En met de buurmanquote:Voordat mijn vriendin en ik een relatie kregen heeft ze seks gehad met de neef van mijn beste vriend
Wat? Waarom is het een grote fout van haar?quote:We hebben erover gepraat en ze vond het een grote fout van haar en ik weet dat ze het nooit meer zou doen, ook al was dit voor onze relatie,
ja wat is er mis met neuken met de neef van een vriend?quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:08 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Wat? Waarom is het een grote fout van haar?
Hij wil geen vriendin met een lichtelijk verstoord moraal kompas denk ik zoquote:Op zaterdag 17 april 2010 08:12 schreef Babbelzz het volgende:
ehhh, ze had toch geen relatie op dat moment? whats the point?
Fout??quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:05 schreef MYV het volgende:
...
We hebben erover gepraat en ze vond het een grote fout van haar ....
Is zo'n beetje hetzelfde als de kerel ineen willen slagen waarmee je vriendin je bedrogen heeft.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:19 schreef PixelPi het volgende:
Sinds wanneer is het haar fout om met iemand naar bed te gaan als ze nog geen relatie heeft?
Die neef is eerder FOUT omdat hij WEL een relatie heeft. Beetje krom he? Op de verkeerde boos worden? En zowieso het is hun leven, niet de jouwe. Jij had toen nog niks met haar.
Dat dus.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:19 schreef PixelPi het volgende:
Sinds wanneer is het haar fout om met iemand naar bed te gaan als ze nog geen relatie heeft?
Die neef is eerder FOUT omdat hij WEL een relatie heeft. Beetje krom he? Op de verkeerde boos worden? En zowieso het is hun leven, niet de jouwe. Jij had toen nog niks met haar.
Sommige mannen houden niet van afgelikte boterhammen, volgens mij voel je je aangesproken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als je er niet tegen kan, moet je je relatie verbreken en een maagd uitzoeken als je volgende vriednin.
aansteller.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |