Idd erg weinig, op Tweakers vind je iets meer mensen op dit momentquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:05 schreef rubje het volgende:
Hoe staat het nu met het aantal fokkers die een iPad hebben?
Ik heb er totdusver maar 2 geteld en dat is erg mager.
quote:Op woensdag 21 april 2010 07:17 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
[img]http://i40.tinypic.com/b5pdua.jpg[/img
Crasht dan de ipad of de app.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef opgebaarde het volgende:
ik dacht begrepen te hebben dat appletroep nooit crasht etc, nu met mijn eerste apple ervaring (ipad) merk ik dat (kleine) crashes toch wel regelmatig voorkomen![]()
quote:Mijn account mag voor life gebanned worden als ik (wanneer ik mijn
iPad binnen heb) dit niet kan laten zien en van wie ik het heb en hoeveel
ik ervoor heb betaalt. Kan ik het laten zien en heb ik dus het bewijs geleverd
dat wat Tha_Duck zei pure lasterij was,dan wordt hij van FOK! for life verbannen.
En degene aan wie ik alles laat zien is een van de FA's/eigenaren die ik kan
vertrouwen,en daar kom ik op terug.(kan die gelijk de ban voor het leven uitspreken)
Hebben wij een deal?
Hij vergeet dat er maar 2 eigenaren zijn, Danny en Knorretje. En FA's zijn er ook niet zoveel, waarvan er 1 in het buitenland zit op dit moment. Ik betwijfel of hij er ook maar 1 van nick kent, laat staan dat ze hem vertrouwen. Maar ik heb geen zin om daar verder op in te gaan, het is zinloos. Ik kan ook wel gaan schermen met het feit dat ik FA's of mods ken, dat heeft met de discussie niets te maken. Het zorgt alleen maar voor onrust.quote:
Pfeeuh gaat inderdaad helemaal mis daar!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:06 schreef Tha_Duck het volgende:
LET OP!!!! BELANGRIJK!!!!
Vanaf heden NIET (!!!) meer bestellen bij Evan! Zijn zendingen worden onderschept en het enige wat je kan doen om je iPad nog te krijgen is betalen van BTW, douanekosten en een boete! Totale kosten komen over de 1000 euro volgens de laatste berichten.
DUS NIET MEER DOEN!! meer info post ik vanavond nog wel!
Tis helemaal los. Hij is verraden zo te zien en genaaid. Hij heeft de iPads wel opgestuurd en er 500$ op gezet wat ik begrijp dus denk niet dat het bij hem ligt. Maar dat maakt niet uit, ze komen vanaf nu niet meer aan. Een andere route is dan ook de tip van de dag!quote:Hello,
I have been speaking all morning with FedEx in the Netherlands.
Someone is causing a major problem and telling FEDEX that the I PAD is worth the full price you paid me.
I can not Bill the Duties and Taxes since my FEDEX Account is now blocked.
Someone has abused my FEDEX account and billed other transactions to my account in the Netherlands.
I am sorry the only option I can offer you is for you to pay the Duties and Taxes.
This would clear the shipment from Customs the fastest.
I am very very sorry I have tried all I can.
I can not pay the duties nor can I now afford to do so.
If you would still like the I PAD delivered please contact FEDEX and let me know.
This is all the information I know at this time.
I do not know how much the Duties and Taxes are you would have to inquire with FEDEX regarding this
Thank You for understanding
Evan
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:04 schreef nelisb het volgende:
Ik had vannacht gewoon mail van Evan.
Of ik nu nog 4000 USD wilde overmaken voor 5 ipads van 16 gig.
Hij is zelf schijnbaar ook niet helemaal netjes beziggeweestquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:16 schreef Tha_Duck het volgende:
De laatste mail van Evan (geplukt van Tweakers, maar kan komt denk ik van OneMoreThing):
[..]
Tis helemaal los. Hij is verraden zo te zien en genaaid. Hij heeft de iPads wel opgestuurd en er 500$ op gezet wat ik begrijp dus denk niet dat het bij hem ligt. Maar dat maakt niet uit, ze komen vanaf nu niet meer aan. Een andere route is dan ook de tip van de dag!
quote:Het opgegeven account nummer voor de betaling is niet van verscheper en de eigenaar van dit accountnummer wenst niet te betalen.
Ik ken iemand hier op Fok! die vor 4000 USD denk ik wel 50 16 GB ipads levert via betrouwbare kanalen..quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Je kunt momenteel beter naar de Yab Yum met dat geld, vermoed ik.
Heh, ik moet zeggen dat dat wel een leuke truuk is. Zal leuker zijn als ie accountnummer van Microsoft had gestolenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:17 schreef nelisb het volgende:
Uit het topic op omt!
Hij zegt DAT ZIJN account van fedex is gestolen!
Nou I don't think so.... bel net fedex die zegt dus dat hij een account nummer heeft gestolen ( van HP ) en dat zij alles hebben betaald!!!!!!
Wil je een ban for life? Pas op hoor!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ken iemand hier op Fok! die vor 4000 USD denk ik wel 50 16 GB ipads levert via betrouwbare kanalen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |