Ik stem voor.quote:Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tip voor de volgende AKQSC-eet-meet: iets met lam![]()
Trouwens, wellicht van de zomer dan een meet doen? Is er een beetje animo hier?
quote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
En als het van de BBQ is, dan graag frikadel.
Vind ik het lekkerst als we gaan BBQ-en. En dan bij voorkeur in stukjes aan een stokje.quote:
Moet het ook nog Halal zijn of mag het die soort zijn met afvalvlees?quote:Op maandag 19 april 2010 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind ik het lekkerst als we gaan BBQ-en. En dan bij voorkeur in stukjes aan een stokje.
Indien de BBQ bij huize IARL of PR is zal het gegarandeerd kosher zijnquote:Op maandag 19 april 2010 16:38 schreef MadMaster het volgende:
Moet het ook nog Halal zijn of mag het die soort zijn met afvalvlees?
Jazekerquote:Op maandag 19 april 2010 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
De kinderen gaan dus ook mee!! Dan kunnen mijn kinderen ook mee!!
Je lijkt mij wel.quote:Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Ik vind kip wel één van de lekkerste vleessoorten. Niet de vleugeltjes of poten... dat is nog een tik van mij.. ik geen vlees met bot of vet eraan.
quote:
Ah, het wordt een knakworst-BBQ...quote:Op maandag 19 april 2010 16:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazeker
Lijst van mogelijke kinders:
Jair
Twan
Lennon
Eli
Aviva
quote:Op maandag 19 april 2010 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het wordt een knakworst-BBQ...
Dan leert zo'n kind nooit dat het gevaarlijk is om van de bbq te etenquote:Op maandag 19 april 2010 17:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Is het niet veel handiger om gewoon van een bord te eten ivm verbrandingsgevaar?
Dat vind ik dan stiekem weer best foutquote:
Ik zeg doen!quote:Op maandag 19 april 2010 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meet meet meet! Doe het na vier juni pleeeeeeeeease
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 19 april 2010 18:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zeg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 19 april 2010 18:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zeg doen!Dan komen wij wel naar jouw Toontown Party...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 april 2010 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan komen wij wel naar jouw Toontown Party...
Meets waar je graag bij bent, maar geen herinnering aan wilt hebben vinden altijd plaats op een zaterdag.:)quote:Op maandag 19 april 2010 19:17 schreef B.ertha het volgende:
Meets waarop ik gewenst ben, dienen niet plaats te vinden op zaterdag
Meets waarvan ik weg moet blijven, dienen wel plaats te vinden op zaterdag
check, hier ookquote:Op maandag 19 april 2010 09:51 schreef Soempie het volgende:
't Wordt vanzelf bruin. Of je vel laat los, waarna je weer wit bent. Dat gebeurt mij altijd.
voorquote:Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tip voor de volgende AKQSC-eet-meet: iets met lam![]()
Trouwens, wellicht van de zomer dan een meet doen? Is er een beetje animo hier?
Ze vliegen hier al de hele dagquote:Op maandag 19 april 2010 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Wereldnieuws: Er kwam zojuist een vliegtuig over de wijk gevlogen...
En dat vlak na mijn heugelijke nieuws...quote:Op maandag 19 april 2010 20:11 schreef Whiteguy het volgende:
Weer een berg ontploft op ijsland. Nog een keer dan:
Iceland we wanted cash, not ash.
Waar staat dat?quote:Op maandag 19 april 2010 20:11 schreef Whiteguy het volgende:
Weer een berg ontploft op ijsland. Nog een keer dan:
Iceland we wanted cash, not ash.
Wat is de geplande aanvangstijd?quote:Op maandag 19 april 2010 20:10 schreef iamredleader het volgende:
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |