Nee.quote:
quote:
Think again.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent niet in de positie om mij te weigeren.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Betere reactie.quote:
Weltusten Pisces!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik lekker met boek m'n mandje in.
Trusten voor straks Wappertjes!![]()
Een traditie die misschien maar moet worden vastgehouden met al die afvalligen hier!quote:
Wen daar nou maar aan, de rest van je leven zal jij als laatste het licht uit doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou iedereen gaat collectief met elkaar naar bed en wie is er nog wakker? Juist! Erik.
Top!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wilde eerst jouw post als TT gebruiken
ja, maar ik sta daar weer eens in me eentje met een roos.quote:
Neen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat zeg... ho wacht even. Erik, fix it
Je zit aan het verkeerde tafeltjequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
ja, maar ik sta daar weer eens in me eentje met een roos. [ afbeelding ]
Ja, oude berijmingquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien toen in de sneeuw op een arreslee in Leningrad?
Die zin zit er heul niet (meer) in!
Kun je ook Rod en Amy?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Satellite!
Robbie dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel mooi! Alleen die sax vind ik stom.
Maakt niet uit joh, ik ben alles toch maar met een half oog aan het volgenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:43 schreef APK het volgende:
Caro Emerald!![]()
Sorry Da Eiric voor de one way posts.
Bij mij staat CarO emerald nog op replay, dus geen idee.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:05 schreef CarOnline het volgende:
Eigenlijk is alleen haar ondergoed blue he?
Ik dacht haar teen nagels ook maar daar staat verder geen kleur bij.
Ja beter, ik zit nu met Lena in mn hoofd. Waarschijnlijk tot volgende week vrijdag.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij staat CarO emerald nog op replay, dus geen idee.
En wat vind jij?quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wel.
Ik zeg ja! Natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
En wat vind jij carO Emerald volgend jaar naar het ESF?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:09 schreef APK het volgende:
Maar euh, CarO, jij ziet dit dus niet als mijn avatar?
[ afbeelding ]
Ja maar dat kan toch niet met dat nummer?quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
En wat vind jij?
CarO Emerald volgend jaar naar het ESF?
Ik zie liever Beckham dan die dronken lorquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:29 schreef APK het volgende:
En CarO, jij hebt blijkbaar bij jouw profiel 'Ik Ben Een Duitse Idioot' gekozen dat je nog steeds Beckham ziet.
Jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:31 schreef Tha_Erik het volgende:
You used to be much more...'muchier'.
You've lost your muchness.
Dat is uit Alice in Wonderland!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zie liever Beckham dan die dronken lor
Hahaha, ik ben echt zó benieuwd hoe hij normaal isquote:
Dan moet je even naar 'opties' gaan en 'Laat webicons zien.' kiezen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben echt zó benieuwd hoe hij normaal is![]()
Neehee!quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je even naar 'opties' gaan en 'Laat webicons zien.' kiezen.
Ofzo.
Ik snapte hem!quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:50 schreef APK het volgende:
dat ging dus over de avatar.
make poverty history, cheaper drugs now!
Ah! Bonsoir!quote:
Uno cancellado, Ooooo, ooooh oooh oooh oooh !quote:Op zaterdag 17 april 2010 02:41 schreef Greys het volgende:
Kan je nog later of ga je nu helemaal niet?
Bliss! Heb je al zin in zaterdag?quote:
WTF is dat voor vage shit joh?quote:Op zaterdag 17 april 2010 03:02 schreef Greys het volgende:
Dat is geen vage shitquote:Op zaterdag 17 april 2010 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
WTF is dat voor vage shit joh?
Best lekker deuntje, maar niet grappig ofzo.
Ik ga effe iets van de Flight of the Choncords zoeken.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 03:10 schreef APK het volgende:
Jij bent dat verlegen meisje en ik ben die andere.
Moet je morgen weer werken?quote:Op zaterdag 17 april 2010 04:01 schreef JJH het volgende:
Jullie zijn laat, en ik ben vroeg voor mijn doen.
Hier ook, en geen wolkje te zienquote:
Jawel, jullie wel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:54 schreef Ml-etje het volgende:
en jij denkt dat we je niet herkennen?
Anders had ie het hier ook niet aangekondigdquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:54 schreef Ml-etje het volgende:
en jij denkt dat we je niet herkennen?
Ahquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:48 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga voortaan onder een kloon nieuwsberichten in ESF plaatsen. Zit ik die clip van Vinzzent te kijken, omdat dat moet, dan heb je toch zoiets van... ja, zulke mensen zijn er ook.
Nee, ik heb niks herkend.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk herken je nog danseresjes van Marlous in VinZzzzzent z'n clip?
En ik ga zo nog even je drummeres van gister bekijken, die is idd vrolijk
quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:![]()
Vandaag vrijgezellenfeest, dus jullie moeten het zonder me doen
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Vandaag vrijgezellenfeest, dus jullie moeten het zonder me doen
Door Amsterdam, en dan 's avonds eten in een comedytheater (dacht ik)quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
TombolalalalalaaWat voor feestje wordt het?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Door Amsterdam, en dan 's avonds eten in een comedytheater (dacht ik)
Nu off!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:26 schreef Ml-etje het volgende:
Veel plezier Tombola!
Mogge Greys!
Ik ga wat doen![]()
Ah, dus MissBliss en ik kunnen zaterdag ook niets zeggen dat tegen ons gebruikt kan worden!quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:27 schreef Dirkh het volgende:
Gisteravond een voicerecorder besteld en 10 minuten geleden stond de postbode voor de deur. Sieneke kan volgende week niks zeggen zonder dat wij het geregistreerd hebben
Knopjes en dingetjes... spelen
Tofquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:27 schreef Dirkh het volgende:
Gisteravond een voicerecorder besteld en 10 minuten geleden stond de postbode voor de deur. Sieneke kan volgende week niks zeggen zonder dat wij het geregistreerd hebben
Knopjes en dingetjes... spelen
Dat zal vast wel los lopen, ik ben om te kopen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dus MissBliss en ik kunnen zaterdag ook niets zeggen dat tegen ons gebruikt kan worden!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dus MissBliss en ik kunnen zaterdag ook niets zeggen dat tegen ons gebruikt kan worden!
Wat zal ie balen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
Nou, de vlucht van half twaalf vanmorgen waar hij op geboekt stond gaat dus ook niet.
Het kon echt nog wel eens een langdurig gedoe gaan worden.
Hij vreest voor zijn sigarenvoorraadWant die verkopen ze daar amper.
Ja!quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
Mogguh Ing![]()
[..]
Gaat Bliss mee voor de foto's?
Normaal maandag of dinsdag, maar uitgerekend volgende week pas op woensdag ivm andere afspraken in Nederland. Maar goed, ze moeten maar wat schuiven enzo hoor, dat ie dan ma-wo nog daar blijft en dan naar Ned. vliegt weer ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat zal ie balen.
Wanneer had ie anders weer richting de UK gemoeten? Anders kan ie net zo goed daar blijven en stuur jij ff een doosje sigaren op
Laterzzz, maar dan moet je zeker klussen?quote:
Dan is er 's avonds Eurovision in Concert, waar (als er gevlogen wordt...) veel van de buitenlandse ESF deelnemers optreden in Zaandam. Maar overdag is er dan een persdag, waarbij Sieneke de buitenlandse deelnemers meeneemt naar de Zaanse Schans. En daar heeft FOK! accreditatie voor om mee te gaan.quote:
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is er 's avonds Eurovision in Concert, waar (als er gevlogen wordt...) veel van de buitenlandse ESF deelnemers optreden in Zaandam. Maar overdag is er dan een persdag, waarbij Sieneke de buitenlandse deelnemers meeneemt naar de Zaanse Schans. En daar heeft FOK! accreditatie voor om mee te gaan.
Dus met de bus met die deelnemers naar de Zaanse Schans. En dan interviewen en foto's maken
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Anders kan ie net zo goed daar blijven en stuur jij ff een doosje sigaren op
quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit nu al een uur naar een tuutende wekkert te luisteren en meneer I. slaapt er al een uur lang dwars doorheen
Voor Erik was het wat te ver weg en die gaat op jullie passen die dag.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat gaaf!![]()
En uiteraard zitten jij, Dirkh en Erik te wapperen terwijl MB het op de gevoelige plaat vastlegt
Oh wat ergquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit nu al een uur naar een tuutende wekkert te luisteren en meneer I. slaapt er al een uur lang dwars doorheen
Kortom, dat is echt voorlopig nog niet voorbij.quote:Vulkaan op IJsland blijft spuwen
REYKJAVIK - De vulkaan onder de Eyjafjallajökull-gletsjer in IJsland stoot zaterdag opnieuw een enorme wolk van rook en as uit. In vergelijking met eerdere dagen is de vulkaan niet minder actief geworden.
Dat heeft de meteorologische dienst in IJsland gemeld. De wind staat in zuidelijke richting, waardoor de aswolk zich naar het Europese continent beweegt. De aswolk heeft het luchtverkeer in grote delen van Europa platgelegd.
Ik zet hem niet uit, omdat ie de wekker niet voor niets heeft gezet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat ergNiet de neiging om hem uit te gaan zetten, of ben je daar dan weer te lui voor?
[..]
Kortom, dat is echt voorlopig nog niet voorbij.
Doe normaaaalquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik nog even terug in bed duik
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zet hem niet uit, omdat ie de wekker niet voor niets heeft gezet.
Heb ik ooit es gedaan toen ie moest werken en ik vrij was; zoooo pissig dat ie hem niet hoorde en toen werden we uurtje of 10 wakker gebeld door z'n baas waar ie bleef.
Vond ie niet zo leuk, dus sindsdien blijf ik van z'n wekkert af.
Maar ik ga me zo wel ff heel demonstratief (lees: met veel kabaal) aankleden boven en zingen in de douche ofzo
De glazenwassert is net geweest, dat vind ik zondequote:Op zaterdag 17 april 2010 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je niet met de karchert tegen het raam spuiten?
Ja, dat doe ik daarnaquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe normaaaal![]()
Mooiste weer van de wereld; zet Boor aan z'n tuigje, trek je slipperts aan en ga lekker buiten rommelen
Tsjah, niet aan gedacht, leveren van goederen aan UK gaat ook vaak per vliegtuig natuurlijkquote:One million Britons stranded by ash and food shortages expected: Volcano flight chaos to last until next week.
En die HSL-trein zit ook al vol?quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:04 schreef Greys het volgende:
Ik zou als ik Heer G was toch echt maar op zoek gaan naar een plekje op een boot de komende dagen.
[..]
Tsjah, niet aan gedacht, leveren van goederen aan UK gaat ook vaak per vliegtuig natuurlijk
Hij moet eerst 11 uur met de auto om daar bij dat vertrekpunt in de UK te komen vanaf Schotland. Dus dat zag hij nog even niet zittenquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En die HSL-trein zit ook al vol?
Dan kun je toch eerst richting Viva La France en dan richting Bruxelles en dan richting station Bleiswijk?
Flink hard stampen!quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Koffie op, ik ga es ff polonaise lopen om het bed![]()
Morgen 3 verjaardagen; jottem ende jeuj, dus ook nog dootjes halen
Oh god ja, dat hebben ze soms ook he, van die plantjes aanbiedingen bij de bouwmarkten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:10 schreef Dirkh het volgende:
Leuk om bij de Praxis gewoon even een dingetje te moeten halen, is er iets met plantjes verkoop. DRUK!
Niet bepaald iets om vrolijk van te worden idd,quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god ja, dat hebben ze soms ook he, van die plantjes aanbiedingen bij de bouwmarkten.
Twintig violen voor een euro enzo
Zodat je weet dat het nog 4km duurt?quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]Gelukkig heb je internet
Op je mobiel!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zodat je weet dat het nog 4km duurt?
Nee hoor Dirkh, nu kan ik nog wat tijd in jouw illustere gezelschap doorbrengen. Lucky me!
quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:24 schreef Greys het volgende:
Oh, veel plezier Tombolalalala!
/vastnietmeeroptijd
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:26 schreef Ml-etje het volgende:
Veel plezier Tombola!
Mogge Greys!
Ik ga wat doen![]()
tnx (nog heel even online voor ik gaquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Have fun Tombo, het weer helpt iig lekker mee vandaag
Jahaa, ik heb er zin inquote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 03:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Bliss! Heb je al zin in zaterdag?
Komt Miss Theiy Blue ook? Dan gaan we d'r zoenen namens APK!
Gele poedertroep?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Dootjes binnen, boodschappen binnen...en de polonaise heeft niets geholpen![]()
Zo ff kattenbakken verschonen en de auto afspoelen, die is op een of andere vage manier helemaal bedekt met gele poedertroep.
Heerlijk...weekend...zucht
Dat dus. Oh Ingetje, als je klaar bent met de auto, de goten moeten ook nog even bladervrij worden gemaakt, en eigenlijk zou het wel lekker zijn als de oprit opnieuw bestraat gaat worden. Dus je hebt nog voldoende te doen vandaag.quote:
Ja, daar kan Ingetje wel iemand voor inhurenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, en ik gok dat hij daarna wel een veel leukere manier dan de wekker weet om gewekt te worden [ afbeelding ]
quote:BreakingNews: British Airways cancels all flights until Monday afternoon - Sky News
Ist niet handig met huur auto / trein gewoon beetje naar kust te trekken en daar dan boot of HSL te proberen te regelen? Zo vol zaten de boten toch niet? Toen er gister iets in krant stond waren ze vaak wel voor een hele dag vol, maar voor de dag erna niet. Zit hij iig op het vasteland daarna, al is het wellicht Frankrijk of Belgie ofzo. Maar dan is het wel weer te treinenquote:
Psies, daar heb ik heul geen tijd voorquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, daar kan Ingetje wel iemand voor inhuren
Nee, je hebt eelt op je handen na al dat sjouw en straatwerkquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Psies, daar heb ik heul geen tijd voor
En dan moeten we straks ook nog 40 m2 tegels sjouwen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, je hebt eelt op je handen na al dat sjouw en straatwerk
quote:Beste,
Hou het stil, maar in juni zou er weleens een The City Drink Ljouwert plaats kunnen vinden. TCD goes polder!
En wanneer worden de tegels gelegd/geplakt/gedingusd?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan moeten we straks ook nog 40 m2 tegels sjouwen.
Was het maar weer maandag![]()
![]()
Neeej, ik krijg energie van dit weer geloof ik...ben op dreef
Sinds wanneer ligt Ljouwert in de polder?quote:
Ergens in juni/juli, maar we kunnen die tegels niet maanden in het magazijn daar laten liggen helaasquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En wanneer worden de tegels gelegd/geplakt/gedingusd?
Om te stoppen! Anders was ik kaal geworden denk ik!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je hebt hem nog geld toe gegeven?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
Heel Friesland is polder![]()
Maar okay. Laat maar dan. Fail
Hij zit al aan de kustquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ist niet handig met huur auto / trein gewoon beetje naar kust te trekken en daar dan boot of HSL te proberen te regelen? Zo vol zaten de boten toch niet? Toen er gister iets in krant stond waren ze vaak wel voor een hele dag vol, maar voor de dag erna niet. Zit hij iig op het vasteland daarna, al is het wellicht Frankrijk of Belgie ofzo. Maar dan is het wel weer te treinen
En ondertussen heb jij het rijk alleen om allerlei wilde feestjes te houden en tupperwareparty's te organiseren!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zit al aan de kustEn hij heeft het reisbureau van zijn werk echt elke boot laten bellen, zaten allemaal tot en met zondagavond vol. De enige optie is dus met huurauto 11 uur rijdend afzakken naar beneden en dan hopen dat er plek op die tunneltrein is. Maar stel dat dat er niet is, dan zit ie daar. Zonder hotelkamer.
Maar goed, niets aan de hand. Hij heeft sigaren gescoord en ging nu Lush halen voor in bad van het hotel.
En stralend weer ook in Schotland. Wat een rotleven
Over 10 jaar lach je er om en vertel je het tot vervelens toe op verjaardagen enzoquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zit al aan de kustEn hij heeft het reisbureau van zijn werk echt elke boot laten bellen, zaten allemaal tot en met zondagavond vol. De enige optie is dus met huurauto 11 uur rijdend afzakken naar beneden en dan hopen dat er plek op die tunneltrein is. Maar stel dat dat er niet is, dan zit ie daar. Zonder hotelkamer.
Maar goed, niets aan de hand. Hij heeft sigaren gescoord en ging nu Lush halen voor in bad van het hotel.
En stralend weer ook in Schotland. Wat een rotleven
Ik moet er nog even aan wennen, maar het is niet zo rampzalig als dat ik het wel eens vond (dat was bij een goedkope kapperquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Tevreden mee zelf?
Of ga je nu een Matthijs-X-factor muts dragen?
Ik heb nog fonduevleesquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over 10 jaar lach je er om en vertel je het tot vervelens toe op verjaardagen enzo![]()
Hij houdt het best uit zo te horen.
En uhh, vanavond weer bij jou dus?
Matthijs vind ik wel leuk, alleen was het gister iets te sekseh voor hem zelfquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
Mathijs![]()
Kelvin![]()
Danielle![]()
4Granted![]()
Maaike![]()
Sumera![]()
Maar het was wel vrijwillig dat je het af liet knippen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet er nog even aan wennen, maar het is niet zo rampzalig als dat ik het wel eens vond (dat was bij een goedkope kapper). Wennen alleen
. Even kijken hoe het zit als ik het zelf gewassen heb en of er spul in moet om het mooi te krijgen
.
Viel echt wel mee hoor, voor drie personen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja das niet zo verwonderlijk. Met de hoeveelheid voer die jij had kan je een middelgroot Afrikaans land een maand voeren
Ja, ook hoe die werd aangekondigd enzoquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Matthijs vind ik wel leuk, alleen was het gister iets te sekseh voor hem zelf
Jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het was wel vrijwillig dat je het af liet knippen?
Ach, hij heeft wel iets. Tuurlijk hypen ze het wat.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ook hoe die werd aangekondigd enzo"Een echte man" en alsof ie een soort adonis is. Oke, hij's best schattig, maar om nou te zeggen dat het God's gift to (wo)men is... nee.
Ben benieuwd. Dan zal die mathijs wel helemaal gehyped worden, want dat is natuurlijk zijn 'genre'quote:
Ja, vind ik ook hoor. Die rockattitude heeft hij heel erg (een beetje té), maar zn stem vind ik dan weer een beetje tegenvallenquote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Dan zal die mathijs wel helemaal gehyped worden, want dat is natuurlijk zijn 'genre'![]()
Maar ik vind hem zo gemaakt, z'n houding, hoe hij met die microfoonstandaard staat te kroelen enzo, z'n maniertjes
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:17 schreef MissBliss het volgende:
wat voor nummer zou Dony bijvoorbeeld doen?
Hey, wij hadden tegelijk besteld en ik heb nog nietsquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hij is er, mijn HD dingus van de UPC![]()
Zo ff neer pleuren en m'n oude meteen terugsturen, en dan weer ff m'n afstandsbediening aanpassen dat het weer allemaal werkt
Yesyesquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hey, wij hadden tegelijk besteld en ik heb nog nietsWelke decoder heb je ontvangen, die van Cisco?
Nou ja, rock is een rekbaar begrip. Het zullen wel poprockdeuntjes worden volgende week. Bed of Roses van Bon Jovi enzoquote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
En die badboys dan... Wat moeten die![]()
Ben wel benieuwd naar Sumera en bv. Jaap, die kunnen er wel wat van maken zonder meteen zo overdone te lijken als Mathijs denk ik. En Sarina ook
quote:
Ja zoiets voor Dony, of 'Always', of zo'n andere kwijlballadquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, rock is een rekbaar begrip. Het zullen wel poprockdeuntjes worden volgende week. Bed of Roses van Bon Jovi enzo
ADE, hijs mooi. 2 ethernetpoortjes achterop, USB poortje achterop. kaartlezer ook netjes achterop bij deze ipv aan de voorkantquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
YesyesCisco 8485 DVB. Nou hopen dat ze die ethernetpoort open hebben staan
Maar ik krijg de zonder dvr versie, die wordt nog mooier.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ADE, hijs mooi. 2 ethernetpoortjes achterop, USB poortje achterop. kaartlezer ook netjes achterop bij deze ipv aan de voorkant
kuchpauperrrquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar ik krijg de zonder dvr versie, die wordt nog mooier.
Ik heb een standalone recorder en anders uitzneding gemistquote:
Wat kan jouw dinges van UPC wat een gewone mediabox niet kan?quote:
Uhmmmquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat kan jouw dinges van UPC wat een gewone mediabox niet kan?
Aha. Wij hebben de tweede, dus alleen de HD-zenders missen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhmmm
Ligt er beetje aan wat je 'de gewone' vind.
Tis hier de rechter van
http://www.upc.nl/televisie/digitale-tv/digitale-ontvanger/
Die had ik ook, maar ik wilde toch wel HDquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha. Wij hebben de tweede, dus alleen de HD-zenders missen.
Dat kan mij echt niet boeien. Zeker niet omdat het gelijk 2 keer zo duur isquote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die had ik ook, maar ik wilde toch wel HD
Nerdquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar dan heb je meer zenders, ander kastje, meer knopjes enzo
Jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nerd
Doet je nieuwe alles-in-1 afstandsbediening het dan ook met dat nieuwe ding?
Die moet ie even klaarmaken en dan werkt ook de nieuwe decoder primaquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nerd
Doet je nieuwe alles-in-1 afstandsbediening het dan ook met dat nieuwe ding?
Welke heb je?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Want het heeft dezelfde ab als m'n vorige. Ik moet alleen ff aanpassen als ik nu op 'TV-kijken' druk mijn TV aan gaat en daarna naar HDMI2 ingang, ipv de SCART ingang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |