Ik haalde het al eerder aan: Er leiden vele wegen naar Romequote:Op maandag 26 april 2010 14:59 schreef Stevennn het volgende:
Ik krijg ook niks meer van Evan. Heb 'm maar ergens anders
gereserveerd.
Ja, zoiets als dat een zwembad een iets grotere bad is, een bioscoop een iets grotere tv, een lamborghini een iets grotere ford ka, een cruisschip een iets grotere roeiboot, een blueraydisc een iets grotere floppyquote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef TeenWolf het volgende:
Sorry ik ben een leek, maar is de Ipad nou een Ipod Touch, maar dan iets groter? Zo ja, heb ik er niets aan.
Helaas lopen er best veel van die bijdehante zogenaamd grappige mannetjes zoals jij in Nederland rond.quote:Op maandag 26 april 2010 17:41 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ja, zoiets als dat een zwembad een iets grotere bad is, een bioscoop een iets grotere tv, een lamborghini een iets grotere ford ka, een cruisschip een iets grotere roeiboot, een blueraydisc een iets grotere floppy
quote:Op maandag 26 april 2010 17:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Helaas lopen er best veel van die bijdehante zogenaamd grappige mannetjes zoals jij in Nederland rond.
Alleen maar praten.
Ik heb nog nooit een filmbestand gezien met ingebouwde menuquote:Op maandag 26 april 2010 18:07 schreef opgebaarde het volgende:
iemand een aanrader qua shooter?
ow en ik heb handbrake ontdekt en misschien doe ik iets gruwelijks fouts, maar.... als ik een dvd omzet, is dit altijd zonder menu en doet hij maar een gedeelte (dus dvd van two and a half men, doet hij alleen de eerste aflevering en mis ik die andere drie) en ik wil er graag ondertiteling bij maar dat lukt ook inet. Iemand eventueel tips, wil best betalen voor een geniale prog.
Menu kan niet.quote:Op maandag 26 april 2010 18:07 schreef opgebaarde het volgende:
iemand een aanrader qua shooter?
ow en ik heb handbrake ontdekt en misschien doe ik iets gruwelijks fouts, maar.... als ik een dvd omzet, is dit altijd zonder menu en doet hij maar een gedeelte (dus dvd van two and a half men, doet hij alleen de eerste aflevering en mis ik die andere drie) en ik wil er graag ondertiteling bij maar dat lukt ook inet. Iemand eventueel tips, wil best betalen voor een geniale prog.
Kan iemand me deze zin verklaren?quote:Op maandag 26 april 2010 18:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/App(...)3d1a6c#ht_500wt_1182
Een iPad zonder bids
"Stop een laptop, GPS navigatie systeem, iPod en iPhone in elkaar: dat is de iPad!" - een soort verkoopzinnetje dus.quote:Op maandag 26 april 2010 19:01 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Kan iemand me deze zin verklaren?
"Put together your laptop, GPS navigator, iPod and iPhone – you get the dynamic Apple iPad."
Oh. Bedankt!quote:Op maandag 26 april 2010 19:27 schreef WSquater het volgende:
[..]
"Stop een laptop, GPS navigatie systeem, iPod en iPhone in elkaar: dat is de iPad!" - een soort verkoopzinnetje dus.
Eigenlijk is het gewoon een grote iPhone. En je kan er TomTom enzo opzetten dus ergens is het wel een navigatie systeem, behalve dan voor het feit dat alleen de 3G GPS heeft maar goed.quote:Op maandag 26 april 2010 19:43 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Oh. Bedankt!
Maar het is natuurlijk geen iPhone, en het is natuurlijk geen GPS navigatie-systeem.
Ook met 64Gb?quote:Op maandag 26 april 2010 19:37 schreef Ad_rem het volgende:
Er staan er genoeg op marktplaats voor 650 euro.
Ja 16GB versies, wat het meteen een belachelijk hoge prijs maakt.quote:Op maandag 26 april 2010 19:37 schreef Ad_rem het volgende:
Er staan er genoeg op marktplaats voor 650 euro.
150 euro meer voor iets wat hier pas over maanden te koop is? Valt mee toch?quote:Op maandag 26 april 2010 20:19 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ja 16GB versies, wat het meteen een belachelijk hoge prijs maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |