quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:11 schreef HaJee het volgende:
Lijkt me duidelijk dat nummer 3 wint. Gefeliciteerd HeaN82![]()
1 was van Duzzy en 2 van Lindgren.
Altijd weer schrikken als jij ineens weer langs komt. Wanneer verzorg jij de trommel weer eens ? Dat was toch jouw specialiteitquote:
Doe alsnog en laat zien !quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:40 schreef Maringo het volgende:
Helaas geen tijd gehad om iets te maken voor de ambulance.. ik had eindelijk es een leuk idee voor de battle
You got a point there.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:22 schreef mikieu het volgende:
In een plaatje een grap verwerken is vele malen moeilijker dan een gifje. Ik vind het niet eerlijk.
Ik weet, iedereen kan het maken.. Mja, gewoon een suggestie.
Sorry hoor, giffanboy.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:22 schreef mikieu het volgende:
In een plaatje een grap verwerken is vele malen moeilijker dan een gifje. Ik vind het niet eerlijk.
Sorry hoor, giffanboy.
Uiteindelijk ligt het aan de stemmers. Een gifje wint niet altijd hoor. En een gifje is ook niet makkelijk hoor, zit vaak nog meer werk in.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:22 schreef mikieu het volgende:
Sorry hoor, giffanboy.
Mwa. Niet echt. Is net reclame die gifjes.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, dus. De stemmers bepalen zelf of ze voor de grap gaan of het knapste staaltje fotosoepkunst.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:30 schreef mikieu het volgende:
[..]
Mwa. Niet echt. Is net reclame die gifjes.
Daar gaat het me niet eens om.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:30 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Uiteindelijk ligt het aan de stemmers. Een gifje wint niet altijd hoor. En een gifje is ook niet makkelijk hoor, zit vaak nog meer werk in.
Ja kiest iedereen voor een grappig plaatje dan voor een mooi geshopte, over het algemeen, de meeste stemmers dus. En in een gifje is dat gewoon makkelijker te verwerken. Omdat je eigenlijk niet meer met 1 foto bezig bent, maar met een x aantal.quote:
Het is een functie in Photoshop.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:31 schreef mikieu het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet eens om.
Ik vind het er gewoon niet echt bij horen.
En die P van paint dan?quote:
Hohoho als we eigenwijs gaan doen, dan trek je maar lekker in je eentje je bek los.quote:
Daar niet nee, maar dan kies je ook voor PS.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:34 schreef mikieu het volgende:
[..]
En die P van paint dan?
En in Photoshop klik je toch ergens dat er een ander programma wordt gestart?
(Ik heb al heeeeeeeel lang geen gifje meer gemaakt dus weet niet)
Het ligt eraan, met het ene plaatje kan ik niks in fotoshop maar wel als gifje, en het andere plaatje kan ik beter iets mee als gifje inplaats van fotoshop.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:31 schreef mikieu het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet eens om.
Ik vind het er gewoon niet echt bij horen.
Imageready is niet meer, we doen het tegenwoordig via een ingebouwde animatietijdlijn in PS.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:34 schreef mikieu het volgende:
[..]
En in Photoshop klik je toch ergens dat er een ander programma wordt gestart?
(Ik heb al heeeeeeeel lang geen gifje meer gemaakt dus weet niet)
Alles word verboden in dit landquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Imageready is niet meer, we doen het tegenwoordig via een ingebouwde animatietijdlijn in PS.
Maar goed, mij zal je ook niet zo snel een gifje zien maken, maar ik vind het onnodig om dat te verbieden.
Haha dat is dan ook wel weer waar. Vooral die inzoom plaatjesquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:46 schreef maok het volgende:
Ik vind die gifjes prima. Je kunt ook best een stilstaand plaatje maken in stripvorm, dan heb je hetzelfde effect. Zeker als je naar het gifje hierboven kijkt.
Als je gifjes gaat verbieden kun je nogwel meer dingen gaan verbieden: tieten want die scoren wel erg makkelijk. Plaatjes met Dottey want die vind ook iedereen leuk. Hajee mag niet meer mee doe want die wint te vaak enz. enz.
Deze voorbeelden zijn niet berust op mijn mening trouwens
Fokken kan ook in de tuin hoor...quote:Op zondag 18 april 2010 00:09 schreef maok het volgende:
Ik ben hier maar ga nu slapen. En aangezien het morgen mooi weer schijnt te worden vermoed ik dat ik dat ik hier niet te vinden ben.
Morgen ook maar genieten van het weer enk ikquote:Op zondag 18 april 2010 00:11 schreef maok het volgende:
Ja maar ik vermoed dat ik niet in mijn eigen tuin ga zitten en ik heb geen zin om mijn laptop mee te slepen.
Uh...misschien...quote:Op zondag 18 april 2010 18:47 schreef Neroje het volgende:
*schop
Zijn er nog meer mensen die vanavond wel weer even willen meedoen?
Ben bezig met een eenvoudig werkje. Bijna klaar.quote:Op zondag 18 april 2010 20:42 schreef Neroje het volgende:
Is iedereen nu druk bezig? Of is er vanavond toch geen animo voor?
ksssh kssh ksssh tssss tss tssssquote:Op maandag 19 april 2010 14:29 schreef frank010 het volgende:
Het is hier stil......TE stil....ik vertrouw het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, kom maar op.quote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef Anarith het volgende:
ik denk dat ik maar een battlepost ga maken
quote:Op maandag 19 april 2010 19:52 schreef Anarith het volgende:
nee toch maar niet, daar ben ik niet van
Beetje triest als dit een serieuze vraag isquote:Op maandag 19 april 2010 20:41 schreef Anarith het volgende:
[..]
waarom maak jij geen battlepost dan?
Ondersteuning terwijl ik typquote:Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef Dottey het volgende:
Hij hoeft dat niet perse te doen![]()
waarom geen eigen initiatief?
Je kunt het alleen fout doen als je IQ lager is dan 3quote:Op maandag 19 april 2010 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ja nu durf ik geen battlepost te maken hoorStraks doe ik het fout.
![]()
Ik ga weer aan m'n theorie. Hoi!
Ik heb 128, dat zit wel goed.quote:Op maandag 19 april 2010 21:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je kunt het alleen fout doen als je IQ lager is dan 3
Welke vragenquote:Op maandag 19 april 2010 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb 128, dat zit wel goed.Denk alleen veel te veel na bij die vragen.
heel moeilijk...quote:Op maandag 19 april 2010 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
maar ik vind het gewoon vrij eng om een battlepost te makenquote:Op maandag 19 april 2010 21:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Beetje triest als dit een serieuze vraag is![]()
Nou ja, ik was op m'n werk en dan is het niet handig om battleposter/verzamelaar te zijn.
Waarom doe je 't nou niet gewoon zelf. Je typt 't woord "battlepost", plempt er een geschikt plaatje onder en je stelt een deadline vast. Verzamelen doe je zelf of je vraagt een vrijwilliger.
Echt, een IQ gelijk aan of hoger dan je schoenmaat is voldoende om een battlepost te maken.
Het is gewoon triest dat er ongeveer 30 mensen in de ranglijst staan en dat het van 2 of misschien 3 mensen af moet hangen of de boel doorloopt of op z'n gat komt te liggen terwijl het zo simpel is.
Zo, ik heb gesproken, succes ermee !
quote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Anarith het volgende:
[..]
maar ik vind het gewoon vrij eng om een battlepost te maken
quote:Op maandag 19 april 2010 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Theoriequote:Op maandag 19 april 2010 22:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Welke vragenHeb je 't nou over de battlepost of je theorie ? Ik over de battlepost. Daar kun je alleen wat fout aan doen als je op je dertigste nog een luier draagt en het je ook nog lukt om daar naast te piesen
Hulde ! Het is toch gelukt en nog net binnen 24 uur na de vorigequote:Op maandag 19 april 2010 22:36 schreef Crutch het volgende:
NIEUWE BATTLE!!!!!
[ afbeelding ]
Maak er iets moois van!
Deadline: Di. 20 April om 15:00 uur.
Inleveren bij Crutch
quote:Op maandag 19 april 2010 22:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hulde ! Het is toch gelukt en nog net binnen 24 uur na de vorige![]()
Wat je met dat plaatje moet weet ik niet maar toch...
Je riep zelf ook vanmorgen om 11.00 al om een nieuwe, dus dat getreuzel ben je zelf ook schuld aanquote:Op maandag 19 april 2010 22:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is een straf voor het getreuzel. Tevens maar een lekkere late deadline gekozen om het uiterste/beste resultaat uit de deelnemers te persen.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je riep zelf ook vanmorgen om 11.00 al om een nieuwe, dus dat getreuzel ben je zelf ook schuld aanJe had toen ook al een nieuwe kunnen starten.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:43 schreef Anarith het volgende:
wow nog nooit zo weinig inspiratie gehad, echt geen idee wat ik hiermee moet
Nou het zal mij benieuwenquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:36 schreef Anarith het volgende:
ok ik ben halverwege erachter gekomen dat we toch dat jongetje deden, en toen dat jongetje gewoon verwerkt in wat ik al had
Je hebt je 20 minuten voor deze post geregistreerd maar al heel lang meegekekenquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:57 schreef PaintShopBro het volgende:
na vaak gekeken te hebben, toch maar een keer wat ingeleverd
Waarom zou ie een kloon zijn?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je hebt je 20 minuten voor deze post geregistreerd maar al heel lang meegekeken![]()
Wiens kloon ben je ?
Kan, maar hij heeft niets ingevuld in zijn profiel en ook nog een apart emailadres aangemaakt. Maar goed, ik zal er uiteindelijk wel weer naast blijken te zitten wellichtquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom zou ie een kloon zijn?Je kunt gewoon niet ingelogd meekijken hoor
gefeliciteerd manquote:
Ik meldde het alleen omdat we het op de vorige blz erover gehad hadden. Rustig maar.quote:
ho shit sorry ik heb serieus de verkeerde smiley aangeklikt! ik bedoelde natuurlijk:quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik meldde het alleen omdat we het op de vorige blz erover gehad hadden. Rustig maar.
Ik probeer Hajee ook even op te trommelen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:56 schreef frank010 het volgende:
Als 1 schaap over de dam is![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
mijn excuses maar ik zag het pas om 5 voor 3quote:Op woensdag 21 april 2010 15:06 schreef GuitarJJ het volgende:
Kreeg om 3 over nog een inzendingNieuwe poll dus
Stuur maar door, graag even namen en rugnummers erbij.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:44 schreef Anarith het volgende:
is het goed als ik alles ff doormail naar iemand anders? ik ben er zo niet meer
Wachten op een beslissende meestalquote:Op woensdag 21 april 2010 23:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Geen idee. Meer punten uitdelen denk ik.
Ja of de snelste inzendingquote:Op donderdag 22 april 2010 00:08 schreef Neroje het volgende:
[..]
Wachten op een beslissende meestal
Kan ik mee inkomenquote:Op donderdag 22 april 2010 00:08 schreef Crutch het volgende:
UITSLAG
Gedeelde eerste plaats voor:
#2: Crutch
#3: PaintShopBro
#4: Neroje
En op de tweede plaats:
#5: dhrsander
Met geen enkele stem op de laatste plaats:
#1: marcel-o
Ik zeg alle winnaars een punt.
Oke.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan mee eens!
Win win voor mij
quote:
Sorry, het is al laatquote:Op donderdag 22 april 2010 00:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb frank er al een gegeven waarmee hij nu op 3 punten totaal staat.
Trustenquote:Op donderdag 22 april 2010 00:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu naar bed.
Morgen maar weer eens even winnen.
![]()
![]()
![]()
Truste!!
quote:Op donderdag 22 april 2010 08:26 schreef frank010 het volgende:
WAKKER WORDEN VRIENDEN!!!!! Nieuwe dag, nieuwe battles.
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:26 schreef ry4life het volgende:
Goede morguuh![]()
Even als er nog een battle komt, kan de deadline een keer 16:00 worden?
Dan kan ik ook een keer meedoen, en ik denk nog meer mensen...
Pleaaaase
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we daar misschien iets mee ?
dus dan wordt de battle announcement iets als dit:
Opdracht: Iets in de trend van , dat breekt zo lekker de week!
Inleveren: für 4 Stunden Anzug Städter!!!!
Postbus: Schaduwflits![]()
![]()
[ Bericht 29% gewijzigd door shadowflash op 22-04-2010 09:39:28 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goeie dag zeg , dat breekt pas lekker de week !
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:41 schreef shadowflash het volgende:
tevens vind de meest mooie vrouwen als ik op boer of farmer zoekMwah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goeie dag zeg , dat breekt pas lekker de week !
Je moeder is een hamster
mee eensquote:Op donderdag 22 april 2010 00:08 schreef Crutch het volgende:
UITSLAG
En op de tweede plaats:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:44 schreef shadowflash het volgende:
@ Crutch en frank010
* insert: I'd definitely not hit it nerd pic *
Als we gewoon steeds de deadline op 8 uur 's avonds zetten, kan iedereen meedoen d8 ik zoquote:Op donderdag 22 april 2010 09:26 schreef ry4life het volgende:
Goede morguuh![]()
Even als er nog een battle komt, kan de deadline een keer 16:00 worden?
Dan kan ik ook een keer meedoen, en ik denk nog meer mensen...
Pleaaaase
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij zou het ook met twee kipfilets in een washand kunnen doen.
Dat zou ook kunnen, moet zelf ook naar school...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:16 schreef dhrsander het volgende:
[..]
Als we gewoon steeds de deadline op 8 uur 's avonds zetten, kan iedereen meedoen d8 ik zo
want sommige mensen moeten overdag nog naar school of het werk
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef shadowflash het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zieke geest.
En 2 inzendingen binnenis dit alles ?
Yo stuur alles maar naar ry4lilfe, aangezien schaduwflits niets van zich laat horen.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:36 schreef ry4life het volgende:
Nog steeds niets![]()
Als er straks nog niets is stuur het dan maar naar mij (ook degene die nu al wat ingezonden hebben, hopelijk zijn die er nog en heeft shadow zelf niets gemaakt) , zetten we de deadline naar 19:00 ofzo?
Of blijven we wachten?
Het gaat zeker lekker, ik heb alleen die van jou gekregen...quote:
BIJ GELIJKSPEL..quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:08 schreef Crutch het volgende:
UITSLAG
En op de tweede plaats:
Even iets verder lezenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
ER KAN MAAR 1 PUNT UITGEDEELD WORDEN... dus zet jij dat even recht?
Volgens mij had alleen neroje punten gekregenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:26 schreef Dottey het volgende:
Dat heb ik gedaan.. Kan het rechtgezet worden.. !!
Dat is dus niet correct...quote:Op donderdag 22 april 2010 00:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oke.
De ranglijst:
1. HaJee (22)
2. Dottey (19)
3. ry4life (10)
Maringo (8)
ToT (8)
HeaN82 (6)
Maok (4)
Neroje (4)
Onderjas (3)
-Peppie- (3)
Shadowflash (3)
Crutch (3)
frank010 (3)
Anarith (2)
Kw4kje (2)
Lindgren (2)
Lysdexie (2)
mwaterl (2)
Billsgate (1)
Bomil (1)
cod2lord (1)
crinoc (1)
Elvendertig (1)
GuitarJJ(1)
haakon (1)
Henkdepenk (1)
HertogJan4Life (1)
-K03N- (1)
Marcel-o (1)
mista (1)
naLuh (1)
Triforce_Courage (1)
vanBeest (1)
Nope..quote:Op donderdag 22 april 2010 19:27 schreef PaintShopBro het volgende:
[..]
Volgens mij had alleen neroje punten gekregen
Dan heb je niet goed gekeken. Ik heb alleen Neroje en frank010 (die had 'm de vorige keer niet gehad) een punt gegeven.quote:
van mij wel toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:58 schreef ry4life het volgende:
Is er nog iemand bezig?
Maar trouwens ik heb nu de inzending van frank niet
Ik had onverwachts een gedwongen date , en ik ben het ook gewoon totaal vergeten om iets te postenquote:
Als je de foto's naar jou laat sturen heb je hier zelf flink wat invloed opquote:Op donderdag 22 april 2010 21:52 schreef dhrsander het volgende:
zullen we morgen de deadline maar op 8 uur 's avonds zetten en niet 10 keer veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |