abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80768338
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:55 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

meld
meld
pi_80768378
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:05 schreef rubje het volgende:
Hoe staat het nu met het aantal fokkers die een iPad hebben?
Ik heb er totdusver maar 2 geteld en dat is erg mager.
Idd erg weinig, op Tweakers vind je iets meer mensen op dit moment
pi_80768432
quote:
Op woensdag 21 april 2010 07:17 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

[img]http://i40.tinypic.com/b5pdua.jpg[/img
  dinsdag 27 april 2010 @ 15:27:27 #254
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_80768762
ik ook
Haters everywhere but I don't really care.
pi_80771110
ik dacht begrepen te hebben dat appletroep nooit crasht etc, nu met mijn eerste apple ervaring (ipad) merk ik dat (kleine) crashes toch wel regelmatig voorkomen
pi_80771504
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef opgebaarde het volgende:
ik dacht begrepen te hebben dat appletroep nooit crasht etc, nu met mijn eerste apple ervaring (ipad) merk ik dat (kleine) crashes toch wel regelmatig voorkomen
Crasht dan de ipad of de app.

99,99% van de appmakers hadden niet eens een ipad aangeraakt toen ze hun apps hebben uitgebracht (en nu zijn er nog steeds een heleboel die nog geen ipad kunnen krijgen om echt op te testen). Dus dat er bugs in zitten moet kunnen.
Maar een BSOD heb je in ieder geval niet. Home button, en hup je kan weer verder.

Maarre... ik denk dat je de ipad ook wel kan verkopen als je er niet tevreden over bent.
  FOK!fotograaf dinsdag 27 april 2010 @ 16:50:39 #257
159915 -Menn0-
MNO
pi_80772147
quote:
Mijn account mag voor life gebanned worden als ik (wanneer ik mijn
iPad binnen heb) dit niet kan laten zien en van wie ik het heb en hoeveel
ik ervoor heb betaalt. Kan ik het laten zien en heb ik dus het bewijs geleverd
dat wat Tha_Duck zei pure lasterij was,dan wordt hij van FOK! for life verbannen.

En degene aan wie ik alles laat zien is een van de FA's/eigenaren die ik kan
vertrouwen,en daar kom ik op terug.(kan die gelijk de ban voor het leven uitspreken)

Hebben wij een deal?

,,/
pi_80772518
Die gast spoort echt niet.
pi_80772779
LET OP!!!! BELANGRIJK!!!!

Vanaf heden NIET (!!!) meer bestellen bij Evan! Zijn zendingen worden onderschept en het enige wat je kan doen om je iPad nog te krijgen is betalen van BTW, douanekosten en een boete! Totale kosten komen over de 1000 euro volgens de laatste berichten.

DUS NIET MEER DOEN!! meer info post ik vanavond nog wel!
pi_80772911
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:59 schreef nelisb het volgende:
Die gast spoort echt niet.
Hij vergeet dat er maar 2 eigenaren zijn, Danny en Knorretje. En FA's zijn er ook niet zoveel, waarvan er 1 in het buitenland zit op dit moment. Ik betwijfel of hij er ook maar 1 van nick kent, laat staan dat ze hem vertrouwen. Maar ik heb geen zin om daar verder op in te gaan, het is zinloos. Ik kan ook wel gaan schermen met het feit dat ik FA's of mods ken, dat heeft met de discussie niets te maken. Het zorgt alleen maar voor onrust.
pi_80773057
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:06 schreef Tha_Duck het volgende:
LET OP!!!! BELANGRIJK!!!!

Vanaf heden NIET (!!!) meer bestellen bij Evan! Zijn zendingen worden onderschept en het enige wat je kan doen om je iPad nog te krijgen is betalen van BTW, douanekosten en een boete! Totale kosten komen over de 1000 euro volgens de laatste berichten.

DUS NIET MEER DOEN!! meer info post ik vanavond nog wel!
Pfeeuh gaat inderdaad helemaal mis daar!
pi_80773182
De laatste mail van Evan (geplukt van Tweakers, maar kan komt denk ik van OneMoreThing):
quote:
Hello,

I have been speaking all morning with FedEx in the Netherlands.

Someone is causing a major problem and telling FEDEX that the I PAD is worth the full price you paid me.

I can not Bill the Duties and Taxes since my FEDEX Account is now blocked.

Someone has abused my FEDEX account and billed other transactions to my account in the Netherlands.

I am sorry the only option I can offer you is for you to pay the Duties and Taxes.

This would clear the shipment from Customs the fastest.

I am very very sorry I have tried all I can.

I can not pay the duties nor can I now afford to do so.

If you would still like the I PAD delivered please contact FEDEX and let me know.

This is all the information I know at this time.

I do not know how much the Duties and Taxes are you would have to inquire with FEDEX regarding this

Thank You for understanding

Evan
Tis helemaal los. Hij is verraden zo te zien en genaaid. Hij heeft de iPads wel opgestuurd en er 500$ op gezet wat ik begrijp dus denk niet dat het bij hem ligt. Maar dat maakt niet uit, ze komen vanaf nu niet meer aan. Een andere route is dan ook de tip van de dag!
pi_80773379
Kut voor die mensen. Slechte zaak van Evan dat ie er 100 dollar op heeft gezet. Dat is vragen om problemen als er 50+ pakketen uit Miami komen van dezelfde afzender.

Gelukkig heb ik niks gekocht bij hem. Blijft m'n tante over haha.
pi_80774617
Vandaar dat het zo stil bleef. Ah well, ik heb nog steeds geen bericht over de vergoeding vanuit mijn werk, dus ik ben er niet heel rouwig om.
Calmer than you are
pi_80774817
Ik had vannacht gewoon mail van Evan.
Of ik nu nog 4000 USD wilde overmaken voor 5 ipads van 16 gig.
pi_80775111
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:04 schreef nelisb het volgende:
Ik had vannacht gewoon mail van Evan.
Of ik nu nog 4000 USD wilde overmaken voor 5 ipads van 16 gig.

Je kunt momenteel beter naar de Yab Yum met dat geld, vermoed ik.
Calmer than you are
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:16:14 #267
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80775219
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:16 schreef Tha_Duck het volgende:
De laatste mail van Evan (geplukt van Tweakers, maar kan komt denk ik van OneMoreThing):
[..]

Tis helemaal los. Hij is verraden zo te zien en genaaid. Hij heeft de iPads wel opgestuurd en er 500$ op gezet wat ik begrijp dus denk niet dat het bij hem ligt. Maar dat maakt niet uit, ze komen vanaf nu niet meer aan. Een andere route is dan ook de tip van de dag!
Hij is zelf schijnbaar ook niet helemaal netjes beziggeweest
quote:
Het opgegeven account nummer voor de betaling is niet van verscheper en de eigenaar van dit accountnummer wenst niet te betalen.
pi_80775222
Haha. Heb hem net een mail gestuurd dat er zoveel problemen zijn in Nederland met zijn pakketjes dat ik denk dat mijn geld veiliger is als ik het op de bank laat staan.
pi_80775249
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Je kunt momenteel beter naar de Yab Yum met dat geld, vermoed ik.
Ik ken iemand hier op Fok! die vor 4000 USD denk ik wel 50 16 GB ipads levert via betrouwbare kanalen..

pi_80775262
Uit het topic op omt!

Dmien93 - 1 uur geleden
Het is allemaal heel leuk hoor!

Maar die Evan heeft hier even een facking slim spel gespeeld jongens!

Hij zegt DAT ZIJN account van fedex is gestolen!

Nou I don\'t think so.... bel net fedex die zegt dus dat hij een account nummer heeft gestolen ( van HP ) en dat zij alles hebben betaald!!!!!!

En als jij je iPad nog wilt hebben..... moet je dus de belasting en de verzendkosten(¤80,-) nog betalen dat wordt wel een duur grapje!

En als het goed is kun je bij Paypal al je geld terug krijgen dus dat ga ik maar doen dan!
pi_80775450
Haha..ik ga ff een bak friet halen en dat topic doorlezen op OMT: als ie echt de boel heeft belazerd, sturen we Willebrord Frequin op hem af!

Maar wel erg slim bedacht van hem.
Calmer than you are
pi_80775606
Je moet alleen de laatste 4 pagina's lezen. Dan ben je helemaal op de hoogte.

Eetze!

Edit; laatste 6/7 want gaat hard nu.
pi_80775706
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:17 schreef nelisb het volgende:
Uit het topic op omt!

Hij zegt DAT ZIJN account van fedex is gestolen!

Nou I don't think so.... bel net fedex die zegt dus dat hij een account nummer heeft gestolen ( van HP ) en dat zij alles hebben betaald!!!!!!
Heh, ik moet zeggen dat dat wel een leuke truuk is. Zal leuker zijn als ie accountnummer van Microsoft had gestolen
pi_80775751
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:16 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik ken iemand hier op Fok! die vor 4000 USD denk ik wel 50 16 GB ipads levert via betrouwbare kanalen..

Wil je een ban for life? Pas op hoor!
pi_80777101
Dringt nu pas tot me door dat ik makkelijk opgelicht had kunnen worden. Goedgelovig 750 dollar overschrijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')