volgende week maandag: papadagquote:Op maandag 19 april 2010 06:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daarna 3 weke een werkweek van 4 dagen
Ik heb er niet zo'n probleem mee, maar kan me voorstellen dat je er niks mee hebtquote:Op maandag 19 april 2010 07:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb toch zo'n grafhekel aan rollenspellen.
Klinkt als een goed feestquote:Op maandag 19 april 2010 09:36 schreef MadMaster het volgende:
Zo, het weekend is helaas weer voorbij.
Gisteren maar weer richting Arena geweest en mijn oude professie weer opgepakt, barkeeperen in het supportershome. Bier (3000 liter in 3 tanks) was vlak na de wedstrijd op met als gevolg dat men massaal aan de 'mixies' ging.
Goed voor de omzet, maar minder voor de geestlijke gesteldheid van een aantal personen.
Resultaat: 3 onderlinge knokpartijen incl. door de lucht vliegende barkrukken en stoelen, 3 licht gewonden en een paar personen die zich voorlopig even niet in het supportershome hoeven te melden.
Zelf een bieraanval over me heen gekregen en die afgeweerd met de brandblusser.
Kortom, het was weer ouderwets gezellig...
quote:Op maandag 19 april 2010 09:44 schreef Etcetera het volgende:
Dat zou echt niks voor mij zijn
Ik ben verbrand gisteren![]()
Dacht dat insmeren nog niet nodig was
Soempie-actie +1quote:Op maandag 19 april 2010 09:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben verbrand gisteren![]()
Soempie-actie +1quote:Op maandag 19 april 2010 09:46 schreef Soempie het volgende:
Sven had zich ook niet ingesmeerd. Die loopt nu als een oud mannetje rond.![]()
Ach, het went op den duur wel...quote:
Zon = zon...quote:Ik ben verbrand gisteren![]()
ik word niet bruin dus word ik dan2x zo snel niet bruin?quote:Op maandag 19 april 2010 09:53 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nu zonnebrand dat het natuurlijke bruiningsproces stimuleert.
Hoop niet dat ik oranje word.
Ja in Aruba snap ik dat je je moet insmeren, je zit een stuk dichter bij de evenaar. Maar in ons koude kikkerlandje moet het toch wel meevallenquote:Op maandag 19 april 2010 09:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, het went op den duur wel...
[..]
Zon = zon...
Is ook zo leuk als je op Aruba of zo zit en je net gearriveerde Nederlanders ziet neerploffen op het strand zonder dat ze zich insmeren, omdat ze denken dat het allemaal wel meevalt. het passaatwindje doet het namelijk allemaal wat minder warm aanvoelen.
's Avonds kom je ze weer tegen als kreeften en onder de blaren...
En ja, de eerste keer in die hoek van de wereld ben ik er ook ingetuind op die manier...
Ik heb zo'n bodylotion die een kleurtje geeft, maar dat lijkt vast haske nep bij mijquote:Op maandag 19 april 2010 09:53 schreef Soempie het volgende:
2x de helft snellerquote:Op maandag 19 april 2010 09:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik word niet bruin dus word ik dan2x zo snel niet bruin?
ik kan elke dag buiten komen zonder bruin te wordenquote:Op maandag 19 april 2010 10:02 schreef Soempie het volgende:
Na groep 8 ben ik niet meer bruin geweest. Toen kwam ik niet meer elke dag buiten.
Blanke huid komt weer in de modequote:Op maandag 19 april 2010 10:02 schreef Soempie het volgende:
Na groep 8 ben ik niet meer bruin geweest. Toen kwam ik niet meer elke dag buiten.
Daar durf ik niet aan te beginnen.quote:Op maandag 19 april 2010 10:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb zo'n bodylotion die een kleurtje geeft, maar dat lijkt vast haske nep bij mij
Gaat lekker met de zinnen die je hier typt...quote:Op maandag 19 april 2010 10:03 schreef Soempie het volgende:
Ik heb alleen maar verschrikkelijke foto's van mij bruin.
Blank misschien, maar ik ben spierwit.quote:
En dan te bedenken dat ik nu voor iemand een scriptie aan het nakijken ben op stijl- en spelfouten.quote:Op maandag 19 april 2010 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat lekker met de zinnen die je hier typt...
Zonnen = net opbaren...quote:Op maandag 19 april 2010 10:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blank misschien, maar ik ben spierwit.Beetje een lijkenkleur.
quote:
We kunnen weer een clubje oprichtenquote:Op maandag 19 april 2010 10:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blank misschien, maar ik ben spierwit.Beetje een lijkenkleur.
Ik niet, ik heb lekker factor 30quote:Op maandag 19 april 2010 09:53 schreef Soempie het volgende:
Ik ga me ook maar weer gewoon insmeren, verbranden is gewoon kut. En als mensen zeggen 'wat ben je bleek' dan kunnen ze de boom in. Dat is mijn huidskleur jaquote:Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb lekker factor 30. Je zoekt het maar uit met dat bruin worden, ik wil gewoon niet verbranden
Uitdelen!quote:Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, ik kreeg net een cadeautje van een leverancier, 30 flessen Grimbergen blond
Dat is niet misquote:Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, ik kreeg net een cadeautje van een leverancier, 30 flessen Grimbergen blond
Ik ben benieuwd of je over 10 jaar laat weten hoe het smaaktquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:03 schreef MadMaster het volgende:
En Nem: Ik heb van Brouwerij De Molen de Hel & Verdoemenis (had het onthouden...), de Bommen & Granaten en de Rook & Vuur aangeschaft...
Klein beetje maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |