Zou mooi zijn! Ik ben eigen baas. Denk niet dat ik erin trap haha. 90% voor werk.quote:Op zondag 25 april 2010 18:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Het is mijn eigen geld door externe opdrachten. Als ik ze kan overtuigen dat ik hem voor >90% (meen ik, kan ook minder zijn) gebruik voor werk, kan ik hem declareren zonder dat het gezien wordt als loon.
quote:Op zondag 25 april 2010 17:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
* o.us krijgt kriebels en wil iPad kopen.
Mijn grootste aankoop die ik het meeste gebruik voor werk (de iMac quadcore) heb ik zelf betaald, dus ik kan wellicht wel een potje brekenquote:Op zondag 25 april 2010 18:58 schreef nelisb het volgende:
[..]
Zou mooi zijn! Ik ben eigen baas. Denk niet dat ik erin trap haha. 90% voor werk.
Idd artikelen lezen, notities maken, en mail bijhouden: daarvoor lijkt ie me ideaal. Verder komen er ook op eBay best mooie aanbiedingen voorbij, soms zelf beter dan bij die gozer uit Miami.quote:Op zondag 25 april 2010 19:16 schreef matthijst het volgende:
Zie er zo snel nog geen nut in voor werk. Tenzij je de hele dag rapporten leest en nu en dan een document wilt tikken... Maar het is sowieso een cool ding om te hebben!
Loop nu al twee dagen vrijwel de hele tijd me te klooien. Veel voor internet. En een boek gelezen, wat erg goed beviel
accu gaat erg lang mee, denk dat ik idd de 10 uur wel ongeveer kan redden. Jammer dat er geen timer inzit die dat bijhoudt.
Handbrake en dan de preset 'Apple TV' gebruiken. Werkt perfect!quote:Op maandag 26 april 2010 11:07 schreef Gauner het volgende:
Is het mogelijk om een mkv. bestand om te zetten naar een op de iPad afspeelbaar formaat en zo ja met welk programma?
Zou omzetten naar mp4 voldoende zijn?
Thanks!quote:Op maandag 26 april 2010 11:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Handbrake en dan de preset 'Apple TV' gebruiken. Werkt perfect!
Je kan met air video een COMPUTER aanspreken welke dan niet-apple formaten on te fly encodeerd voor de ipad.quote:Op maandag 26 april 2010 11:28 schreef __Saviour__ het volgende:
is het met de ipad ook mogelijk om een nas te benaderen met daarop xvid avi bestanden?
of moeten mediabestanden echt lokaal staan en dan dus eerst ook omzetten?
Ander DRM.quote:Op maandag 26 april 2010 11:35 schreef Gauner het volgende:
[..]
Thanks!
Is er trouwens 'verschil' in een ebook gekocht in de iBookstore of een ebook gekocht met Kindle?
En dat houdt in? Ik bedoelde meer qua hoe het eruit ziet en of het dezelfde functies heeft als een iBook (lettertype zelf kunnen aanpassen enz.).quote:
Digital rights management oid, of je recht heb het te bekijken.quote:Op maandag 26 april 2010 12:09 schreef Gauner het volgende:
[..]
En dat houdt in? Ik bedoelde meer qua hoe het eruit ziet en of het dezelfde functies heeft als een iBook (lettertype zelf kunnen aanpassen enz.).
Dat houdt in dat je een kindlebook niet direct in ibooks kan kijken en andersom. Je bent dan afhankelijk van de app zelf. En de kindle app is niet zo fancy als de ibooksapp.quote:Op maandag 26 april 2010 12:09 schreef Gauner het volgende:
[..]
En dat houdt in? Ik bedoelde meer qua hoe het eruit ziet en of het dezelfde functies heeft als een iBook (lettertype zelf kunnen aanpassen enz.).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |