Niet eens de collega-SC'ers hier?quote:Op maandag 19 april 2010 11:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat uitdelen komt wel goed, ik maak een heel aantal collega's blij deze week
De Hel & Verdoemenis neem ik mee tijdens onze trip naar Normandië over 2 weken, dus dat verslag kan ik wel wat eerder uitbrengen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je over 10 jaar laat weten hoe het smaakt
Volgens mij is het een biertje dat lekkerder smaakt als het een paar jaar gerijpt heeftquote:Op maandag 19 april 2010 12:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Hel & Verdoemenis neem ik mee tijdens onze trip naar Normandië over 2 weken, dus dat verslag kan ik wel wat eerder uitbrengen.
De andere 2 zijn kadootjes voor jubilerende Ajax-supporters (40 jaar seizoenkaart!!), dus daar verwacht ik niet al te veel terugkoppeling van...
Rijpen op een fles?quote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is het een biertje dat lekkerder smaakt als het een paar jaar gerijpt heeft
Jaquote:
Dat geldt dan voor whiskey ook toch?quote:Dat ding gaat over 2 weken gewoon open en dan bepaal ik mijn oordeel.
Dan hadden ze dat ding nu niet al moeten verkopen...
Een grote fles? Dat is niet heel goedkoop nee. Maarja, kleinere brouwerijen zijn vaak wat duurder. Daarbij denk ik dat het al een tijdje bij hun heeft gelegen.quote:Pittige prijs overigens per fles, ¤ 9,75...
De reden dat ik hem over 2 weken open maak, is dat mijn zwager er dan bij is.quote:Op maandag 19 april 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Hoeft niet, maar zoals bij alle bruine bieren wordt de smaak een stukje zachter als het een tijd gelegen heeft
Maar toch ben ik benieuwd
Misschien vindt je het wel niet te zuipen.
Nee, whisky rijpt alleen op het vat.quote:Dat geldt dan voor whiskey ook toch?
Volgens mij een 0,75 liter fles.quote:Een grote fles? Dat is niet heel goedkoop nee. Maarja, kleinere brouwerijen zijn vaak wat duurder. Daarbij denk ik dat het al een tijdje bij hun heeft gelegen.
Op één wel, bedenk ik me nu, 2 andere niet (weet niet welke)...quote:Op maandag 19 april 2010 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, geen lak/waszegel? Dat is op de kleine wel
Die ggggristenen maken het mij ook wel heel makkelijk om ze te bashen zeg. Maargoed, komtie dan he:quote:ROTTERDAM - De christelijke beweging Nederland Pro Deo (NPD) zegt dat de chaos in het luchtverkeer door een aswolk een 'rode kaart van God' is. De vereniging waarschuwt voor grote natuurrampen omdat de tien geboden niet meer worden nageleefd, zo schrijft Trouw.
,,Het zal rampzalige gevolgen voor de Europese volkeren hebben als we deze waarschuwing negeren en doorgaan met leven zoals we de laatste jaren zijn gewend'', aldus het statement van Nederland Pro Deo.
De NPD is een charismatisch-evangelische beweging. Dit is een stroming binnen het christendom waarin men gelooft dat God boodschappen doorgeeft door mensen visioenen te geven en in tongen te laten spreken. Ook gelooft men binnen deze beweging in genezing door handoplegging.
Eerdere waarschuwingen van God zijn volgens NPD-voorzitter Heijmen Westerveld de bijna-watersnoodramp uit 1995 en het 'levensbedreigende virus' dat premier Jan Peter Balkenende onder de leden had in 2004.
In 2006 probeerde de beweging zonder succes aan de Tweede Kamer-verkiezingen mee te doen. Dat wilden ze bereiken door een lijstverbintenis met de SGP aan te gaan, maar de SGP vond de NPD 'te stellig'. De beweging Nederland Pro Deo (Nederland voor God) is onder meder tegen homoseksualiteit, abortus, echtscheiding en seks en geweld op televisie. (BVDL)
Vast iets ergs in een vorig levenquote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die ggggristenen maken het mij ook wel heel makkelijk om ze te bashen zeg. Maargoed, komtie dan he:
Is het op je 12e anaal vernederd worden door een kardinaal ook een straf van god? En zo ja wat moet je dan op je 12e misdaan hebben om dat te verdienen?
Ook apart dat de SGP die groep te stellig vindt... als ik het van een partij niet had verwacht, was het wel de SGPquote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die ggggristenen maken het mij ook wel heel makkelijk om ze te bashen zeg. Maargoed, komtie dan he:
Is het op je 12e anaal vernederd worden door een kardinaal ook een straf van god? En zo ja wat moet je dan op je 12e misdaan hebben om dat te verdienen?
dan is het inderdaad wel heel erg als zelfs de SGP dat vindquote:Op maandag 19 april 2010 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook apart dat de SGP die groep te stellig vindt... als ik het van een partij niet had verwacht, was het wel de SGP
Wij hebben dezelfde!! Werkt op zich best goed...quote:Op maandag 19 april 2010 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, Logitech Harmony in de aanbieding: hier
quote:Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
Wat die partij betreft... hoe kun je nu tegen seks zijn?? Je moet toch ook voor nageslacht zorgen!! na nog een keer lezen, begrijp ik dat ze tegen seks op tv zijn...![]()
![]()
Het artikel heeft geen betrekking op katholieken.quote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee, dat is het werk van de duivel.quote:Is het op je 12e anaal vernederd worden door een kardinaal ook een straf van god? En zo ja wat moet je dan op je 12e misdaan hebben om dat te verdienen?
Als het geen fanaten waren, dan kwamen ze ook niet in het nieuwsquote:Op maandag 19 april 2010 14:19 schreef iamredleader het volgende:
Meh, er zijn wel meer religieuze fanaten in het nieuws geweest, die allemaal een beetje onfris roken
quote:Op maandag 19 april 2010 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, dat is het werk van de duivel.
Op zich zou het een keer niet gek zijn. Even de wereldbevolking terugdringen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde!! Werkt op zich best goed...![]()
Wat die partij betreft... hoe kun je nu tegen seks zijn?? Je moet toch ook voor nageslacht zorgen!! na nog een keer lezen, begrijp ik dat ze tegen seks op tv zijn...![]()
![]()
Je kunt toch ook seksen zonder dat er kinderen van komen??quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op zich zou het een keer niet gek zijn. Even de wereldbevolking terugdringen.
Oeh, lambchopsquote:Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Yurithemaster het volgende:
vanmiddag reed de trein ook langs een wei vol met lammetjes
quote:Op maandag 19 april 2010 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Je kunt toch ook seksen zonder dat er kinderen van komen??
quote:Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Yurithemaster het volgende:
vanmiddag reed de trein ook langs een wei vol met shoarma
Graag! Maar je moet de risicos compleet uitsluiten natuurlijkquote:Op maandag 19 april 2010 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook seksen zonder dat er kinderen van komen??
Hmmm misschien een nieuwe carrieremogelijkheid voor Ab Klink?quote:Maar ja, daar zijn zij natuurlijk tegen...![]()
Welk vlees dan wel?quote:Op maandag 19 april 2010 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ach gossie, die arme lammetjes....
* Diaan73 eet geen shoarma/lamsvlees
En die arme koeien dan, of varkensquote:Op maandag 19 april 2010 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ach gossie, die arme lammetjes....
* Diaan73 eet geen shoarma/lamsvlees
Dat bedoel ik maar. Maarja, lammetjes hebben een hoog knuffelgehalte.quote:
Ik vind lamsvlees zeer smakelijk, met name lamshaasjesquote:Op maandag 19 april 2010 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind vlees lekkerHeb geloof ik nog nooit lamsvlees gehad, moet erg mals zijn toch?
Varkensvlees, rundvlees en kip.quote:
Yeps. Ik vind kip wel één van de lekkerste vleessoorten. Niet de vleugeltjes of poten... dat is nog een tik van mij.. ik geen vlees met bot of vet eraan.quote:Op maandag 19 april 2010 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Je weet dat kippen ooit hele lieve kuikentjes waren he
Tip voor de volgende AKQSC-eet-meet: iets met lamquote:Op maandag 19 april 2010 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind vlees lekkerHeb geloof ik nog nooit lamsvlees gehad, moet erg mals zijn toch?
Moet nu toch maar eens naar zo'n meet komen, dus ik ben voor.quote:Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tip voor de volgende AKQSC-eet-meet: iets met lam![]()
Trouwens, wellicht van de zomer dan een meet doen? Is er een beetje animo hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |