Trusten voor straks lieverdquote:
was vandaag voor t eerst dat ik er meepostte.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:46 schreef Deisyy het volgende:
Geinig daar bij het X-factor-topic, al had ik soms geen idee waar het over ging
Had ik ook af en toequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:46 schreef Deisyy het volgende:
Geinig daar bij het X-factor-topic, al had ik soms geen idee waar het over ging
yeah, daar raakte ik de weg ook af en toe kwijtquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik ook af en toe
Had iemand het over dinobabies enzo
Welneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Maar goed, je gaat weer naar school, dus wie weet komt het nog goed
Nee jij na de Pfaffsquote:
Het gaat er erg snelquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, daar raakte ik de weg ook af en toe kwijt
vraag je natuurlijk ook wel mooi op tijd hequote:Op zaterdag 17 april 2010 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het is 0:00u geweest. Je hebt zeker geen F1 team klaargezet he?
Ja maar......quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het is 0:00u geweest. Je hebt zeker geen F1 team klaargezet he?
Hi heeft het me al meerdere keren gezegd...maaar ja...ik is eigenwijsquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:05 schreef gomi het volgende:
[..]
vraag je natuurlijk ook wel mooi op tijd he
yups en dan ajax ook nog in de eredivisie.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar......![]()
Voor jullie dit weekend de F1 en voor mij...en ook nog eens voor Gomi de Amstel Gold race....Mits de renners in Nl aankomen...en mits ik niet heel de middag bij broerlief moet blijven
Kwali niet zo boeiendquote:
ik ben ws niet eens thuisquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
yups en dan ajax ook nog in de eredivisie.
weer druk sportweekend. maar over de goldrace zullen we maar niet teveel posten he
Ik heb er afgelopen week al meerdere malen op aangedrongen, maar ze wil maar niet luisterenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:05 schreef gomi het volgende:
[..]
vraag je natuurlijk ook wel mooi op tijd he
ah k. je wil ons niet meteen uit t veld slaan met je score. je gunt ons nog ff tijd om een voorsprong op te bouwenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hi heeft het me al meerdere keren gezegd...maaar ja...ik is eigenwijs
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen week al meerdere malen op aangedrongen, maar ze wil maar niet luisteren
Ik ook niet....dat maakt niet uit ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, ik kende er de helft niet. op zijn minst
Slaap lekker scattiequote:
hehe ik ken de ouden van mijzelf en de recentere door mijn neefje. daartussen gaapt een groot gat. een gat dat daar lekker mag blijven zittenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet....dat maakt niet uit ook
Ja maar 8 uurquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Vorige keer was ie erg leuk
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik ken de ouden van mijzelf en de recentere door mijn neefje. daartussen gaapt een groot gat. een gat dat daar lekker mag blijven zitten
8 uur is toch niet vroeg?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar 8 uurik heb 1 dag om uit te slapen dus ws zie ik het wel
Dat zeg ik, ik zal het ws wel zienquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij had het over de tekenfilms, ik dacht de posters, maar de tekenfilms ken ik bijna allemaal behalve de dino babies van Deis
trusten kally. ik ga ook gelijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:14 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga zo wel lekker naar bed, slaap lekker voor straks![]()
Ik ga met je meequote:Op zaterdag 17 april 2010 00:14 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga zo wel lekker naar bed, slaap lekker voor straks![]()
Ik denk dat er geen nieuws meer is. We zijn inmiddels anderhalf jaar verder.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:33 schreef frensje het volgende:
waar is eigenlijk het nieuws over Huub en Claire te volgen?heb al zolang niets meer gehoord...
of is er echt al zoooooo lang een media stop?
Media stop? Ze boeien voor geen ene fuck meer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:33 schreef frensje het volgende:
waar is eigenlijk het nieuws over Huub en Claire te volgen?heb al zolang niets meer gehoord...
of is er echt al zoooooo lang een media stop?
Hai Ian.quote:Op zaterdag 17 april 2010 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Media stop? Ze boeien voor geen ene fuck meer.
Buitenboel? Je balkon?quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:19 schreef Kally het volgende:
Ga eens lekker de hele buitenboel doen en alles zomerklaar maken
Ja, ik heb tegels op de vloer ipv zo'n grijs betonnen vloerquote:
Da;s behoorlijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik heb tegels op de vloer ipv zo'n grijs betonnen vloer![]()
Maar na de winter moet ik die echt wel even stofzuigen en dweilen![]()
Stoelen en tafel een sopje, windlichtjes en kaarsjes neerzetten, plantjes, gezellig maken dus![]()
Ik heb een vrij groot balkon loopt over de hele breedte van het huis, ongeveer 9 meter dus kan me er wel uitleven![]()
Ha lief heksjequote:Op zaterdag 17 april 2010 09:35 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen zonnetje schijnd wordt een heerlijke dag
1 stoel en een krukje voor je drankjequote:
2 stoelen en een krukje ging nog netquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:39 schreef Kally het volgende:
[..]
1 stoel en een krukje voor je drankje
Gezelligquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:46 schreef Toverheks het volgende:
Ik verheug me mateloos op het WK voetbal in Juni, maar lees toch steeds gekkere dingen, er wordt al aangeraden met groepen te gaan ivm berovingen en nu dit weer.
Ophef om condoom met haakjes JOHANNESBURG - Zuid-Afrikaanse vrouwen krijgen een condoom met scherpe weerhaakjes aan de binnenkant uitgedeeld, om verkrachting tijdens het WK voetbal te voorkomen... Critici zijn echter bang dat de vrouwen daardoor vermoord zullen worden.
Sonette Ehlers, een Zuid-Afrikaanse arts heeft het pijnlijke condoom ontwikkeld. De Rape-aXe is een condoom dat vrouwen bij zichzelf kunnen inbrengen. Zodar een vrouw dan verkracht wordt, komen de scherpe haakjes vast te zitten aan het geslachtsdeel van de verkrachter. Daarbij komt geen bloed vrij, wat belangrijk is als het gaat om hiv.
Het condoom kan vervolgens alleen nog met behulp van een arts worden verwijderd. Als de verkrachter dat zelf probeert, is dat een zeer pijnlijke onderneming, aldus de ontwikkelaar van het anti-verkrachtingscondoom.
Critice vinden het condoom echter gevaarlijk, omdat ze bang zijn dat de verkrachters zo razend worden dat ze het slachtoffer misschien wel zullen verminken of zelfs vermoorden. Maar volgens Ehlers heeft het slachtoffer 'in de consternatie wel tijd om te vluchten'.
Na het WK is het condoom voor twee dollar per stuk te koop.
Ja dat verhaal stond ook in de NRC, alleen dan zonder WKcontextquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Inventief, maar ze gaan er dus vanuit dat voetbalfans vrouwen verkrachten
![]()
Of dat het WK een goed excuus is om vrouwen te verkrachten![]()
Nah het zal wel
Morgen Pietjequote:Op zaterdag 17 april 2010 10:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat verhaal stond ook in de NRC, alleen dan zonder WKcontext.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |