Kelvin kan misschien Gavin DeGraw doen, als dat nog onder de noemer rock mag (lijkt me niet, maaja...)quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:43 schreef ranja het volgende:
Sumera kan best iets van bv Evanescence doen met haar stem. Maar misschien wil ze wel iets anders laten zien/horen.
Bij Danielle verwacht ik niet veel meer dan Kelly Clarkson
oppassen wat ik zeg, straks komt maaike met kelly clarkson. nou ja, kan ik altijd nog stacey de schuld geven
Van Mathijs hoop ik dat hij een echt rock nummer doet, bv u2 en niet zoiets als Coldplay of Snow Patrol ofzo.
En KelvinGeen idee wat ik me bij hem en rock moet voorstellen.
Ja het zou mij niet verbazen alos Dony en Sumera de minste stemmen krijgen. Ben ook benieuwd hoe Kelvin het gaat doen...quote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Maar voor een aantal kandidaten zie ik geen goeie rocknummers. Denk aan Dony en Sumera bijv...
Danielle, Maaike, Matthijs en Sarina zie ik wel rocken
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:39 schreef Tomoya het volgende:
Mathijs ... Kings of Leon zou wel bij hem passen, denk ik.
Welk nummer dan? Smells like teen spirit?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:54 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Als ze echt 'bad' zijn, dan doen ze Nirvana.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Welk nummer dan? Smells like teen spirit?
Sowieso wordt het natuurlijk een x-factor versie van rock, dus ga geen metal of punk verwachtenquote:Op woensdag 21 april 2010 08:38 schreef D. het volgende:
Rock-ballads mogen ook?
Nee nog nietquote:Op woensdag 21 april 2010 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny Is het al vrijdag
Ow en Rock
Ik denk Toto - Africaquote:Op woensdag 21 april 2010 12:44 schreef Tomoya het volgende:
BadBoyz en Linkin Park?
(late reaction...quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Kelvin kan misschien Gavin DeGraw doen, als dat nog onder de noemer rock mag (lijkt me niet, maaja...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |