Ik stem voor.quote:Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tip voor de volgende AKQSC-eet-meet: iets met lam![]()
Trouwens, wellicht van de zomer dan een meet doen? Is er een beetje animo hier?
quote:Op maandag 19 april 2010 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
En als het van de BBQ is, dan graag frikadel.
Vind ik het lekkerst als we gaan BBQ-en. En dan bij voorkeur in stukjes aan een stokje.quote:
Moet het ook nog Halal zijn of mag het die soort zijn met afvalvlees?quote:Op maandag 19 april 2010 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind ik het lekkerst als we gaan BBQ-en. En dan bij voorkeur in stukjes aan een stokje.
Indien de BBQ bij huize IARL of PR is zal het gegarandeerd kosher zijnquote:Op maandag 19 april 2010 16:38 schreef MadMaster het volgende:
Moet het ook nog Halal zijn of mag het die soort zijn met afvalvlees?
Jazekerquote:Op maandag 19 april 2010 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
De kinderen gaan dus ook mee!! Dan kunnen mijn kinderen ook mee!!
Je lijkt mij wel.quote:Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Ik vind kip wel één van de lekkerste vleessoorten. Niet de vleugeltjes of poten... dat is nog een tik van mij.. ik geen vlees met bot of vet eraan.
quote:
Ah, het wordt een knakworst-BBQ...quote:Op maandag 19 april 2010 16:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazeker
Lijst van mogelijke kinders:
Jair
Twan
Lennon
Eli
Aviva
quote:Op maandag 19 april 2010 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het wordt een knakworst-BBQ...
Dan leert zo'n kind nooit dat het gevaarlijk is om van de bbq te etenquote:Op maandag 19 april 2010 17:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Is het niet veel handiger om gewoon van een bord te eten ivm verbrandingsgevaar?
Dat vind ik dan stiekem weer best foutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |