stats plaatjes werken prima hier!quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:51 schreef Niara het volgende:
koffiegast, ik ben het helemaal met je eens.
En bah, de leuke stats plaatjes doen het niet meer in de OP
Random kicks klinkt meer als een admin die mensen kickt dan dat het spel het doet. Vaak vanwege balance en dat na 3 warnings er niemand naar ander team gaat.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:27 schreef Solique het volgende:
- Cheaters valt heel erg mee, Punkbuster werkt er goed op
- Connectie problemen komen weinig voor, gewoon server pakken met goede ping.
- Wel is het spel zelf soms instabiel: random kicks, ctd's
bij mijn server list worden immers nog steeds geen IP;'s weer gegeven ...quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:27 schreef Solique het volgende:
- Cheaters valt heel erg mee, Punkbuster werkt er goed op
- Connectie problemen komen weinig voor, gewoon server pakken met goede ping.
- Wel is het spel zelf soms instabiel: random kicks, ctd's
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:00 schreef Razor21 het volgende:
Heb hem net via Steam gekocht wil iemand mijn signature in de OP zetten.
Heb namelijk geen account op de Wiki.
http://bfbc2.statsverse.com/sig/clean1/pc/Snipes2kill.png
[ link | afbeelding ]
Vanavond even verder kijken hoe en wat.
quote:Wil je in de OP?
Dan kun je je hier toevoegen!
Draai je de game wel als Admin?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:09 schreef Olle. het volgende:
[..]
bij mijn server list worden immers nog steeds geen IP;'s weer gegeven ...
Dat lukte niet moet inloggen kan het niet bewerkenquote:
Vliegen heb ik bij BFBC2 nog niet echt gedaan maar echt moeilijk vind ik het nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:28 schreef Razor21 het volgende:
Die apache heli is klote zeg in Battlefield 2 geen probleem kon echt machtig vliegen, zal wel even wennen zijn
Dat dus. Ik begreep van die UAV bijv. ook eerst geen donder, even in de settings gekeken na dagen gefrustreerd dat ding proberen van de grond te krijgen, moet je de R en F key gebruiken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:28 schreef Razor21 het volgende:
Die apache heli is klote zeg in Battlefield 2 geen probleem kon echt machtig vliegen, zal wel even wennen zijn
liever dat ze er achter komen dat de patch nog niet uit is dan andersomquote:Op zondag 18 april 2010 11:18 schreef GrotePierFR het volgende:
Patch komt, volgens de blog, dinsdag of woensdag.
Hij zou eigenlijk 13 april gekomen zijn, maar DICE ontdekte op het laatste moment nog bugs die door de patch veroorzaakt zouden worden
ga ik ff proberen!quote:
ik krijg wel een bevestiging ...quote:Op zondag 18 april 2010 18:13 schreef Razor21 het volgende:
Dit is wel een handig filmpje voor "nieuwe" spelers zoals ik :
Dat spotten wist ik dus al helemaal niets van![]()
Het is wel wennen dat als je iemand dood dat je geen bevestiging zoals in MW2 krijgt nu twijfel ik soms of ik iemand wel dood heb geschoten zeg maar
Crosshair over een engineer en dan Q. Ja, de Q knop/spot knop, is eigenlijk, in tegenstelling tot eerdere BF games, zwaar kut en slecht uitgewerkt.quote:Op zondag 18 april 2010 19:30 schreef Razor21 het volgende:
Het gaat iets beter nu die Fok server kan ik nergens vinden terwijl ik de lijst wel helemaal laat uit laden.
Hoe roep je een enigneer trouwens zoals in Battlefield 2?
Klopt onderin heel klein bij MW2 gewend dat het vol in beeld verschijntquote:Op zondag 18 april 2010 19:48 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik krijg wel een bevestiging ...
komt bij mij in beeld te staan
Gewoon strak over de grond heen vliegen, en scherp draaien op een gegeven moment.quote:Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef GrotePierFR het volgende:
Haha, die Blackhawks die een raket achter hun aan krijgen omdat ze een tracer hebbenMeteen wegvliegen vanwege de missile-lock, maar dat kun je nooit ontwijken als piloot. Hilarisch als de raket na 6 seconden de Blachawk heeft ingehaald xD
Zo wist ik niet dat je de gehele kit van bijvoorbeeld de betreffende medic krijgt als je z'n wapen pakt.quote:Op zondag 18 april 2010 18:13 schreef Razor21 het volgende:
Maar moet je nog iets doen voordat het werkt..? Laatst een tracer op een heli gekregen, daarna met rocketlauncher dat ding de hele tijd gevolgd maar.. Niks.quote:Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef GrotePierFR het volgende:
Haha, die Blackhawks die een raket achter hun aan krijgen omdat ze een tracer hebbenMeteen wegvliegen vanwege de missile-lock, maar dat kun je nooit ontwijken als piloot. Hilarisch als de raket na 6 seconden de Blachawk heeft ingehaald xD
Toch een hoop dingen gefixed, nu hopen dat er geen nieuwe dingen bij gekomen zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 18:33 schreef koffiegast het volgende:
http://blogs.battlefield.ea.com/
patch inc
LOLquote:Thats the point of not telling you, so you dont go looking for the changes instead you feel what the changes are.
We'll tell you later what the changes were.
For example, once in BF2 we put in our changelist we had tweaked an assault rifle. The feedback ranged from "Horrible changes it is ruined" to "OMG this is so much better" and in the end we didn't actually change a thing with the gun. So telling you what is changes doesnt get an unbiased review of whether you think the changes are for the better or not.
Imba filmpjequote:Op zondag 18 april 2010 18:13 schreef Razor21 het volgende:
Het is wel wennen dat als je iemand dood dat je geen bevestiging zoals in MW2 krijgt nu twijfel ik soms of ik iemand wel dood heb geschoten zeg maar
Shit, ze gaan het fixen.quote:MP – Isla Innocentes MCOM building fixed where knifing the fence would destroy the building
heb laatste tijd ook veel last van server crashersquote:Op maandag 19 april 2010 19:26 schreef Razorback het volgende:
en binnen 30 minuten hebben we de eerste crash alweer gehad
2de eiland, rechtergebouw op die richel. Achterlangs lopen, 2de hek tegen het MCOM gebouw vanaf de hoek (ongeveer middenin) tegen dat hek knifen en gebouw stortte gelijk in elkaar waardoor MCOM gepakt wordt.quote:
is dat de map Isla Inocentes?quote:Op maandag 19 april 2010 21:05 schreef Solique het volgende:
[..]
2de eiland, rechtergebouw op die richel. Achterlangs lopen, 2de hek tegen het MCOM gebouw vanaf de hoek (ongeveer middenin) tegen dat hek knifen en gebouw stortte gelijk in elkaar waardoor MCOM gepakt wordt.
Dan.. Pak je de kit op van een engineer?quote:Op maandag 19 april 2010 22:41 schreef Razorback het volgende:
Ik mis nog wel de optie om wel of niet gerived te worden.
Al zo vaak meegemaakt dat je gedood word door een tank ofzo en dan wil switchen naar engineer maar dan blijven ze je reviven, ja dan gaat die tank ook niet weg.
is niet altijd voor handen...quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dan.. Pak je de kit op van een engineer?
In eerdere battlefield games had je suicide optie, weet niet of deze er in BC2 ook nog in zit.. Allicht ergens in een donker hoekje wegkruipen en dan suicide kiezen? Kan je spawnen zoals je wilt, als er maar geen medics in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:30 schreef Olle. het volgende:
[..]
is niet altijd voor handen...
en als je voor een tank gerevived wordt wordt je meteen weer kapot geschoten
Gewoon enter en dan suïcide drukken?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
In eerdere battlefield games had je suicide optie, weet niet of deze er in BC2 ook nog in zit.. Allicht ergens in een donker hoekje wegkruipen en dan suicide kiezen? Kan je spawnen zoals je wilt, als er maar geen medics in de buurt zijn.
ja dat lijkt mij ook neit de bedoeling van het spelquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Gewoon enter en dan suïcide drukken?
Nog niet gebruikt, aangezien ik het nog niet nodig gehad heb. Zoooo goed ben ik dus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Gewoon enter en dan suïcide drukken?
Jij linkte toch ook naar de video? Heb je hem zelf uberhaubt bekeken? Maar seriously, wat die gast in de video zegt klopt wel degelijk. Als je jezelf op moet opofferen om die tank uit de weg te ruimen die bijv. aan het spawnkillen is, so be it. Suicide, respawnen als engineer en dat ding bestoken met raketten. Beter 1 ticket weg van jouw respawn dan 15 teammates die elke keer neergemaaid worden door dezelfde tank.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja dat lijkt mij ook neit de bedoeling van het spel
ook omdat het dus zo is dat je een maximum aantal respawms hebt.
Je ziet eht gewoon in je beeld verschijnen hoorquote:Op zondag 18 april 2010 18:13 schreef Razor21 het volgende:
Zo hoort het te zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:57 schreef neo2000 het volgende:
Jij linkte toch ook naar de video? Heb je hem zelf uberhaubt bekeken? Maar seriously, wat die gast in de video zegt klopt wel degelijk. Als je jezelf op moet opofferen om die tank uit de weg te ruimen die bijv. aan het spawnkillen is, so be it. Suicide, respawnen als engineer en dat ding bestoken met raketten. Beter 1 ticket weg van jouw respawn dan 15 teammates die elke keer neergemaaid worden door dezelfde tank.
Winnen door een teamplayer te zijn, dat is juist net WEL de bedoeling van het spel.
Twijfelen of ik gelinkt heb naar de video en vervolgens zo'n uitspraak doenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:57 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nog niet gebruikt, aangezien ik het nog niet nodig gehad heb. Zoooo goed ben ik dus.
[..]
Jij linkte toch ook naar de video? Heb je hem zelf uberhaubt bekeken? Maar seriously, wat die gast in de video zegt klopt wel degelijk. Als je jezelf op moet opofferen om die tank uit de weg te ruimen die bijv. aan het spawnkillen is, so be it. Suicide, respawnen als engineer en dat ding bestoken met raketten. Beter 1 ticket weg van jouw respawn dan 15 teammates die elke keer neergemaaid worden door dezelfde tank.
Winnen door een teamplayer te zijn, dat is juist net WEL de bedoeling van het spel.
Gewoon schieten = machine gun?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:21 schreef Olle. het volgende:
overigens weet iemand hoe je met de standaard besturing gewoon schiet met de UAV?
verder werken er nog mensen met de stadnaard instellingen/controls?
of heeft iedereen al speciale controls ingesteld?
Je quote iemand op de vorige pagina met daarin een linkje naar het filmpje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:54 schreef Olle. het volgende:
[..]
Twijfelen of ik gelinkt heb naar de video en vervolgens zo'n uitspraak doen
Kijk anders eerst voordat je zoiets zegt, nee ik heb niet gelinkt naar de video, ja heb hem wel bekeken.
het is een team spel en daar ben ik mij terdege van bewust..
Weet ook eigenlijk niet echt waar je op doelt of wat je wilt zeggen.
Maar lijkt mij duidelijk dat het niet de bedoeling is dat je maar suicide uitvoerd, kijk eerst een wat voor team mates er lopen.
maar omdat je zo oplettend ben was dat ook totaal neit de intentie van het geheel.. Het begon met het gerevived worden door teammates voor een tank..
Daar werd over doorgesproken
LOL!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je quote iemand op de vorige pagina met daarin een linkje naar het filmpje.Maar dat je van het filmpje niets begrepen had, had ik al door. Begrijpend lezen is ook schijnbaar niet je sterkste ding, dus..
Laat me raden, je speelde voorheen MW2?
standaard schieten is bij mij die raket.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:22 schreef Andyy het volgende:
[..]
Gewoon schieten = machine gun?
Moet je alt fire voor hebben
Ik ook. En dat deed ik niet. Point proven. Next.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
LOL!
moest even erg hard lachen!
maar als jij mij als lowlife wilt bestempelen je gaat je gang maar!
mooi dan zijn we er uit, neem aan dat je mij in mijn recht steltquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik ook. En dat deed ik niet. Point proven. Next.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:00 schreef Olle. het volgende:
[..]
mooi dan zijn we er uit, neem aan dat je mij in mijn recht stelt
ga ik nu weer verder
quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef neo2000 het volgende:
Maar in plaats van knuffelen lijkt het mij beter elkaar online overhoop te schieten, no?
wat had je hiervoor dan ook alweer?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb ook maar de Razer Deathadder gekocht. Was 60 euro.
G9. (Heb Deathadder bij Mediamarkt gehaalt, wou hem even "voelen".quote:
aardig uit de hand gelopen voelmoment danquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
G9. (Heb Deathadder bij Mediamarkt gehaalt, wou hem even "voelen".)
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:19 schreef Olle. het volgende:
[..]
aardig uit de hand gelopen voelmoment danhahaha
![]()
![]()
hmm heb de G5 opzich geen problemen mee!
trouwens he heb jij standaard controls ingesteld of heb je je eigen controls samengesteld?
Ik heb zon speciale muismat met zon bobbel erop. Tegen RSI enzo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:24 schreef Andyy het volgende:
Ik vond de Deathadder 3x niks, gelijk weer teruggestuurd omdat ik pijn in mijn pols ervan kreeg
Als medic? Je moet eerst de padds unlocken. (Krijg je door veel kills te maken, komt vanzelf in beeld) dan selecteer je de paddies en revive je mensen die dood op ge grond liggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:05 schreef Cudles het volgende:
Ik snap er echt niks van. Hoe kan ik mensen healen??? En waarom duurt het respawnen zo lang. Na 15 seconden klik ik enter battle en dan alsnog moet ik 10 sec wachten.
dat respawm komt misschien omdat je in een server speelt in Amerika?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Als medic? Je moet eerst de padds unlocken. (Krijg je door veel kills te maken, komt vanzelf in beeld) dan selecteer je de paddies en revive je mensen die dood op ge grond liggen.
Van de respawn snap ik niet? Ik heb dat niet.
Werkt goed die patchquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:28 schreef TwenteFC het volgende:
Heb net de patch van ATI geïnstalleerd, ben benieuwd
ik heb een ati HD4770 loopt prima...quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga niet de hele ATI meuk weer herinstalleren.Had er al genoeg problemen mee gehad. Maar toch wordt het in mijn volgende computer een ATI.
Ik had hiervoor een 8800 GTS 320 MB. Dat oude kaartje draait nog steeds top!! Nu een Ati 5770 1 GB in zitten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik heb een ati HD4770 loopt prima...
en mja laden duurt 20 sec.. vind ik geen ramp
hebben ze het al wat gefixed want mijn resoluties werden helemaal gefuckt door die 10.4 patch.quote:
Keer rebooten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:30 schreef koffiegast het volgende:
[..]
hebben ze het al wat gefixed want mijn resoluties werden helemaal gefuckt door die 10.4 patch.
Nieuwe installers voor de catalyst software scheelt al een berg!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga niet de hele ATI meuk weer herinstalleren.Had er al genoeg problemen mee gehad. Maar toch wordt het in mijn volgende computer een ATI.
Nog wreder is als je als recon een mortar strike los kan laten boven op een groepje vijanden die jouw team pinned down hebben. Zeker bij conquest, heb je af en toe een stuk bijv bij een heuvel waar je assaults maar niet voorbij komen omdat ze elke keer onderuit gehaald worden door een groepje recons/snipers en n00btubers. Vaak zitten die gasten dan ook nog eens bij elkaar op een kluitje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:37 schreef Cudles het volgende:
Haha wat een geweldig spel. Nu met engineer aan het spelen. Cool als het lukt lang in leven te blijven, tanks te repairen en bazookas schieten op enemy tanks en zo tegen een overmacht stand houden met zijn 2/en. Uiteindelijk 3e geworden met 2000 punten ofzo. Heerlijke chaos
yeah nog een ouderwetse Csser!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:35 schreef Mr.G het volgende:
Ik wilde wel weer eens iets nieuws dus deze aangeschaft, maar met name online is wel echt even wennen zonder crosshair en soms hele rondes doodgaan zonder uberhaupt te zien waar de tegenstander zat.
Eerste Battlefield ooit en net een uurtje gespeeld dus niet echt representatief. Maar voor iemand die ooit nog CS wedstrijden heeft gedaan valt het toch enigszins tegen![]()
En ik kon de Fok! server niet vinden, tips?
Searchoptie is hoofdlettergevoelig. Zoek op FoKquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:35 schreef Mr.G het volgende:
En ik kon de Fok! server niet vinden, tips?
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 21 april 2010 13:23 schreef porean het volgende:
Hey mensen!
Ik ben weer terug vanvakantie en net weer effe een potje gespeeld maar had echt dikke framedrops.. is er een corrupte patch geweest ofzo?
Geef het wat tijd,d an zijn alle 12 jarige kiddies en noobs wel weer afgehaakt en mee aan het riden op de eerstvolgende nieuwe hype. Beter komt er z.s.m. nog een shooter uit met veel publiciteit zodat de wannabe's bfbc weer zsm verlaten.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:26 schreef Solique het volgende:
Standaard knop is Q
En werkt inderdaad bij veel mensen voor geen meter, vaak genoeg gehad dat ik achter een tank of iets aan kon rennen als ik erin zou willen. Zelfde met medic of ammo, vaak genoeg dood gegaan terwijl een medic of soldier gewoon naast me staat. Je kan vragen wat je wilt, maar ze negeren iedereen.
Ja, vaak genoeg gehad. Soms kan je mensen op een berg spotten waar je toevallig net je crosshair langs gaat. Andere keer sta je zowat naast een enemy en pakt hij het niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:27 schreef TwenteFC het volgende:
Over de 'Q' knop gesproken, hebben jullie er ook last van dat je soms niet kan spotten, terwijl je wel gewoon op de tegenstander mikt en keihard op Q loop te rammen?
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:04 schreef Niara het volgende:
En hmz, je kan nu niet meer op parchutisten spawnen?
Hopenlijk komt er nog een override knop zoals in bf2142.. Dar kon je zeg maar ook spotten door ergens op te mikken en dan uit een lijstje aan te geven wat je daar hebt gezien. kwam dan niet precies op de map te staan, maar goed, is wel wat realistischer dan een enemy die je wel ziet maar niet door kan geven aan je teammates.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:27 schreef TwenteFC het volgende:
Over de 'Q' knop gesproken, hebben jullie er ook last van dat je soms niet kan spotten, terwijl je wel gewoon op de tegenstander mikt en keihard op Q loop te rammen?
Hier eigenlijk nooit last van? Behalve op server met een ping van 125+..quote:Op woensdag 21 april 2010 20:21 schreef kutagh het volgende:
Hoop dat de lag verminderd is want dat irriteerde me mateloos..
Gewoon richting de tank schieten, als er een tracer op zit zie je zo'n rood vakje bij de tank.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef Razorback het volgende:
Hoe werkt dat missle lock eigenlijk?
Je schiet zo tracer dart ding op een tank, je pakt je rocket launcher maar hoe lock je hem dan op een tank?
Je moet met je RPG op de lock richten totdat de afstand in meters onder de lock verschijnt.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef Razorback het volgende:
Hoe werkt dat missle lock eigenlijk?
Je schiet zo tracer dart ding op een tank, je pakt je rocket launcher maar hoe lock je hem dan op een tank?
CG nerf??quote:Op donderdag 22 april 2010 13:23 schreef feelsgoodman het volgende:
Eindelijk een (semi-)degelijke patch! Semi, ja. Mijn game freezed nu om de zoveel minuten. One step forward, two steps backward.![]()
+
1. 40mm nerf. (radius/damage)
2 CG nerf. (radius/damage)
-
3. LMG weapon accuracy increased maar damage omlaag. Goed idee jongens, nu is er het nog meer een spray fest.
Nu nog een competitive patch en het spel is zowat speelbaar! Overigens wel jammer dat ze de 40mm/CG niet wat meer hebben generfed. Vooral de CG is nog steeds overpowered i.c.m. splash damage.
helaas wel ja.. vandaag in 1 potje iets van 6 keer gekilled door die ^&*(^%* Gustav...quote:Op donderdag 22 april 2010 13:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
CG nerf??
begrijp dus dat de guztav verbeterd is ?
nerf = minder sterk makenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
CG nerf??
begrijp dus dat de guztav verbeterd is ?
gustaz is dus niet verbeterd, maar nerfed.quote:Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry.
Mooi,quote:Op donderdag 22 april 2010 10:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Je moet met je RPG op de lock richten totdat de afstand in meters onder de lock verschijnt.
Als je gelijk schiet is hij niet gelockt.
Volgens mij ownde je mij keihard op een multiplay.co.uk server.quote:
iddquote:Op donderdag 22 april 2010 17:07 schreef koffiegast het volgende:
Het voelt opeens zoveel leuker aan nu er veel minder gustav/40mm wordt gebruikt. <3 goeie patch
Hij stond stil, bleef stil zitten en zou blijven stil zitten.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:44 schreef TwenteFC het volgende:
Lagg lijkt me de meest logische verklaring.
Ik heb net precies hetzelfde meegemaakt... 3 keer geprobeerd te knifen, slechts bloed.. Toen op hem geknald, dat killde hem...quote:Op donderdag 22 april 2010 19:00 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Hij stond stil, bleef stil zitten en zou blijven stil zitten.
Pings < 60. Fps 60 (altijd).
Er was geen enkele sprake van lag. Kortom, wtf is going on Oo
`quote:Op donderdag 22 april 2010 01:49 schreef AlligatorNL het volgende:
Zo, sinds gister ook van de partij betreft BC2
Één probleem, soms word ik zomaar uit de game gegooid met de melding dat de connectie met de server verloren is en dat ik mijn internet connectie moet checken. Deze is echter normaal. Iemand hier een oplossing voor?
Ja, met een vehicle kun je altijd goed whoren omdat je tegenstanders gewoon te egoïstisch zijn om jou samen uit te schakelen xDquote:Op donderdag 22 april 2010 21:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Soms heb je van die potjes
[ afbeelding ]
is bug, is bekendquote:Op donderdag 22 april 2010 22:38 schreef BeamofLight het volgende:
GVD wat is er gebeurd na die kut-patch. Nu moet ik ELKE keer na die 10 seconden spawn-tijd NOG eens een seconde of 10-15 wachten voordat ik erin val. Bij iedere server, iedere ping etc. WTF is dat nu weer?
Als dit zo blijft dan ben ik pleite. Iemand meer last van?
Dit hoort, is ingevoerd zodat mensen met een mindere pc en een zwaardere pc meer tegelijk joinen. ipv dat hun al dingen gecapped of opgeblazen hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:38 schreef BeamofLight het volgende:
GVD wat is er gebeurd na die kut-patch. Nu moet ik ELKE keer na die 10 seconden spawn-tijd NOG eens een seconde of 10-15 wachten voordat ik erin val. Bij iedere server, iedere ping etc. WTF is dat nu weer?
En bij MW2 leek het BF2 wel, en bij BF2 leek het wel BF1942.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:04 schreef Andyy het volgende:
Lijkt MW2 wel, komen ze met een patch dat problemen oplost maar zelf ook problemen veroorzaakt
Noem eens een bug in bf 1942 danquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:00 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
En bij MW2 leek het BF2 wel, en bij BF2 leek het wel BF1942.
Kortom, DICE en EA zijn hier te blamen
hij bedoelt niet in het begin van de round, maar bij elke deathquote:Op donderdag 22 april 2010 23:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Dit hoort, is ingevoerd zodat mensen met een mindere pc en een zwaardere pc meer tegelijk joinen. ipv dat hun al dingen gecapped of opgeblazen hebben.
Ok, zelf nog niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:33 schreef Incolumis het volgende:
hij bedoelt niet in het begin van de round, maar bij elke death
bij mij is het al zo dat hij ping 30 aangeeft in de serverlist maar dan vervolgens ping 150 weergaf in game...quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Ok, zelf nog niets van gemerkt.
Wel gemerkt dat de algehele verbinding een stuk lager geworden is.
Loop nu zelf meestal met 100 ping rond, voorheen op zelfde server 30 ping. Gepraat met admin aan de server niets veranderd.
Bij mij helpt het om mijn AVG resident shield uit te zetten.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:38 schreef BeamofLight het volgende:
?? je wat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:50 schreef Cudles het volgende:
[..]
Bij mij helpt het om mijn AVG resident shield uit te zetten.
Waren er heel wat in de begindagen, de patch introduceerde meer bugs etc. Maar is te lang geleden om te zeggen welke dat nou waren.quote:
Herinner me nog dat je bazooka's door jeeps kon schietenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:32 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Waren er heel wat in de begindagen, de patch introduceerde meer bugs etc. Maar is te lang geleden om te zeggen welke dat nou waren.
mijn provider zit te kutten met mijn lijnverbinding thuis (kabel) waardoor ik telkens wisselende snelheden heb. Gisteren schommelde het zo tussen de 300 en 600 kb..quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Ok, zelf nog niets van gemerkt.
Wel gemerkt dat de algehele verbinding een stuk lager geworden is.
Loop nu zelf meestal met 100 ping rond, voorheen op zelfde server 30 ping. Gepraat met admin aan de server niets veranderd.
O jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Herinner me nog dat je bazooka's door jeeps kon schieten
Oh dacht dat dat de bedoeling isquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:56 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
O ja![]()
Dat kan je in BC2 ook, maar dan met de 40MM die overal doorheen gaat af en toe
Moest je maar niet zo afhankelijk van die wapens zijnquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:50 schreef Olle. het volgende:
zow voor het eerst gespeeld met de nieuwe versie !![]()
kan wel merken dat de 40mm minder kracht heeft tering..
de guztav ook minder kracht? of heb ik dat mis?
moest iig erg wennen
en er komen meer blockersvan die klootzakken die niet aan de kant gaan
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:30 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Moest je maar niet zo afhankelijk van die wapens zijn![]()
inderdaad wel aardig ja.. Sta je voor een mcom station, gaat er zo'n oetlul in de deuropening staan, waardoor je er niet langs kan, Dus je loopt een paar keer tegen die gozer aan.. Blijven ze staan en proberen ze je te knifen. Maar opdonderen ho maar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:50 schreef Olle. het volgende:
en er komen meer blockersvan die klootzakken die niet aan de kant gaan
omg, battlefield heroes gedoe.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:32 schreef CantFazeMe het volgende:
http://blogs.battlefield.(...)t-upgrade-dlc.aspx##
Is niet gratis voor de PC.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:24 schreef Solique het volgende:
Zolang het voor de pc gratis is vind ik het ok. Al zouden nieuwe maps leuker wezen, ben op sommigen al uitgekeken.
Dan moet iedereen juist GL and CG gaan, dan houden de medics er gauw genoeg mee op.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:00 schreef Cudles het volgende:
Lol we hielden in Africa Harbor de laatste 2 comm station in handen. Terwijl ze ongeveer 15 minuten probeerden die op te blazen. Na afloop zegt zo'n tegenstander: "I Blame the 80000 medics". Ongeveer de helft van ons team was medic lol.
GL en CG?quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:05 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Dan moet iedereen juist GL and CG gaan, dan houden de medics er gauw genoeg mee op.
Ik merk dat goede spelers beducht zijn voor landmines en ze meteen kapotschieten. Wat dat betreft zijn RPG's beter. Met tracer dart, want daarbij hoef je niet in de buurt te blijven.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:40 schreef Cudles het volgende:
Ligt het aan mij of zijn landmines niet vaak effectiever dan rpgs? Vaak is een tank bij 2 mines dood. Terwijl bij rpgs het langer duurt en je in de buurt moet blijven. Met een tracer gun zijn rpgs vast weer handiger.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:53 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Ik merk dat goede spelers beducht zijn voor landmines en ze meteen kapotschieten. Wat dat betreft zijn RPG's beter. Met tracer dart, want daarbij hoef je niet in de buurt te blijven.
Moet je Alt fire voor hebbenquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:23 schreef Olle. het volgende:
hmmm laatst lopen kutten met de uav..
alleen kun je er ook gewoon mee schieten (rifle) en die raketten standaard staan die op de rechtermuis knop.
Maar hoe schiet je met rifle? ?
of zie je die kogels niet ofzo?
Je hebt er en "Alt Fire" (moet je eerst unlocked hebben) én je linkermuisknop gebruiken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:23 schreef Olle. het volgende:
hmmm laatst lopen kutten met de uav..
alleen kun je er ook gewoon mee schieten (rifle) en die raketten standaard staan die op de rechtermuis knop.
Maar hoe schiet je met rifle? ?
of zie je die kogels niet ofzo?
Rechtsquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:48 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Je hebt er en "Alt Fire" (moet je eerst unlocked hebben) én je linkermuisknop gebruiken.
Zat gisteren in een server met een tankhoerrerende basecampende Andyquote:
Maak je geen zorgen, ik basecamp niet en ik game niet onder de naam Andyquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zat gisteren in een server met een tankhoerrerende basecampende Andy
hoop niet dat jij dat was
Voor mij tot nu toe ook. Alleen af en toe nog de bug dat het beeld zwart blijftquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:33 schreef CantFazeMe het volgende:
De patch is iedergeval een verbetering van freezes van mij.
Hmmm nu nog niet last van gehad. Bij mij liep ie vantevoren elke keer vast bij een mapchange... kon echt niet meer normaal spelen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Voor mij tot nu toe ook. Alleen af en toe nog de bug dat het beeld zwart blijft
ik ben net weer gestopt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:56 schreef Solique het volgende:
Vanavond/Nacht mensen die BC2 gaan spelen, evt op fok ts?
Ook net gestopt, begin het noob zijn te ontgroeien.. geen tube meer nodig om kills te maken lol.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:56 schreef Solique het volgende:
Vanavond/Nacht mensen die BC2 gaan spelen, evt op fok ts?
Ik gebruik de tube alleen maar als ik op een hoog punt sta, enige wat ik nog moet unlocken is volgens mij Assault, dus heb hem nu even nodigquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ook net gestopt, begin het noob zijn te ontgroeien.. geen tube meer nodig om kills te maken lol.
waarom vind iedereen die m16 zo geweldig? vergeleken met de AN is die best crap.
Totaal niet, verander de zoektermen beetjequote:Op zondag 25 april 2010 16:19 schreef TwenteFC het volgende:
Hebben jullie ook zo weinig servers ind e serverlijst staan?
Nee. Volgens mij niet. Daarom zijn er ook geen modtools...quote:Op zondag 25 april 2010 18:41 schreef Rivalo het volgende:
Worden die Server files nog een keer gereleased? Want ik en een clan achter mij zitten er op te wachten want we hebben gewoon een goede home-host en we hebben geen zin om nog meer te betalen voor een server.
Weet je, die tankwhores, er wordt vaak niks aan gedaan door jouw team.quote:Op zondag 25 april 2010 20:51 schreef Cudles het volgende:
Ik vind die guns best redelijk hoor. De 2e submachine gun die je unlockt is al redelijk. En land-mines zijn erg goed. Plus je krijgt veel punten door achter een tank te lopen in een Rush map.
Afloggen, opnieuw aanloggen?quote:Op zondag 25 april 2010 21:31 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Heb een paar weken niet meer gespeeld, net even geupdate en server gejoined, maar nu zijn al mijn unlocks weg. Ik heb duidelijk iets gemist. Iemand die mijn geheugen even op wil frissen?
Dat is dus de reden dat mijn engineer niet snel guns unlocked. Ben vaak de enige, en als je dan als engineer spawned omdat er een tankwhore zit, wordt je vaak overhoop geschoten voordat je er bent. gebeurt maar zeden dat een assault of zelf medic mij helpt de tank überhaupt te bereiken. hangt overigens wel veel van de server af, als je een goede clan server hebt is het meestal al wel iets beter.quote:Op zondag 25 april 2010 21:32 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Weet je, die tankwhores, er wordt vaak niks aan gedaan door jouw team.
De recons die geen mortar strike op de tank willen aanvragen, en weinig mensen die engineer gaan. Met z'n twee-en raketten afschieten op de tank en de tank is gauw genoeg weg.
Ik heb nog nooit echt teamplay gezien in dit spel jammer genoeg
ik vind engineer fijn..quote:Op zondag 25 april 2010 21:32 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Weet je, die tankwhores, er wordt vaak niks aan gedaan door jouw team.
De recons die geen mortar strike op de tank willen aanvragen, en weinig mensen die engineer gaan. Met z'n twee-en raketten afschieten op de tank en de tank is gauw genoeg weg.
Ik heb nog nooit echt teamplay gezien in dit spel jammer genoeg
Dito, volgens mij. UMP is ook wel aardig, vooral de iron sight.quote:Op maandag 26 april 2010 11:48 schreef Casino.Bob het volgende:
de AKS-74U (of iets dergelijks) vind ik de fijnste van de engi guns.
schiet traag voor een smg maar toch nog sneller dan menig andere gun en de dmg is lekker hoog.
OOOOOOOHHH krijgen we dat muizen verhaal weerquote:Op maandag 26 april 2010 12:07 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Dito, volgens mij. UMP is ook wel aardig, vooral de iron sight.
Iemand hier die een Razer DeathAdder heeft? Zo ja, bevalt hij? Ik heb een nieuwe muis nodig. Ik geloof dat mijn MS Explorer zijn beste tijd wel heeft gehad. Wat overigens ook wel mag, na 6 jaar dienst.
Had, en nee beviel totaal niet.quote:Op maandag 26 april 2010 12:07 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Iemand hier die een Razer DeathAdder heeft? Zo ja, bevalt hij? Ik heb een nieuwe muis nodig. Ik geloof dat mijn MS Explorer zijn beste tijd wel heeft gehad. Wat overigens ook wel mag, na 6 jaar dienst.
Was het bij mji ook al, alleen jammer van de kleine bursts.. Maar een beetje goed mikken, ach..quote:Op maandag 26 april 2010 13:57 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik heb het gevoel dat de m16a2 ook generfd is....an-94 is nu m'n favo voor assault.
@smight: ik heb gehoord dat strafen en schieten nu een stuk lastiger is geworden (niet getest)
Je kan gewoon heel snel klikken, ik wil nog even proberen of ik hem kan binden aan mijn scrollwheel.quote:Op maandag 26 april 2010 14:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Was het bij mji ook al, alleen jammer van de kleine bursts.. Maar een beetje goed mikken, ach..
Word je daarvoor gekicked? Kan toch eens gebeuren lijkt mijquote:Op maandag 26 april 2010 17:17 schreef Cudles het volgende:
Kom ik eens een fokker tegen (Bootvluchteling) word ik voor Tk gekickt.Terwijl ik niks deed!
Hahaha wat een naamquote:Op maandag 26 april 2010 17:17 schreef Cudles het volgende:
Kom ik eens een fokker tegen (Bootvluchteling) word ik voor Tk gekickt.Terwijl ik niks deed!
Heerlijk wapen inderdaad die AN-94.quote:Op maandag 26 april 2010 13:57 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik heb het gevoel dat de m16a2 ook generfd is....an-94 is nu m'n favo voor assault.
Ik kwam als laatste binnen. Misschien werd ik gekickt om plaats te maken.quote:Op maandag 26 april 2010 18:19 schreef Smight het volgende:
[..]
Word je daarvoor gekicked? Kan toch eens gebeuren lijkt mij
nou aangezien mijn laatste post ging ik ff checken..quote:Op maandag 26 april 2010 22:30 schreef CantFazeMe het volgende:
FOK server blijft rustig. En dat vind ik jammer.
Dat wilde ik graag, maar veel mensen kunnen niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:16 schreef Cudles het volgende:
Er zijn zkr geen vaste speelavonden?
quote:Online: do a headshot kill with the repair tool
Nice! Ik heb d'r ook 3quote:Op woensdag 28 april 2010 14:46 schreef Casino.Bob het volgende:
[ afbeelding ]
zo daarnet even de achievement The Dentist gehaald
[..]
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:25 schreef Niara het volgende:
misschien kunnen we toch een poll oid maken omt e kijke nwelke dag / hoe laat de meeste mensen onlien zijn?
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:25 schreef Niara het volgende:
misschien kunnen we toch een poll oid maken omt e kijke nwelke dag / hoe laat de meeste mensen onlien zijn?
klinkt meer als dat je eigen connectie het telkens liet afweten, want het klinkt bekend. Start je modem ff opnieuw op.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:18 schreef Olle. het volgende:
FFS EA is wel weer lekker bezig he? om de 1 minuut klap ik weer uit de server met de melding connection lost...
bagger zooi
Heb de router even opnieuw opgestart maar ben daarna beneden gaan zitten. zou best kunnen. Maar omdat meer mensen hier klagen over verbindingsproblemen dacht ik dat het vast weer aan EA zou liggen.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:00 schreef koffiegast het volgende:
[..]
klinkt meer als dat je eigen connectie het telkens liet afweten, want het klinkt bekend. Start je modem ff opnieuw op.
Wat EA wel fuckt heeft is dat ik daar zojuist op een afk vent het volgende nodig had: alle ammo in main wapen (assault class), vervolgens nog een hele ammogeval, vervolgens 6 kogels pistol, vervolgens 3 knifes, bloed everywhere, inmiddels is ie terug, ik schiet weer met me pistol en de laatste kogel killt hem pas.
Explain.
Aan mijn internet ligt het dus echt niet.
aaah want ik speelde toen ook regelmatig met een koffiegastquote:Op donderdag 29 april 2010 12:39 schreef koffiegast het volgende:
Ja ik heb CS gespeeld, maar dit met EA is toch wel meer het toppunt, bij CS waren het nog te blokkerige hitboxes, dat bv het bovenste stuk van de hoofd niet herkend wordt enzo. Ik vermoed dat er een dikke packetloss is ofzo, maar dan heeft EA wel heel absurd het multiplayer ingesteld, want volgensmij worden meestal meerdere packets verstuurd voor zekerheid dat je acties ook worden uitgevoerd.
Ik denk niet dat er veel koffiegasten zijn en die spelernaam gebruik ik idd al vele jaren afwisselend met Kof. Voor zover ik weet speelde ik CS veel op de xs4all servers.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:00 schreef Olle. het volgende:
[..]
aaah want ik speelde toen ook regelmatig met een koffiegast![]()
\wel grappig wellicht dat jij dat wasmaar is ook alweer ff geleden hoor
denk wel 4 / 5 jaar ofzo....
denk het ook packetloss...
en opzich wel beetje logisch toch dat het nu allemaal fijner is betreffende de hitboxes, zijn iets verder in de tijd cq mogelijkheden.
yeah Xs4all dan moest jij het zijn geweestquote:Op donderdag 29 april 2010 13:42 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel koffiegasten zijn en die spelernaam gebruik ik idd al vele jaren afwisselend met Kof. Voor zover ik weet speelde ik CS veel op de xs4all servers.
aah lache werkquote:Op donderdag 29 april 2010 14:19 schreef koffiegast het volgende:
Hidw herinner ik me wel, madmax kan wel, namen onthou ik niet goed :/
heb volgensmij nog paar clanwars met hidw gedaan, maar dats in de tijd volgensmij dat ik bij 3 clans zat lol
Nope, en volgensmij moete we het hier maar eens bfbc2 houden ipv te slowchatte hehe ;pquote:Op donderdag 29 april 2010 14:20 schreef Olle. het volgende:
[..]
aah lache werk
was je toen ook mee paintballen met de admins van Xs4all ?
correct!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Nope, en volgensmij moete we het hier maar eens bfbc2 houden ipv te slowchatte hehe ;p
5870 is top beter dan je 4xxx. Ik zou zeggen enjoy!quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:04 schreef Wouzer het volgende:
Ik heb dit spel bij de release gekocht. Bleef crashen, telkens binnen 10 minuten.
Nieuwe I7 pc gebouwd alleen mn Ati 4870 behouden. Blijft het spel crashen.
Heb ik een 5870 besteld (is onderweg) Ben ik nog eens aan browsen op youtube, zie ik een film dat net mijn type videokaart van Sapphire een brakke bios heeft. Nu bios geflashed naar nieuwere versie: doet ie het perfect! hahaha
Ach ja 5870 is niet verkeerd.
Wilde sowieso mn 4870 een keer vervangen maar niet nu al.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
5870 is top beter dan je 4xxx. Ik zou zeggen enjoy!
Je moet ook dichter bij ze komen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:26 schreef Cudles het volgende:
Ook vreemd. Ik krijg er 400 ofzo.
Ik ben nu beetje aan het Assaulten met een shotgun, maar het werkt nog niet echt. Je moet vaak 2 -3 keer iemand raken en zij kunnen gewoon maar wat sprayen.
oh vet, ook ff testen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:30 schreef Mday het volgende:
Belangrijk:
Voor de Radeon 5xxx eigenaars: Klikt hier
Voor de Radeon 4xxx eigenaars: Klikt u hier
Mijn (Radeon 4890) laadtijden zijn van 35sec naar max 10s gegaan
ya, ik was het niet gewend, was in een ronde-einde naar mijn stats aan het koekeloeren in de veronderstelling dat het laden toch nog wel even ging duren, bleek dat JOIN er al lang stondquote:
Ah dank, hier zat ik al op te wachtenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:30 schreef Mday het volgende:
Belangrijk:
In de changelog van 10.4 wordt alleen genoemd dat de 5000 een fikse snelheidsboost krijgt, en de 4000 nog steeds onder 'known issues'...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:25 schreef neo2000 het volgende:
Volgens mij is 10.4 inmiddels ook gewoon regulier uitgebracht als patchdriver.. Neem dan eigenlijk aan dat de 10.4 preview niet meer nodig is?
Gaat naar verloop van tijd wel iets sneller. Dan haal je ook awards binnen die soms wel 5000 punten waard zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:20 schreef Mr.G het volgende:
wow dat levellen gaat echt te langzaam. Ben nu pas bijna bij lvl 1...
netties!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:30 schreef Mday het volgende:
Belangrijk:
En eigenlijk gaat het nu nog een heel stuk sneller dan bij eerdere BF games.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:20 schreef Mr.G het volgende:
als het te snel ging was het ook niet leuk geweest (vind ik altans)quote:Op zondag 2 mei 2010 01:20 schreef Mr.G het volgende:
idd ja, met Battlefield 2 moest je maanden spelen voor je laatste unlock.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
als het te snel ging was het ook niet leuk geweest (vind ik altans)
Ben nu level 28 en heb eigenlijk alles al...
vind ik jammer
trouwens he: is er ook een voerzicht van wat je gun krachtiger wordt ofzo als je een gold star krijgt?quote:Op maandag 3 mei 2010 09:03 schreef Solique het volgende:
Gister eindelijk mijn M1911 pistol op gold star gekregen.
Kom wel laatste tijd veel meer gasten tegen die je gewoon met geen mogelijkheid dood krijgt, of cheaters of lag (alleen dan wel niet zichtbaar). Weet wel dat het zwaar irritant is als je een compleet magazijn in iemand leeg pompt, persoon draait om en 1 schot en dood.
Je moet gewoon harder knallenquote:Op zondag 2 mei 2010 01:20 schreef Mr.G het volgende:
ik ook niet.. zou wel cool zijn.. ben nu vaak met de sniper 3 of 4 schoten nodig voor iemand dood is(torso)quote:Op maandag 3 mei 2010 14:06 schreef ikheetmartijn het volgende:
Nog nooit gehoord of gemerkt dat een wapen krachtiger moet worden met stars.
quote:
Headshots my man, headshots..quote:Op maandag 3 mei 2010 15:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik ook niet.. zou wel cool zijn.. ben nu vaak met de sniper 3 of 4 schoten nodig voor iemand dood is(torso)
mjah okay.. maar als je ze met 4 schoten in het torso nog niet dood hebt... (ik gebruik het 2e wapen, dat semi-automatisch ding) afstand is een meter of 4-500 gok ik.quote:
Ook leuk als engineer op tankmaps. In de ene hand een bazooka, 2e wapen tracer dart, 3e shotgun. Wreak havoc!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:23 schreef Mday het volgende:
Eerlijk gezegd speel ik niet meer op non-hardcore servers vanwege het anderhalf-magazijn-per-vijand-probleem.
Ohja, iemand riep hier onlangs de 12gauge slug shotty combo? U had gelijk, gister unlocked en wat een ownwapen is dat zeg. Vooral op HC instakills (wel goed mikken)
meet my boomstick.
Sterker nog, net een sessie met exact die loadout op een 24/7 Atacama Desert map. Heerlijk om die helo's met mijn tracer en daarna mijn CG te bewerkenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ook leuk als engineer op tankmaps. In de ene hand een bazooka, 2e wapen tracer dart, 3e shotgun. Wreak havoc!
Dan hebben wij elkaar vast gezien..quote:Op maandag 3 mei 2010 20:15 schreef Mday het volgende:
[..]
Sterker nog, net een sessie met exact die loadout op een 24/7 Atacama Desert map. Heerlijk om die helo's met mijn tracer en daarna mijn CG te bewerken(met explosiveperk erbij ontploft dat ding met 1 schot
)
Ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:02 schreef gtalikker het volgende:
dubel post.![]()
is een grafishe kaart van 256 mb genoeg voor lekkeren game play (zonder lagg)
5 mei en 13 mei vrij natuurlijk, verder geen vrije dagen. 's avonds soms online te vinden.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg is de FOK server nog up, en wie zijn er vrij aankomende weken?
Hangt van je kaart af.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:02 schreef gtalikker het volgende:
dubel post.![]()
is een grafishe kaart van 256 mb genoeg voor lekkeren game play (zonder lagg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |