Jij hebt hem al gebruikt zie ik?quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Gebruik 'm eerst eens voordat je iets ongefundeerds zegt.
quote:
Of gewoon een reactie om stoer te doenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:55 schreef athlonkmf het volgende:
Ben al een week bezig m'n 64GB ipad vol te krijgen:)
Ik bedoelde niet dat die van mij er was, meerdere personen hier hebben hem wel..quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:33 schreef nelisb het volgende:
O my mistake.
Die van jou is toch nog onderweg?
Bij hem al besteld?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:31 schreef nelisb het volgende:
Heb mail contact met Evan. Ben benieuwd.
Nou dan zie ik graag een eigen geschoten foto van je fraaie iPad met dit FOK! topicquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 01:21 schreef FP128 het volgende:
[..]
Nou dan zie ik graag een eigen geschoten foto van je fraaie iPad met dit FOK! topic
op de achtergrond tegemoet. Verbaast me dat je het nog niet hebt gedaan want elk
mens die iets nieuws krijgt die laat bijna 9 van de 10 keer zien wat ze hebben.![]()
Er was meen ik in het vorige topic 1 user die al een iPad had maar die was niet van
hemzelf maar van de mensen achter One More Thing waar hij stage liep. De foto
werd toen ook getoond met dit FOK! topic op de achtergrond.
Goh, that's mequote:Op woensdag 21 april 2010 01:21 schreef FP128 het volgende:
[..]
Nou dan zie ik graag een eigen geschoten foto van je fraaie iPad met dit FOK! topic
op de achtergrond tegemoet. Verbaast me dat je het nog niet hebt gedaan want elk
mens die iets nieuws krijgt die laat bijna 9 van de 10 keer zien wat ze hebben.![]()
Er was meen ik in het vorige topic 1 user die al een iPad had maar die was niet van
hemzelf maar van de mensen achter One More Thing waar hij stage liep. De foto
werd toen ook getoond met dit FOK! topic op de achtergrond.
En voor diegenen die nog op hun iPad wachten heb ik vandaag nog een mailtje
gekregen met de mededeling dat:
De 16 GB is zo goed als nergens meer te krijgen bij het alternatief in de VS te weten
de Best Buy winkelketen.
En diegenen die net zo als ik deze,of volgende,week hun iPad & co binnenkrijgen:
De iPad Case ( als je die bestelt hebt) wordt pas na 6 mei door Apple geleverd,en
in het weekend wordt niet bezorgt ( dus maandag t/m vrijdag alleen)
Incorrect, heb de mijne twee weken geleden besteld op apple.com en hij is eergisteren afgeleverd.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:21 schreef FP128 het volgende:
[..]
De iPad Case ( als je die bestelt hebt) wordt pas na 6 mei door Apple geleverd,en
in het weekend wordt niet bezorgt ( dus maandag t/m vrijdag alleen)
Proficiat!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Eindelijk heeft mijn iPad zin om Memphis te verlaten. Zou eens tijd worden.
Ik zit er al lang op te wachten en kan niet wachten om ermee aan de gang te gaan, dan zou ik wéér langer moeten wachten tot ik er ene heb. Maar ik zou dan wel een 64GB met 3G kunnen kopen..quote:
Nou op MP krijg je voor een 32GB + case wel 750 euro hoor. En heb er nu 510 voor betaald. Maar denk niet dat ik het ga doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef nelisb het volgende:
Zo is het altijd. Maar vraag me af of je 300¤ winst kan maken.
Er zijn er zat die vanaf 650¤ aanbieden. Dan maak je nog niet eens 100¤ winst.
Nee want hij wordt persoonlijk meegenomen, dus niet verstuurd.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:54 schreef nelisb het volgende:
Bij die 510 van jou komt nog 19% btw en invoerkosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |