Hij wil je echt weghebben!quote:Op maandag 26 april 2010 23:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Inderdaad, tis dus oppassen geblazen.
Een tip om het te voorkomen, spreek af dat je ter plekke het geld overmaat (dus niet meenemen of gaan pinnen) en neem als het kan iemand mee bij dit soort bedragen.
Met de O-stamp zal de ipad helemaal niet meer aan te slepen zijn. Enorme shortage voor de internationale launch is to be expected....quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar laten we het ontopic houden, ik wil ook een iPad!!
Tis al net als met de Wiiquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:08 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Met de O-stamp zal de ipad helemaal niet meer aan te slepen zijn. Enorme shortage voor de internationale launch is to be expected....
Nee, het is nu mijn beurt en ik heb gelijk even jouw vuilspuiterijquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:12 schreef Tha_Duck het volgende:
En des te meer reden om die FP128 niet te vertrouwenWat een prutser. Hoe harder hij roept, hoe meer overtuigd ik ben.
Maar laten we het ontopic houden, ik wil ook een iPad!!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:11 schreef FP128 het volgende:
[..]
Nee, het is nu mijn beurt en ik heb gelijk even jouw vuilspuiterij
aan de kaak gesteld en gelijk de inzet verhoogd.
Ik hoop heel erg dat je akkoord gaat want ik weet nu al wie er
straks gaat verliezen.
Ik heb gezegd dat de rapen gaar worden en ik houd woord.
Vriend, je kan beter ophouden. Je maakt je compleet belachelijk. Daarbij is er nu al een uitspraak van een FA dat ik niet aan "vuilspuiterij" doe en mijn uitspraken geen probleem zijn. Als je daarmee niet kan leven is dat prima, dan moet je mij op ignore zetten. Je vervuilt al tijden deze topicreeks, en dat is jammer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:11 schreef FP128 het volgende:
[..]
straks gaat verliezen.
Zoals jij je nu gedraagt, is er des te meer reden om jou niet te vertrouwen. Tha_duck heeft dus volkomen gelijk om anderen te waarschuwen..quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:11 schreef FP128 het volgende:
[..]
straks gaat verliezen.
Oh wat jij neerzet als vuilspuiterij mag wel en ik mag geen weerwoordquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Vriend, je kan beter ophouden. Je maakt je compleet belachelijk. Daarbij
is er nu al een uitspraak van een FA dat ik niet aan "vuilspuiterij" doe en
mijn uitspraken geen probleem zijn. Als je daarmee niet kan leven is dat
prima, dan moet je mij op ignore zetten. Je vervuilt al tijden deze
topicreeks, en dat is jammer.
Overigens, mag ik je post opvatten als een bedreiging?
Ach rot toch een beetje op man. tha_duck heeft gegronde twijfels. Als die twijfels inderdaad niet nodig blijken te zijn (jij doet in ieder geval niet je best om die twijfels weg te halen), dan hoeft hij zich nog niet te verontschuldigen en in schaamte zich niet meer te laten zien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:26 schreef FP128 het volgende:
Ik accepteer geen vuilspuiterij en al helemaal niet van iemand die
alleen zijn eigen verhaal wil horen. Maar kijk gerust in FB van DIG
want ik ben heel serieus en als jij een vent bent dan ga je akkoord
en is het voor eens en voor altijd opgelost.
Heb ik bekend gemaakt over hoe en wat als ik alles heb,en ben
jij van FOK! weg,kan ik dat niet,ben ik weg.
Eens! Gewoon in de negeerstand.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Guys, laat die FP128 maar. Ik reageer niet meer op hem, ik vind het allemaal wel prima. Ik zit hier al zo'n beetje 10 jaar en heb wel meer en erger meegemaakt dan hem. Laten we het over leuke dingen hebben, de iPad.
*jaloers*quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:39 schreef HeatWave het volgende:
het blijft een mooi apparaat hoor, gisteren eindelijk op wifi gekregen hier op het werk.
Hoeft niet, er zijn bedrijven met een voorraad. Maar de prijzen zijn wel redelijk hoog.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:15 schreef dribbel79 het volgende:
Op maccity schermen ze met levering uit voorraad...gelül denk ik?
wie heb je al geteld?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:05 schreef rubje het volgende:
Hoe staat het nu met het aantal fokkers die een iPad hebben?
Ik heb er totdusver maar 2 geteld en dat is erg mager.
meldquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:05 schreef rubje het volgende:
Hoe staat het nu met het aantal fokkers die een iPad hebben?
Ik heb er totdusver maar 2 geteld en dat is erg mager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |