volgende week maandag: papadagquote:Op maandag 19 april 2010 06:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daarna 3 weke een werkweek van 4 dagen
Ik heb er niet zo'n probleem mee, maar kan me voorstellen dat je er niks mee hebtquote:Op maandag 19 april 2010 07:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb toch zo'n grafhekel aan rollenspellen.
Klinkt als een goed feestquote:Op maandag 19 april 2010 09:36 schreef MadMaster het volgende:
Zo, het weekend is helaas weer voorbij.
Gisteren maar weer richting Arena geweest en mijn oude professie weer opgepakt, barkeeperen in het supportershome. Bier (3000 liter in 3 tanks) was vlak na de wedstrijd op met als gevolg dat men massaal aan de 'mixies' ging.
Goed voor de omzet, maar minder voor de geestlijke gesteldheid van een aantal personen.
Resultaat: 3 onderlinge knokpartijen incl. door de lucht vliegende barkrukken en stoelen, 3 licht gewonden en een paar personen die zich voorlopig even niet in het supportershome hoeven te melden.
Zelf een bieraanval over me heen gekregen en die afgeweerd met de brandblusser.
Kortom, het was weer ouderwets gezellig...
quote:Op maandag 19 april 2010 09:44 schreef Etcetera het volgende:
Dat zou echt niks voor mij zijn
Ik ben verbrand gisteren![]()
Dacht dat insmeren nog niet nodig was
Soempie-actie +1quote:Op maandag 19 april 2010 09:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben verbrand gisteren![]()
Soempie-actie +1quote:Op maandag 19 april 2010 09:46 schreef Soempie het volgende:
Sven had zich ook niet ingesmeerd. Die loopt nu als een oud mannetje rond.![]()
Ach, het went op den duur wel...quote:
Zon = zon...quote:Ik ben verbrand gisteren![]()
ik word niet bruin dus word ik dan2x zo snel niet bruin?quote:Op maandag 19 april 2010 09:53 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nu zonnebrand dat het natuurlijke bruiningsproces stimuleert.
Hoop niet dat ik oranje word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |