
Wat vervelend dat je nog zo'n pijn hebtquote:Op maandag 19 april 2010 12:55 schreef Strega het volgende:
[..]
De wond is eindelijk wat dicht aan het gaan. Van binnen doet ie helaas veel pijn.
Woensdag moet ik voor foto's en bezoek aan de chirurg naar het ziekenhuis, ik hoop dat die foto's wat progressie laten zien. Donderdag word hier een traplift geplaatst, dus ik HOOP dat ik vanaf vrijdag weer boven in m'n eigen bed kan slapen!
Ja dat hebben mijn zus en ik ookquote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Het vreemde is soms ook dat dan blijkt dat mijn broer bepaalde dingen heel anders heeft beleefd dan dat ik in m'n herinnering heb. Het geheugen kan je soms flink te pakken nemen.
Ja, aan de andere kant lijkt hij me wel fijn m'n meneer weer naast me te hebben liggen i.p.v. zo'n harig hondenlijf.quote:Op maandag 19 april 2010 12:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je nog zo'n pijn hebtMaar de traplift is goed nieuws! Lekker weer in je eigen bedje. Wat zullen de hondjes je missen
Lekker is dat dan weer he? Die rustquote:Op maandag 19 april 2010 13:44 schreef Maes het volgende:
Zo mijn huis is weer leeg. Mijn zoon en zijn vriendin waren hier dit weekend en dan is mijn huis heel erg volEn nu is iedereen naar werk, school of zit in een hotel in Heemskerk
en is de bank weer helemaal van mij
Dat is geweldigquote:Op maandag 19 april 2010 14:08 schreef senesta het volgende:
Ik kom net terug van de kids naar school brengen + kletsen![]()
Maar zie wat ik bij thuiskomst aantref![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaaaawquote:Op maandag 19 april 2010 14:08 schreef senesta het volgende:
Ik kom net terug van de kids naar school brengen + kletsen![]()
Maar zie wat ik bij thuiskomst aantref![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wilde ik ook vragen, hier staan ze dan voor de deur te springenquote:Op maandag 19 april 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaw![]()
Blijven die echt gewoon zo liggen als je binnenkomt?
Naja Kees is een hond en die komt ook niet uit dr dekbed op de bank als ik binnenkom, die moet ik echt soms wel drie keer roepenquote:Op maandag 19 april 2010 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook vragen, hier staan ze dan voor de deur te springen
Ik heb de kaartjes binnen, dankje en ook voor de kaart!quote:Op maandag 19 april 2010 13:05 schreef Strega het volgende:
Zo mijn meneer en ik gaan een lekkere cappucino drinken.
Zo zou ik het ook doenquote:Op maandag 19 april 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja Kees is een hond en die komt ook niet uit dr dekbed op de bank als ik binnenkom, die moet ik echt soms wel drie keer roepen
quote:Op maandag 19 april 2010 13:44 schreef Maes het volgende:
Zo mijn huis is weer leeg. Mijn zoon en zijn vriendin waren hier dit weekend en dan is mijn huis heel erg volEn nu is iedereen naar werk, school of zit in een hotel in Heemskerk
en is de bank weer helemaal van mij
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Nog maar 12 nachtjes!!!!quote:
Hoiquote:Op maandag 19 april 2010 14:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]Wie zit er in een hotel in Heemskerk?
quote:Op maandag 19 april 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Nog maar 12 nachtjes!!!!![]()
Hoi!!!!!!quote:
Ja en hij blijft gerust zo een uur liggen slapen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:43 schreef tombolafan het volgende:
Aaaaaaaaaaaah, wat een snoesjes!!!! Dat oor op die onderste foto!
Als je meneer Maes ziet geef em een kus van mijquote:Op maandag 19 april 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
Zo, het is mooi weer dus ik ga wandelen
Tot later!
quote:Op maandag 19 april 2010 14:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Als je meneer Maes ziet geef em een kus van mij![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is dat ik niet in Heemskerk zit nu maar anders!Tot wanneer is ie daar?
Zal wel een leuk gezicht zijn he, als een wildvreemd iemand je om je nek vliegt om "een kus te geven van je vrouw"
Ik ben dus gewoon in staat om rond te gaan fietsen morgen/woensdag om hem te zoenenzoeken he!quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 14:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben dus gewoon in staat om rond te gaan fietsen morgen/woensdag om hem te zoenenzoeken he!
Ik weet alleen niet zo goed meer hoe hij er uit zietquote:
Hij komt morgenavond al weer thuis. Hij zou overigens een wildvreemde zoenende vrouw wel op prijs stellenquote:Op maandag 19 april 2010 14:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben dus gewoon in staat om rond te gaan fietsen morgen/woensdag om hem te zoenenzoeken he!
Wat gaat ie vanavond en morgenmiddag doen?quote:Op maandag 19 april 2010 15:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij komt morgenavond al weer thuis. Hij zou overigens een wildvreemde zoenende vrouw wel op prijs stellen![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat gaat ie vanavond en morgenmiddag doen?
Of je pakt ze gewoon allemaal en dan maar hopen dat de goede erbij zitquote:Op maandag 19 april 2010 15:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet zo goed meer hoe hij er uit ziet
Dus ik vraag vanaf nu aan alle mannen die ik tegenkom; krijgt u een pup die Phoebe heet????
Zo ja: GRIJP! ZOEN! KLABAM!
Eh, ik woon in een dorp he, dan krijg ik zo'n naam vrees ik...quote:Op maandag 19 april 2010 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of je pakt ze gewoon allemaal en dan maar hopen dat de goede erbij zit
Oh ja als je die nog niet hebt dan zou ik daar idd maar ff mee oppassenquote:Op maandag 19 april 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, ik woon in een dorp he, dan krijg ik zo'n naam vrees ik...
quote:Op maandag 19 april 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja als je die nog niet hebt dan zou ik daar idd maar ff mee oppassen
Weet ik veelquote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat gaat ie vanavond en morgenmiddag doen?
quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 16:00 schreef Qwea het volgende:
baloe hoeft geen operatie
Wel hills j/d en veel trainen. En hij heeft anabolen gehad.
quote:Op maandag 19 april 2010 16:00 schreef Qwea het volgende:
Da's heul goed nieuws Qquote:Op maandag 19 april 2010 16:00 schreef Qwea het volgende:
Dat is fijnquote:Op maandag 19 april 2010 16:00 schreef Qwea het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |