Als je een beetje in het noorden van het land woont moet je het ook via de radio kunnen ontvangen. Zullen vast ook wel streampjes zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
PM dan een link voor een livestream ofzo, want ik wil serieus luisteren.
Hoogeveen was het toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:00 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Als je een beetje in het noorden van het land woont moet je het ook via de radio kunnen ontvangen. Zullen vast ook wel streampjes zijn.
Daar in de buurt, iets meer naar het noordwesten. Woon zelf meer in de regio ten noorden van Zwolle.quote:
Dat is dus iets meer richting Westerveld?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:09 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Daar in de buurt, iets meer naar het noordwesten. Woon zelf meer in de regio ten noorden van Zwolle.
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:15 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat is dus iets meer richting Westerveld?
Waar heb je het over?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:54 schreef Mopst3r het volgende:
Fucckkkkk dat willie wortel bord is uit almere gejat
MET DIE NEGER HAD IK VERDOMME SJANS.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:57 schreef Gillette_M5 het volgende:
Xantalien fantopic.
Gaan we weer
Mastjuhhh:
[ afbeelding ]
Zendahhh
[ afbeelding ]
Ploatjus droajuhh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoef je geen stream te hebben, met 31 kw komen we het hele land wel door.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
PM dan een link voor een livestream ofzo, want ik wil serieus luisteren.
Ik mag het niet hopen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:17 schreef Xantalien het volgende:
[..]
MET DIE NEGER HAD IK VERDOMME SJANS._!
Ijsseldijkje.
quote:
Zozo, lekkere klompenboer kilowatt piraatje dusquote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Hoef je geen stream te hebben, met 31 kw komen we het hele land wel door.
Sorryquote:Op zondag 25 juli 2010 22:41 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zozo, lekkere klompenboer kilowatt piraatje dusJe wil graag Theo Brouwer of Be Muller van het AT weer op bezoek?
Met een beetje geluk kom je ook Denemarken in. Of waren jullie dat laatst die ook rond de 30 kW zaten te blazen? Stond iets over op klompenboer.nl.
De commerciële zenders zullen er wel weer blij mee zijn
Dat is haast onmogelijk. De FM band is overvol. En met die 31 kW voorkom je gewoon niet dat je onder andere zenders die in de buurt zitten doorspettert. Maar goed, ik hoor het vanzelf wel dan. Vast in de buurt van de 97.10 Mhz?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:17 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Bovendien zorgen we dat we ver genoeg van de betalende omroepen zitten.![]()
Weet ik veel, nooit gepakt dus?quote:
-EDIT- Wéér op bezoek?_! Hoezo weer?
![]()
Nee, we gaan niet te dicht op NL zittenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:34 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat is haast onmogelijk. De FM band is overvol. En met die 31 kW voorkom je gewoon niet dat je onder andere zenders die in de buurt zitten doorspettert. Maar goed, ik hoor het vanzelf wel dan. Vast in de buurt van de 97.10 Mhz?![]()
[..]
Weet ik veel, nooit gepakt dus?
Ja ja het zal.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:38 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet te dicht op NL zitten
Neuh.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:31 schreef StevenPaul het volgende:
Gillette_M5 werkt bij Agentschap Telecom?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:06 schreef Penisbaard het volgende:
Ik walg van dat volk en het feit dat ze stemrecht hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |