Het artikel heeft geen betrekking op katholieken.quote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die ggggristenen maken het mij ook wel heel makkelijk om ze te bashen zeg. Maargoed, komtie dan he:
Nee, dat is het werk van de duivel.quote:Is het op je 12e anaal vernederd worden door een kardinaal ook een straf van god? En zo ja wat moet je dan op je 12e misdaan hebben om dat te verdienen?
Als het geen fanaten waren, dan kwamen ze ook niet in het nieuwsquote:Op maandag 19 april 2010 14:19 schreef iamredleader het volgende:
Meh, er zijn wel meer religieuze fanaten in het nieuws geweest, die allemaal een beetje onfris roken
quote:Op maandag 19 april 2010 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, dat is het werk van de duivel.
Op zich zou het een keer niet gek zijn. Even de wereldbevolking terugdringen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde!! Werkt op zich best goed...![]()
Wat die partij betreft... hoe kun je nu tegen seks zijn?? Je moet toch ook voor nageslacht zorgen!! na nog een keer lezen, begrijp ik dat ze tegen seks op tv zijn...![]()
![]()
Je kunt toch ook seksen zonder dat er kinderen van komen??quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op zich zou het een keer niet gek zijn. Even de wereldbevolking terugdringen.
Oeh, lambchopsquote:Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Yurithemaster het volgende:
vanmiddag reed de trein ook langs een wei vol met lammetjes
quote:Op maandag 19 april 2010 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Je kunt toch ook seksen zonder dat er kinderen van komen??
quote:Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Yurithemaster het volgende:
vanmiddag reed de trein ook langs een wei vol met shoarma
Graag! Maar je moet de risicos compleet uitsluiten natuurlijkquote:Op maandag 19 april 2010 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook seksen zonder dat er kinderen van komen??
Hmmm misschien een nieuwe carrieremogelijkheid voor Ab Klink?quote:Maar ja, daar zijn zij natuurlijk tegen...![]()
Welk vlees dan wel?quote:Op maandag 19 april 2010 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ach gossie, die arme lammetjes....
* Diaan73 eet geen shoarma/lamsvlees
En die arme koeien dan, of varkensquote:Op maandag 19 april 2010 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ach gossie, die arme lammetjes....
* Diaan73 eet geen shoarma/lamsvlees
Dat bedoel ik maar. Maarja, lammetjes hebben een hoog knuffelgehalte.quote:
Ik vind lamsvlees zeer smakelijk, met name lamshaasjesquote:Op maandag 19 april 2010 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind vlees lekkerHeb geloof ik nog nooit lamsvlees gehad, moet erg mals zijn toch?
Varkensvlees, rundvlees en kip.quote:
Yeps. Ik vind kip wel één van de lekkerste vleessoorten. Niet de vleugeltjes of poten... dat is nog een tik van mij.. ik geen vlees met bot of vet eraan.quote:Op maandag 19 april 2010 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Je weet dat kippen ooit hele lieve kuikentjes waren he
Tip voor de volgende AKQSC-eet-meet: iets met lamquote:Op maandag 19 april 2010 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind vlees lekkerHeb geloof ik nog nooit lamsvlees gehad, moet erg mals zijn toch?
Moet nu toch maar eens naar zo'n meet komen, dus ik ben voor.quote:Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tip voor de volgende AKQSC-eet-meet: iets met lam![]()
Trouwens, wellicht van de zomer dan een meet doen? Is er een beetje animo hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |