Trusten voor straks lieverdquote:
was vandaag voor t eerst dat ik er meepostte.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:46 schreef Deisyy het volgende:
Geinig daar bij het X-factor-topic, al had ik soms geen idee waar het over ging
Had ik ook af en toequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:46 schreef Deisyy het volgende:
Geinig daar bij het X-factor-topic, al had ik soms geen idee waar het over ging
yeah, daar raakte ik de weg ook af en toe kwijtquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik ook af en toe
Had iemand het over dinobabies enzo
Welneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Maar goed, je gaat weer naar school, dus wie weet komt het nog goed
Nee jij na de Pfaffsquote:
Het gaat er erg snelquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, daar raakte ik de weg ook af en toe kwijt
vraag je natuurlijk ook wel mooi op tijd hequote:Op zaterdag 17 april 2010 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het is 0:00u geweest. Je hebt zeker geen F1 team klaargezet he?
Ja maar......quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het is 0:00u geweest. Je hebt zeker geen F1 team klaargezet he?
Hi heeft het me al meerdere keren gezegd...maaar ja...ik is eigenwijsquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:05 schreef gomi het volgende:
[..]
vraag je natuurlijk ook wel mooi op tijd he
yups en dan ajax ook nog in de eredivisie.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar......![]()
Voor jullie dit weekend de F1 en voor mij...en ook nog eens voor Gomi de Amstel Gold race....Mits de renners in Nl aankomen...en mits ik niet heel de middag bij broerlief moet blijven
Kwali niet zo boeiendquote:
ik ben ws niet eens thuisquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
yups en dan ajax ook nog in de eredivisie.
weer druk sportweekend. maar over de goldrace zullen we maar niet teveel posten he
Ik heb er afgelopen week al meerdere malen op aangedrongen, maar ze wil maar niet luisterenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:05 schreef gomi het volgende:
[..]
vraag je natuurlijk ook wel mooi op tijd he
ah k. je wil ons niet meteen uit t veld slaan met je score. je gunt ons nog ff tijd om een voorsprong op te bouwenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hi heeft het me al meerdere keren gezegd...maaar ja...ik is eigenwijs
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen week al meerdere malen op aangedrongen, maar ze wil maar niet luisteren
Ik ook niet....dat maakt niet uit ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, ik kende er de helft niet. op zijn minst
Slaap lekker scattiequote:
hehe ik ken de ouden van mijzelf en de recentere door mijn neefje. daartussen gaapt een groot gat. een gat dat daar lekker mag blijven zittenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet....dat maakt niet uit ook
Ja maar 8 uurquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Vorige keer was ie erg leuk
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik ken de ouden van mijzelf en de recentere door mijn neefje. daartussen gaapt een groot gat. een gat dat daar lekker mag blijven zitten
8 uur is toch niet vroeg?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar 8 uurik heb 1 dag om uit te slapen dus ws zie ik het wel
Dat zeg ik, ik zal het ws wel zienquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij had het over de tekenfilms, ik dacht de posters, maar de tekenfilms ken ik bijna allemaal behalve de dino babies van Deis
trusten kally. ik ga ook gelijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:14 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga zo wel lekker naar bed, slaap lekker voor straks![]()
Ik ga met je meequote:Op zaterdag 17 april 2010 00:14 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga zo wel lekker naar bed, slaap lekker voor straks![]()
Ik denk dat er geen nieuws meer is. We zijn inmiddels anderhalf jaar verder.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:33 schreef frensje het volgende:
waar is eigenlijk het nieuws over Huub en Claire te volgen?heb al zolang niets meer gehoord...
of is er echt al zoooooo lang een media stop?
Media stop? Ze boeien voor geen ene fuck meer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:33 schreef frensje het volgende:
waar is eigenlijk het nieuws over Huub en Claire te volgen?heb al zolang niets meer gehoord...
of is er echt al zoooooo lang een media stop?
Hai Ian.quote:Op zaterdag 17 april 2010 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Media stop? Ze boeien voor geen ene fuck meer.
Buitenboel? Je balkon?quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:19 schreef Kally het volgende:
Ga eens lekker de hele buitenboel doen en alles zomerklaar maken
Ja, ik heb tegels op de vloer ipv zo'n grijs betonnen vloerquote:
Da;s behoorlijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik heb tegels op de vloer ipv zo'n grijs betonnen vloer![]()
Maar na de winter moet ik die echt wel even stofzuigen en dweilen![]()
Stoelen en tafel een sopje, windlichtjes en kaarsjes neerzetten, plantjes, gezellig maken dus![]()
Ik heb een vrij groot balkon loopt over de hele breedte van het huis, ongeveer 9 meter dus kan me er wel uitleven![]()
Ha lief heksjequote:Op zaterdag 17 april 2010 09:35 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen zonnetje schijnd wordt een heerlijke dag
1 stoel en een krukje voor je drankjequote:
2 stoelen en een krukje ging nog netquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:39 schreef Kally het volgende:
[..]
1 stoel en een krukje voor je drankje
Gezelligquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:46 schreef Toverheks het volgende:
Ik verheug me mateloos op het WK voetbal in Juni, maar lees toch steeds gekkere dingen, er wordt al aangeraden met groepen te gaan ivm berovingen en nu dit weer.
Ophef om condoom met haakjes JOHANNESBURG - Zuid-Afrikaanse vrouwen krijgen een condoom met scherpe weerhaakjes aan de binnenkant uitgedeeld, om verkrachting tijdens het WK voetbal te voorkomen... Critici zijn echter bang dat de vrouwen daardoor vermoord zullen worden.
Sonette Ehlers, een Zuid-Afrikaanse arts heeft het pijnlijke condoom ontwikkeld. De Rape-aXe is een condoom dat vrouwen bij zichzelf kunnen inbrengen. Zodar een vrouw dan verkracht wordt, komen de scherpe haakjes vast te zitten aan het geslachtsdeel van de verkrachter. Daarbij komt geen bloed vrij, wat belangrijk is als het gaat om hiv.
Het condoom kan vervolgens alleen nog met behulp van een arts worden verwijderd. Als de verkrachter dat zelf probeert, is dat een zeer pijnlijke onderneming, aldus de ontwikkelaar van het anti-verkrachtingscondoom.
Critice vinden het condoom echter gevaarlijk, omdat ze bang zijn dat de verkrachters zo razend worden dat ze het slachtoffer misschien wel zullen verminken of zelfs vermoorden. Maar volgens Ehlers heeft het slachtoffer 'in de consternatie wel tijd om te vluchten'.
Na het WK is het condoom voor twee dollar per stuk te koop.
Ja dat verhaal stond ook in de NRC, alleen dan zonder WKcontextquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Inventief, maar ze gaan er dus vanuit dat voetbalfans vrouwen verkrachten
![]()
Of dat het WK een goed excuus is om vrouwen te verkrachten![]()
Nah het zal wel
Morgen Pietjequote:Op zaterdag 17 april 2010 10:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat verhaal stond ook in de NRC, alleen dan zonder WKcontext.
Hoi Hoi veel plezier en geniet van het zonnetje en je broer en zijn gezin natuurlijk, maar dat spreekt vanzelfquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:03 schreef Laysa het volgende:
Hoi hoi....zo metteen de deur uit rennen naar broerlief
Damn wat ben jij vroegquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:03 schreef Laysa het volgende:
Hoi hoi....zo metteen de deur uit rennen naar broerlief
Ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
mogge Pietje, ja ik weet niet wat ik van zo een condoom moet denken hoor. en hoe je het inbrengt, ja kally denk met je vingers, of er moet zo een houder bij zitten, god hoe hete die tampons ook weer met zo een kartonne uitschuifding.
Ja dat is algemeen bekend, maar het is zo vreemd dat die in verband met het WK worden gebracht.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mogguh,
Ik dacht dat die condooms voor Afrikaanse vrouwen een jaar of tien? geleden ook al eens in het nieuws waren. Dit in verband met de vele verkrachtingen die daar plaats vinden.
goedenmorgen Teun.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mogguh,
Ik dacht dat die condooms voor Afrikaanse vrouwen een jaar of tien? geleden ook al eens in het nieuws waren. Dit in verband met de vele verkrachtingen die daar plaats vinden.
Ik ga mijn hersens er niet mee pijnigen tijdens mijn eerst mok koffiequote:Op zaterdag 17 april 2010 10:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is algemeen bekend, maar het is zo vreemd dat die in verband met het WK worden gebracht.
O en goedemorgen
Weer? Die zijn overal te koop tegenwoordig. Ze liggen nog net niet bij de Hemaquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, Breng de kuisheidsgordel maar weer op de markt.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga mijn hersens er niet mee pijnigen tijdens mijn eerst mok koffie
Ik heb geen zin...morgen moet ik weerquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi Hoi veel plezier en geniet van het zonnetje en je broer en zijn gezin natuurlijk, maar dat spreekt vanzelf![]()
ja hequote:
Dat is niet meer lekker tegen de tijd dat ik er benquote:
k ga zo de deur uitquote:
Een heel weekend je broer is best veelquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb geen zin...morgen moet ik weer![]()
[..]
ja he![]()
Zo niet dan meteen weer wegquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
k ga zo de deur uiten dan neem ik een extra groot stuk taart met koffie als ontbijt
....Ow Gowddddd ze zullen toch wel taart hebben
Da's mooi kut danquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet meer lekker tegen de tijd dat ik er ben
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's mooi kut dan![]()
En als je dichter bij komt wonen?
ja....dat wel....maar ook dat hoeft niet 2 dagenquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Een heel weekend je broer is best veel![]()
Maar dan zie je ook je nichtje
Ik zit boordevol met vreemde uitdrukkingen...mensen vinden mijn uitdrukkingen regelmatig vreemdquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vreemde uitdrukking is dat toch "De deur uitgaan"
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....dat wel....maar ook dat hoeft niet 2 dagen...nah ff op mn tandjes bijten...met een beetje geluk kan ik om half 1 weer met goed fatsoen pleitte daaro
...want wat begon met alleen de oma's en opa en Moi zei de gek blijkt nu een compleet kinderpartijtje te zijn
....en morgen dus weer.......zow genoeg gezeikt en gezanikt
...ik ben zo geen ochtendmens
Heb je al wat voor zijn verjaardag? Rijlessen of een duo-sprong of zoiets dergelijks?quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar eerst verjaardag van boef volgende week
Lekker de buitenboel doen jij vandaagquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb niet al zoveel in huis gedaan om er weg te gaan, en ik moet nog zoveel doen
![]()
Maar eerst verjaardag van boef volgende week
Ik niet hoor, alhoewel..........prupjorkquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zit boordevol met vreemde uitdrukkingen...mensen vinden mijn uitdrukkingen regelmatig vreemd
In de zonquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker de buitenboel doen jij vandaag
Beidequote:Op zaterdag 17 april 2010 10:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je al wat voor zijn verjaardag? Rijlessen of een duo-sprong of zoiets dergelijks?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet hoor, alhoewel..........prupjork
Een R4 kaartje (weet niet wat het is) voor een DS (heb ik nog nooit gezien).quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Beide![]()
Nee een R4 kaartje voor zijn DS, vind ik een goede investering, en geen ruzie meer met zijn broer om zijn kaartje en ik hoef geen spelletjes meer te kopen
Doei mopsquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was een mooi staaltje van poezie
![]()
Goedddddd bloemen kopen en gaan...fijne dag hier allemaal
Ja dank, maar ik ga zo ook wat doen, in ieder geval niet hier hangen met dit mooie weer. Straks eerst maar eens fietsen, dan heb ik dat alvast gehad.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was een mooi staaltje van poezie
![]()
Goedddddd bloemen kopen en gaan...fijne dag hier allemaal
Dat is een kaartje waar je een heleboel spelletjes op kunt zetten, voor zijn nintendo DS, en oma haalt de spelletjes binnen op pc dus ik hoef geen spelletjes meer te kopen van minimaal 30 euroquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een R4 kaartje (weet niet wat het is) voor een DS (heb ik nog nooit gezien).
Ruzie met broer herken ik daarentegen wel weer
Ah, gewoon een geheugenkaart dusquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een kaartje waar je een heleboel spelletjes op kunt zetten, voor zijn nintendo DS, en oma haalt de spelletjes binnen op pc dus ik hoef geen spelletjes meer te kopen van minimaal 30 euro
Ja idd, die wilde hij graag nou primaquote:
Picsquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We zien de pics wel komen vanavond
Ja, geweldig he? Het is heerlijk op het terras, uit de wind.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is het heerlijk weer!
Goedemorgen.
Coolquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als het nu de eerste week van mei ook maar dat mooie weer is, want ik heb net het volgende voor een week gehuurd![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb er wel zin aan, 't is al twee jaar geleden dat ik op zo'n ding gestaan heb. 't Hoeft ook niet echt warm te zijn, als er maar wind is. Regen, hagel, wind & Beerenburg, dat heeft ook wel wat.quote:
Lijkt me leuk om een keer te doen. Nederland verkennen vanaf het waterquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb er wel zin aan, 't is al twee jaar geleden dat ik op zo'n ding gestaan heb. 't Hoeft ook niet echt warm te zijn, als er maar wind is. Regen, hagel, wind & Beerenburg, dat heeft ook wel wat.
Huren we met het F1 Team een midweekje in septemberquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om een keer te doen. Nederland verkennen vanaf het water
We krijgen het nog drukquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huren we met het F1 Team een midweekje in september
Het wordt vechten?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Misschien is een weekend beter, dan hoef je maar twee dagen elkaar de tent uit te vechten
Da's waarquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als het niet klikt heb je met een midweek wel een probleem?
Vissen voeren?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of iemand die de hele dag vissen zit te voeren, als je daar vier dagen naar moet kijken, da's ook geen lolletje
Een schip is klein hè. 12 x 4 meter lijkt groot, maar dat is toch maar klein als je met z'n vieren of vijven bent.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Da's waar
Al heb ik nog nooit meegemaakt dat mensen IRL heel anders zijn dan online.
En dan heb ik het wel over 'echte' mensen he, niet van de ONZ/KLB typetjes
Da's waar jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een schip is klein hè. 12 x 4 meter lijkt groot, maar dat is toch maar klein als je met z'n vieren of vijven bent.
Als er dan vanwege het weer bij sommigen ook nog wat stress bij komt kijken, dan kunnen vier dagen lang zijn.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huren we met het F1 Team een midweekje in september
iemand die de hele dag vissen gaat voeren, mag ook slapen met de vissenquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of iemand die de hele dag vissen zit te voeren, als je daar vier dagen naar moet kijken, da's ook geen lolletje
Naissssssss!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als het nu de eerste week van mei ook maar dat mooie weer is, want ik heb net het volgende voor een week gehuurd![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, vinnik ook wel, en 't is al lekker snel ookquote:
klinkt goed idd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, vinnik ook wel, en 't is al lekker snel ook![]()
En niet eens duur, 550 euro van maandag 12 uur tot vrijdag 12 uur, inclusief schoonmaken.
Bovendien hoor ik net dat het een 39-voeter wordt i.p.v. een 38, nog meer ruimte![]()
Twee douches, twee toiletten, vier 2 persoonsbedden, kachel, tv, cd-speler, radio, kaartplotter, marifoon, gewoon een luxe bak![]()
![]()
Laysa is momenteel al in gebruik als kok!quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa is momenteel al in gebruik als kok!
de suggestie om als hulpkok mee te gaan is dus eigenlijk gewoon een beledigingquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa is momenteel al in gebruik als kok!
Is hartstikke goedkoopquote:
ik vind het heel niet erg als een ander voor mij kookt...mits eetbaarquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:20 schreef gomi het volgende:
[..]
de suggestie om als hulpkok mee te gaan is dus eigenlijk gewoon een belediging
waar ga je eigenlijk varen dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is hartstikke goedkoop![]()
Ik zat al twee maanden overal te loeren en het was iedere keer rond de 700-800 euro. excl schoonmaken. Dat vond ik net te gortig. Ik denk dat ze wat omhoog zitten nu en weinig verhuren.
Mwah, als het mooi weer is, kun je de hele dag in je eentje voor zittenquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik gedij niet goed in kleine ruimtes met veel mensen
Hier is ze de chef van de keuken!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:20 schreef gomi het volgende:
[..]
de suggestie om als hulpkok mee te gaan is dus eigenlijk gewoon een belediging
Het is vanuit Lemmer, ik wil eigenlijk even naar Terschelling of Vlieland. Dat kan netquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:22 schreef gomi het volgende:
[quote]Op zaterdag 17 april 2010 15:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is hartstikke goedkoop![]()
Ik zat al twee maanden overal te loeren en het was iedere keer rond de 700-800 euro. excl schoonmaken. Dat vond ik net te gortig. Ik denk dat ze wat omhoog zitten nu en weinig verhuren.
[/quote
waar ga je eigenlijk varen dan?
hehe, dat zou mijn motto kunnen zijnquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind het heel niet erg als een ander voor mij kookt...mits eetbaar
Ja....dan ben ik idd in mn eentje want is iedereen overboordquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, als het mooi weer is, kun je de hele dag in je eentje voor zitten
de vissen voeren?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, als het mooi weer is, kun je de hele dag in je eentje voor zitten
zegt dat iets over jouw kookkunsten?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier is ze de chef van de keuken!
lekker, jij vaart elk jaar wel toch?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is vanuit Lemmer, ik wil eigenlijk even naar Terschelling of Vlieland. Dat kan net
Lekker weer erbij, wat wil een mens nog meerquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:25 schreef remlof het volgende:
Goeiemiddag. Straks lekker naar Amsterdam, feestje bij Westerpark
Alle twee!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:23 schreef gomi het volgende:
[..]
zegt dat iets over jouw kookkunsten?
of vertroeteld ze je gewoon graag?
hey,quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:25 schreef remlof het volgende:
Goeiemiddag. Straks lekker naar Amsterdam, feestje bij Westerpark
hehe en je was al 109 kg schoon aan de haakquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alle twee!
Ik ben dodelijker met een pan dan met een mes!
En ja, de kilo's vliegen eraan!
ah k. maar je zit iig wel graag op t water toch?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, heb al twee jaar niet meer echt gevaren
Ik denk meer 111 kg nu!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:27 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe en je was al 109 kg schoon aan de haak
Dat is wel mijn grote liefdequote:Op zaterdag 17 april 2010 15:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. maar je zit iig wel graag op t water toch?
Bloesjes!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lekker weer erbij, wat wil een mens nog meer
Dat laatste las ik verkeerdquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:41 schreef Kally het volgende:
Whoehoe wat een lekker weerBalkon is schoon en ik ben verkleurd en niet zo'n beetje ook
![]()
En ik heb mijn boek uit
quote:
Doe ik!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:44 schreef Kally het volgende:
Trouwens mooi die bloesem Lavenderr, wil je een foto maken als hij helemaal vol is, ik vind dat zo mooi
yeah dat moet ik zo doen .quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, m'n ouwelui blij maken met een bezoek![]()
![]()
me 2quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste las ik verkeerd
Maar idd, je kleurt heel snel met dit zonnetje, heb ook al een kleurtje gekregen.
ik heb besloten dat ik vandaag voor roti gaquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:42 schreef Kally het volgende:
En heb besloten een koude pasta salade met zalm te gaan maken
Ik op mijn schouders de verkeerde zie ik nuquote:
Oeh ook lekkerquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb besloten dat ik vandaag voor roti ga
ouch, verbrand je zo snel?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik op mijn schouders de verkeerde zie ik nuhartstikke rood
En ja had gesmeerd
yeah, heb er wel weel trek in.quote:
Jaquote:
Gewoon praten erover hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat snel nu he?
Morgen Amstel Gold, Sastre en Goestov doen niet mee.
Dat is altijdquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:52 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, heb er wel weel trek in.
mij moeder maakt de beste roti ever
zul je zien dat ik er aankom en ze geen roti heeft
yups, maar ik heb altijd wel een kleurtje hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat snel nu he?
Morgen Amstel Gold, Sastre en Goestov doen niet mee.
mijn moeder weet wel dat ik roti wel, dus ga ervabn uit dat t wel goedkomtquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is altijd, ik eet dinsdag altijd bij mijn moeder en ik meld dan altijd wel even waar ik trek in heb, mijn moeder maakt heerlijke lasagna en haar gehaktballen zijn top
quote:
Zonnesteekquote:
Cool Hoe laat moet ik in Lemmer zijnquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
![]()
Ik ookquote:
Ik wel want als de zon schijnt en ik heb mijn bril niet op, zie ik niet veel, dan tranen mijn ogen alleen maar en gaan ze pijn doenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dol? Ik ben er als de zon schijnt wel blij mee, maar dol is wat overdreven
Dan zou ik er ook blij mee zijnquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel want als de zon schijnt en ik heb mijn bril niet op, zie ik niet veel, dan tranen mijn ogen alleen maar en gaan ze pijn doen
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:41 schreef Kally het volgende:
Whoehoe wat een lekker weerBalkon is schoon en ik ben verkleurd en niet zo'n beetje ook
![]()
En ik heb mijn broek uit
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:54 schreef Coos het volgende:
En de kleintjes kunnen ook weer zo lekker buiten spelen.![]()
http://www.zita.be/fun/vi(...)n-op-zijn-matje.html
In iets lekkersquote:
Ik zit er nog over na te denken, denk stokbrood kruidenboterquote:
Mijn fles wijn is bijna leegquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:13 schreef D. het volgende:
Ik heb mijn bakje chips net leeg, en mijn fles whiskey nog bijna helemaal vol
Dat had ik eerder vanavond al, bij mijn kop soepquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit er nog over na te denken, denk stokbrood kruidenboter
Je zit al 24 uur te zuipen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn fles wijn is bijna leegmaar daar was ik gisteren al aan begonnen
quote:
quote:
Dat zijn vast hele grote glazen danquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nietus, gisteren 2 glazen en nu weer denk ik
quote:
En roti op ?quote:
Ja dat weet ik toch nietquote:
ik drink 'm ook niet op, want de F1 race begint 'bijna'quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Of ik drink hem vanavond nog niet leeg
Sommige dingen smaken alleen lekker als je moeder het maaktquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe yeah i know.
maar t smaakte weer goed
Ik ben altijd liefquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
He, does lief
Hij is er net, en dan vraag je of ie oprot
Preciesquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
ik drink 'm ook niet op, want de F1 race begint 'bijna'
yeah, maar mijn moeder heeft wel een beetje naam als zijnde goede roti maakster ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Sommige dingen smaken alleen lekker als je moeder het maakt
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:36 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar mijn moeder heeft wel een beetje naam als zijnde goede roti maakster ofzo.
geheim recept waar de halve familie achteraan zit
ik heb net nog ff een biertje open getrokken. denk leuk mee te doen, nokken julliequote:Op zaterdag 17 april 2010 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
ik drink 'm ook niet op, want de F1 race begint 'bijna'
Hier bedoel ik dan hequote:
yeah, zit in dr hoofd. maar ik ken de geheimen welquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
En die ze streng bewaakt natuurlijk, en terecht
Ik zit nog aan mijn 1e glas wijn hoor, dus ik kan er straks nog wel 1 nemenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb net nog ff een biertje open getrokken. denk leuk mee te doen, nokken jullie
Bestaat niet..quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:36 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar mijn moeder heeft wel een beetje naam als zijnde goede roti maakster ofzo.
geheim recept waar de halve familie achteraan zit
Nokken?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb net nog ff een biertje open getrokken. denk leuk mee te doen, nokken jullie
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, zit in dr hoofd. maar ik ken de geheimen wel
is wel grappig, mensen herkennen dr roti in the blind ook.
ah k dan. drinken we samen nog ffquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit nog aan mijn 1e glas wijn hoor, dus ik kan er straks nog wel 1 nemen
was je ook bij mijn ouders dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bestaat niet..Ik heb zojuist de állerlekkerste zélfgemaakt roti achter m'n kiezen...
ah k, zo klinkt t beter.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nokken?
Ik zei alleen dat ik niet nog 65cl whiskey naar binnen ging gooien vanavond
Nah volgens mij een gewoon wijnglas hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k dan. drinken we samen nog ff
weer zo een grote?
als je niet zo ver weg woonde zou ik zeggen, kom maar langsquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierigEn heb ik trek in roti
lol, prijzenwinnaar he die roti van mijn moeder.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope..maar ze mogen langskomen voor het recept..
ah k, begon me al zorgen te makenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah volgens mij een gewoon wijnglas hoor
Ahh ja natuurlijk wel...!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, prijzenwinnaar he die roti van mijn moeder.
maar maak jij zelf ook roti dan?
Nouhou als we nu winnen kan jij ook de roti meenemenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
als je niet zo ver weg woonde zou ik zeggen, kom maar langs
lol, das ook een idee idd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nouhou als we nu winnen kan jij ook de roti meenemen, mogen jullie het wel bij mij eten
Haha.. jahh.. maar niet de pannekoek, die láát ik maken! Ik ben niet helemáál gek!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
echt?
vind ik wel knap. ik vind t teveel gedoe tbh
Viel toch te proberenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, das ook een idee idd.
maar jij zou toch koken?
hier slapen ze rustig. beetje loom uitbuikenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:46 schreef Kally het volgende:
Zo die katten van mij zijn vervelend pffffffff adhd katten
ah daar ga je dan al de mist in he. daar zit ook zoveel verschil in. de echt goeden haal je er zo tussenuit hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haha.. jahh.. maar niet de pannekoek, die láát ik maken! Ik ben niet helemáál gek!!
Toen ik ze kreeg waren ze ook zo lief maar nuquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
hier slapen ze rustig. beetje loom uitbuiken
die jongere van mij is ook wel adhd af en toe. als ik er genoeg van heb, pak ik busje tafeltennisballetjes en daar leeft die zich dan zo op uit, dat hij gewoon gaat liggen maffen waar hij op dat moment zitquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen ik ze kreeg waren ze ook zo lief maar nu![]()
[ afbeelding ]
Zo liggen ze dus niet meer, althans niet als ik er bij ben
lijken echt op die jongere van mijquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen ik ze kreeg waren ze ook zo lief maar nu![]()
[ afbeelding ]
Zo liggen ze dus niet meer, althans niet als ik er bij ben
yeah last weer 2 dacht ik te lezenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:51 schreef D. het volgende:
Extra nieuwsuitzending om 21:54u over gesneuvelde militairen Uruzgan
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
die jongere van mij is ook wel adhd af en toe. als ik er genoeg van heb, pak ik busje tafeltennisballetjes en daar leeft die zich dan zo op uit, dat hij gewoon gaat liggen maffen waar hij op dat moment zit
yups, gaat echt al een malloot achter die ballen aan tot hij ze kwijt is en komt dan een nieuwe aan me vragen.quote:
Ik kon ze toen ook moeilijk uit elkaar houden, nu zie ik het welquote:
Bij mij gebruiken ze echt alles, tot kinderspeelgoed aan toe, behalve hun eigen speelgoedquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:54 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, gaat echt al een malloot achter die ballen aan tot hij ze kwijt is en komt dan een nieuwe aan me vragen.
die oudere van me kijkt ernaar en wordt al moe als ze hem bezig ziet
Zin om een keer mee te gaan? Dan gaan we een keerquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Cool Hoe laat moet ik in Lemmer zijn [ afbeelding ][ afbeelding ]
of je denkt t te zienquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kon ze toen ook moeilijk uit elkaar houden, nu zi ik het wel
Nee het was ook niet echt spectaculairquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:54 schreef D. het volgende:
Ik snap alleen niet waarom dat reden is voor een extra nieuwsuitzending
Nee haar koppie is andersquote:
alles wat rolt en stuitert is hier een topper en spul met catnipquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij gebruiken ze echt alles, tot kinderspeelgoed aan toe, behalve hun eigen speelgoed
Maar vooral, het is al geweestquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het was ook niet echt spectaculair
Ook dat jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Maar vooral, het is al geweest
Extra nieuws is meer voor iets wat nu gaande is
mwah. asl bea dood is kan ik een extra uitzending ook wel begrijpen. maar 2 dode militairen in een oorlogsgebied. nee niet echtquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Maar vooral, het is al geweest
Extra nieuws is meer voor iets wat nu gaande is
O trouwens heb het boek uit, minder gruwelijk dan ik dacht maar wel spannendquote:
Teun denkt al aan watertermenquote:
zullen ze daar ook extra uitzendingen hebben voor 2 gesneuvelden?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
In vergelijking met de Amerikanen zeker ja.
Meen dat dat al in de duizenden loopt
Ik heb iets gemist denk ik? Hebben wij het over boeken gehad?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
O trouwens heb het boek uit, minder gruwelijk dan ik dacht maar wel spannend
Een ingrijpende gebeurtenis als de dood van Bea reken ik ook onder dingen die nu gaande zijnquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah. asl bea dood is kan ik een extra uitzending ook wel begrijpen. maar 2 dode militairen in een oorlogsgebied. nee niet echt
Nee die hebben 24 uurs nieuwszenders dusquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
zullen ze daar ook extra uitzendingen hebben voor 2 gesneuvelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |