Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Zo das wel heel veel slaap. Dan mag je inderdaad wel slapenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moet nog even wachten op een pm'etje van iemand. Was vanmorgen om 7 uur al hard aan het werk, na maar 4 uur slaap. En morgen moet ik om 8 uur bij de kapper zijn. Ik vind dat ik nu wel mag slapen
Die PM komt maar nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:57 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Zo das wel heel veel slaap. Dan mag je inderdaad wel slapenSlaap zacht alvast of is de PM al binnen en ga je nu
?
hahaha nog1 minuut danquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die PM komt maar niet
Nog 5 minuten, dan ga ik echt slapen
Joa top gear aan t kijken en chips aan t etenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoe gaat het hier
iedereen leuke dingen aan het doen?
Ik wil wat lekkersalles is op..
Welke chips, Geef hier! hahaquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:04 schreef STTSJT het volgende:
Joa top gear aan t kijken en chips aan t eten
Kom maar hier er is nog wel watquote:
Welke is het dan, anders kom ik nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:08 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Kom maar hier er is nog wel wat![]()
En ik ga er maar eens een biertje bij pakken
Weet niet waar jij zit? maar ik zit in Vriezenveenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Welke is het dan, anders kom ik niet
en hoever is het reizen
Lust ik welquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:14 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Weet niet waar jij zit? maar ik zit in Vriezenveen
maar denk niet dat je cheese en onion lust ofwel?
hehehe doe datquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Lust ik wel
ik eet nu stukje kaas dus kan zo een ui erbij pakken
Vriezenveen
Ik kwam daar altijd met t treintje langs
(as woont in oldenzaal)
Kloptquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:24 schreef STTSJT het volgende:
[..]
hehehe doe dat
tsja zelf vriezenveen heeft een station
Je maakt wat meequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Klopt
ben er geweest
ik moest half jr lang naar vroomshoop
elke dag op en neer.
nu nog af en toe maar dan mooi met autotje
hahahahhaquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Klopt
ben er geweest
ik moest half jr lang naar vroomshoop
elke dag op en neer.
nu nog af en toe maar dan mooi met autotje
Gelukkig ben ik niet snel jaloers.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zekerik weet dat je jaloers bent.
als ik je vertel wat ik daar verdien
Wa liefquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:30 schreef Mdrop het volgende:
En martijn heeft een goede beurt gedaan door iemand webruimte te bieden:
http:/loaden.nl/webcam.
Vertel, hoeveel?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zekerik weet dat je jaloers bent.
als ik je vertel wat ik daar verdien
Heel weekend beetje pilsen op zon paarden concours en dat begint morgen weer om 8 dus was zo afgelopenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
waarom reageer je er dan opgeen leven voor vanavond?
Waar?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heel weekend beetje pilsen op zon paarden concours en dat begint morgen weer om 8 dus was zo afgelopen.
sorryquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Neu ben blij dat ik net thuis ben
heb net mn eten op
En ik heb je al tig keer Nee gezegt
wanneer hou je eens op
Mwa, weinigquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En daar gaat het om, jij niets gedaan vanavond?
wie zegt dat ik iets wilquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
De aanhouder wint niet bij mij
Wel leuk gehad bij snooker?
Nee , ex + te veel bekenden en dus loop ik daar elk jaar maar weer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mwa, weinig
ik had om half 6 de trein gepakt terug naar huis vanuit nijverdal
had verjaardag..
Dus ik was om kwart voor 7 thuis, eten
en daarna ben ik eigenlijk gaan liggenen rond half 10 ben ik er een keer af gegaan, van de bank
en daarna weer even
en nu zit ik!alsnog niks te doen
Rij je zelf ook paard?
Ex rijdt wel paard?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee , ex + te veel bekenden en dus loop ik daar elk jaar maar weer.
quote:
jaquote:
het was heeel druk in de stad + ijs-salonquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:42 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
@Krea; Haha,dat word zeker wel gewaardeerd
Hoe is iedereen zijn/haar avond.
Volgens mij ligt de wereld zowat stil
naar mijn idee
Welke ijs salon?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
het was heeel druk in de stad + ijs-salon
oke slaap zachtquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:45 schreef Mdrop het volgende:
Batterij bijna leeg door dat nutteloze gebeld , slaap lekker allen!
pacific was ook op tv of niet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:43 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Nope, ja tv kijken en thats it.
as maandag barcelona
Waar je ook die piercings kunt laten zetten, in de kelder, ben de naam even kwijt. En ja dat klopt ja, veel mensen ken je al, daarom gaan we soms ook naar hengelo enzo, is ook wel mooi!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Welke ijs salon?
Ik kom niet zo veel in de stad
als ik er 1x in de 6 maand kom
ben ik weer op de hoogte van alles, bewijze van
Poolen is wel leuk
maar je kent iedereen, dat is soms irritant
Jij gaat alleen voor het bierquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Enkel nog dressuur volgens mij , te weinig interesse voor.
Van Olffen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Waar je ook die piercings kunt laten zetten, in de kelder, ben de naam even kwijt. En ja dat klopt ja, veel mensen ken je al, daarom gaan we soms ook naar hengelo enzo, is ook wel mooi!
Ja ik was ook een keer mee (vriendin) voor een navelpiercing, en toen vond ik hem ook maar een raar figuur. Waar heb jij je tongpiercing laten doen dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Van Olffen.
Ja in die lekkere kelder
waar hij aan je vraagt of je zijn Prins Bernard wilt zien(Weet ik van horen zeggen)
Was keer mee met mijn nicht, vind het maar niks daar onderin de kelder zo'n piercing ding.
al heeft hij wel certificaten en zit hij bij de piercingbond oid..
@Mdrop; Slaap lekkerHave fun
Nee, parcourbouw, tap van alles dus en dr groeten had je me middels pm al terug gedaan...:)quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jij gaat alleen voor het bier?
Had ik trouwens al keer door gegeven dat je de groeten terug kreeg van J.?
As, praat jij ook zo overdreven om je piercing te 'showen'quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Waar heb jij je tongpiercing laten doen dan?
Ah nicequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee, parcourbouw, tap van alles dus en dr groeten had je me middels pm al terug gedaan...:)
Ja hij wil gewoon zijn anuspiercing showenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
As, praat jij ook zo overdreven om je piercing te 'showen'![]()
.
Heerlijke ventquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Van Olffen.
Ja in die lekkere kelder
waar hij aan je vraagt of je zijn Prins Bernard wilt zien(Weet ik van horen zeggen)
Was keer mee met mijn nicht, vind het maar niks daar onderin de kelder zo'n piercing ding.
al heeft hij wel certificaten en zit hij bij de piercingbond oid..
@Mdrop; Slaap lekkerHave fun
Sfeer hangt er bij jou ook weer lekker bijquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:00 schreef Samzz het volgende:
Het enige mooie concours in Albergen, is het rondje om de kerk
Uitleg?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja hij wil gewoon zijn anuspiercing showenomdat hij via 2 kanten kan .......
Ben je daar geweest om te laten zetten?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heerlijke vent
Prins Albert is het overigens.
Ja oké , maar meer wat dat met mijn vraag van doen heeft?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Anus + piercing dwars in je anus = via 2 kanten kunnen ..
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat voor een uitleg wou je danquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja oké , maar meer wat dat met mijn vraag van doen heeft?
Moet dat? er valt weinig te antwoorden?quote:
Wat?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sfeer hangt er bij jou ook weer lekker bij.
Ben al wegquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:11 schreef Assiej het volgende:
het is kinderbed tijd
Ja. Ontzettend aardige en behulpzame man.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ben je daar geweest om te laten zetten?
Ohja, albert of bernard
ik weet het niet meer
Ik weet het ook alleen van horen zeggen
En dat is onmogelijk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
doeg dan, ik stop je niet inquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Moet dat? er valt weinig te antwoorden?
het is kinderbed tijd
wat was de vraag ?
dus slaap lekker
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
doeg dan, ik stop je niet in
anders krijg ik dat weer naar m'n hoofd geslingerdquote:
Ajoh, neem mij even serieusquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bhhuuuuu , je reageerde direct zo kut/bot , nergens voor nodig mevrouw.
Geweldige pafipo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sloap'n![]()
wat voor kleur doe je d'r in dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij de kapper! Wachten tot de verf er lang genoeg ingezeten heeft
hmm, dus nu alles d'r af?quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een paar tinten lichter blond. Maar dit is wel een heleboel paar tinten lichter
Gijsquote:
Nee, moet er wel een beetje aan wennenquote:
wat kijk je er raar op van boven onie?quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:13 schreef Kreator het volgende:
Oja ik ben echt blij met m'n nieuwe aquarium..
[ afbeelding ]
Ja, normaal hebben aquaria een plastic bovenkant waar je dus niet in kan kijken. Maar deze heeft dus daar ook glas en is helemaal gevuld. Daardoor kun je ook van boven in het bakkie kijken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:41 schreef rulerofdeath het volgende:
wat kijk je er raar op van boven onie?
oke, gaafquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, normaal hebben aquaria een plastic bovenkant waar je dus niet in kan kijken. Maar deze heeft dus daar ook glas en is helemaal gevuld. Daardoor kun je ook van boven in het bakkie kijken.
Kijk ik naar je username in m'n actieve topics. Zie ik mdrop. Denk ik ineens aan Mbop.. Dat liedje..quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Al klaar voor je ommekeer naar SV Supporter?
Ken ik niet, en aan je reactie daarbij wil ik dat ook niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Kijk ik naar je username in m'n actieve topics. Zie ik mdrop. Denk ik ineens aan Mbop.. Dat liedje..
Nu heb ik dus verdomme dat stomme liedje in me hoofd.
Ja, ik las het net. Kan me niet voorstellen dat de naam PSV verdwijnt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Al klaar voor je ommekeer naar SV Supporter?
Nja als Philips verdwijnt als 'grote' sponsor dat lijkt me dat niet uitgeslotenquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik las het net. Kan me niet voorstellen dat de naam PSV verdwijnt.
quote:
Zometeen wordt het OSVquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik las het net. Kan me niet voorstellen dat de naam PSV verdwijnt.
Liedje in me hoofd door mdropquote:
Henrikequote:
Osramquote:
Jowquote:
het begint iets beter te worden, maar tot een uur geleden kon ik elk moment in slaap vallenquote:
Gefeliquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:05 schreef Dos37 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
60.000ste post
Draag ik op aan alle Tukkers en Twente, alleen ik post niet in VBL dus eer ik Twente hier
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:05 schreef Dos37 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
60.000ste post
Draag ik op aan alle Tukkers en Twente, alleen ik post niet in VBL dus eer ik Twente hier
Whehequote:Op zaterdag 17 april 2010 12:05 schreef Dos37 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
60.000ste post
25 per dag , doe je knapquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:05 schreef Dos37 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
60.000ste post
op een slechte dag moet dat nog wel lukkenquote:
Zolang je maar genoeg onzin post wel jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
op een slechte dag moet dat nog wel lukken
ieuwquote:
Ik heb het eerste jaar nooit iets gepost, dus stond op 1 per dag toen ik hier een beetje begon te postenquote:
Selmaquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ieuwMaar ik ben jullie heel dankbaar. Vroegahh hebben julle mijn leven gered.
![]()
Goedemiddag Sanshine
dan kun je zien hoeveel dagen je doet over 1 postquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:28 schreef Kreator het volgende:
Dat klopt wel hoor. Is gewoon een rekensommetje van het aantal dagen dat je op fok zit, gedeeld door het aantal posts.
Eens , maar mag je eigenlijk bloed geven als je ooit pfeiffer gehad hebt?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:30 schreef Samzz het volgende:
Selma
Mij moet je niks dankbaar zijn, ik red nog geen levensMaar wat jij zegt, is wel een van de redenen dat ik het doe. Als ik zelf in de kreukels lig, wil ik ook een bloedtransfusie
Die van mij vergen gewoon even wat voorbereidingquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:32 schreef rulerofdeath het volgende:
dan kun je zien hoeveel dagen je doet over 1 post
Ja okay. Andersom dan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:32 schreef rulerofdeath het volgende:
dan kun je zien hoeveel dagen je doet over 1 post
Ik heb geen idee... Moet je navragen wanneer je je aanmeldt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens , maar mag je eigenlijk bloed geven als je ooit pfeiffer gehad hebt?
[..]
Die van mij vergen gewoon even wat voorbereiding.
Ik heb de ziekte van Pfeiffer gehad. Is dat een probleem?quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee... Moet je navragen wanneer je je aanmeldt.
Die vragenlijst is grappig bij de test.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... Moet je navragen wanneer je je aanmeldt.
Joaquote:
Nou ja, die zien we dan wel verschijnen. Ik geloof wel dat ze erg streng, dan niet té streng zijn met selecteren... Homo's mogen sowieso al geen bloed doneren. Zo vaagquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die vragenlijst is grappig bij de test.
Heeft u het afgelopen jaar onbeschermde seks gehad met andere mannen?
Paar van zulke vragen.
Zullen we dan nog eens een meet houden, kijken hoe je er dan uitzietquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:36 schreef Robinhoo het volgende:
Nog niet ben er net vanaf
Maar wel ehhhh zo voetballen en dan kantine dan zuipen ergens en dan slapen morgen wedstrijd twente zuipen en als ze kampioen worden 5 weken non stop zuipen.
leuke zin hé?
ctrl+shift.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe, mijn account in de bieb is fucked up. Ik wilde onder mn eigen acc even naar hier komen, maar bij het intypen van het adres zag ik niet "forum.fok.nl", maar "f6r0m.f6k.n3"
Dat heb ik uiteraard geprobeerd, maar heeft volgens mij alleen met leestekens te makenquote:
Waar ben je geweest danquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:43 schreef Robinhoo het volgende:
Mijn maat was gisteren zo DIK zo dik heb ik nog nooit iemand gezien.
keet en oale kroesch.. maar we deden mexicaantje met berenburger en van alles kwam op tafel.quote:
Die dingen overleef ik ook maar zelden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:49 schreef Robinhoo het volgende:
mexicaantje met berenburger en van alles kwam op tafel.
Foto voor <> na ofzoquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet echt aan mn haar wennen
Is het zo ergquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb nu even geen zin in foto's maken. Komt wel
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb nu even geen zin in foto's maken. Komt wel
Ik moet er gewoon eerst zelf even aan wennen. Op dit moment durf ik de straat zowat niet opquote:
Dat wat Robin zegtquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet er gewoon eerst zelf even aan wennen. Op dit moment durf ik de straat zowat niet op
Ajohquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet er gewoon eerst zelf even aan wennen. Op dit moment durf ik de straat zowat niet op
Lol, jullie voetballen toch pas om 1600 uur, tijd genoeg om te ontnuchterenquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:10 schreef Robinhoo het volgende:
die vriend belt me net op dat hij niet meedoet met voetbalen dat zijn ouders vannacht op het punt stonden om de ambulance op te bellen.
Ben je weer bij Krea?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:12 schreef Samzz het volgende:
Hoezo de ambulance bellen?
Ik eet pitabroodjes met gesmolten kaas en uiLekker in het zonnetje
Omdat hij gewoon helemaal van de kaart was, niet meer kon praten, niet lopen, niet staan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:12 schreef Samzz het volgende:
Hoezo de ambulance bellen?
Ik eet pitabroodjes met gesmolten kaas en uiLekker in het zonnetje
En dat konden jullie niet aan zien komenquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:18 schreef Robinhoo het volgende:
Omdat hij gewoon helemaal van de kaart was, niet meer kon praten, niet lopen, niet staan?
Oh ja... Dan moet je uiteraard meteen een ambulance bellenquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon helemaal van de kaart was, niet meer kon praten, niet lopen, niet staan?
Ik zou daar opzich wel van schrikken ja? Ik weet niet of jij ooit iemand hebt meegemaakt die niet meer kon praten niet lopen en niet staan omdat hij zo dronken was?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja... Dan moet je uiteraard meteen een ambulance bellen
Nee serieus niet. Eerst zoop hij gewoon alles op en na een half uurtje was hij helemaal van de kaartquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dat konden jullie niet aan zien komen?
Vaagquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:25 schreef Robinhoo het volgende:
Nee serieus niet. Eerst zoop hij gewoon alles op en na een half uurtje was hij helemaal van de kaart
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gezellig! TIs heerlijk hier op het terras (zelfs zonder de 2 dames)
Ik wel, maar heb toen echt geen ambulance gebeld. Gewoon laten liggen, gaat vanzelf wel over.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zou daar opzich wel van schrikken ja? Ik weet niet of jij ooit iemand hebt meegemaakt die niet meer kon praten niet lopen en niet staan omdat hij zo dronken was?
Er is toch ook geen ambulance gebeld dat zeg ik helemaal niet, ze dachten er alleen over om dat te doen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wel, maar heb toen echt geen ambulance gebeld. Gewoon laten liggen, gaat vanzelf wel over.
Oh nou sorry hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Er is toch ook geen ambulance gebeld dat zeg ik helemaal niet, ze dachten er alleen over om dat te doen.
Ik denk dat ouders daar iets anders over denken hequote:Op zaterdag 17 april 2010 14:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh nou sorry hoor.
Ik zou er niet eens over denken om een ambulance te bellen. Als iemand zichzelf in coma wil zuipen moet ie dat vooral doen.
Jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zou daar opzich wel van schrikken ja? Ik weet niet of jij ooit iemand hebt meegemaakt die niet meer kon praten niet lopen en niet staan omdat hij zo dronken was?
Mijn pa en ma niet hoor. Niet dat ik ooit zou gaan comazuipen. En Selma is zelf mama, dusquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik denk dat ouders daar iets anders over denken he..
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik denk dat ouders daar iets anders over denken he..
Precies. Gewoon wachten tot je kind weer nuchter is, een pak rammel geven en huisarrest toe.quote:
Wat heb ik gedaan dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:34 schreef Kreator het volgende:
Mijn f5 knop is versleten. thx ratel..
quote:
Nooit gehad en vind dat ook zo'n dom ietsquote:
Niet iedereen leert ervanquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nooit gehad en vind dat ook zo'n dom iets, iemand die dronken is / was straft zich zelf al genoeg lijkt me
.
Geen idee. Daar kom ik na de tests wel achter.quote:
Niet voor meisjes die altijd maar weer te laat thuis komen en moeders ziek van ongerustheid maken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nooit gehad en vind dat ook zo'n dom iets, iemand die dronken is / was straft zich zelf al genoeg lijkt me
.
Als het 0- is dan zullen ze heel vaak om je bloed bedelenquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:27 schreef Samzz het volgende:
Geen idee. Daar kom ik na de tests wel achter.
Ik weet welk bloed ze het meeste willen hebben. Maar ik heb geen O negatief.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het 0- is dan zullen ze heel vaak om je bloed bedelen
In de zon was het heerlijk idd, maar in de schaduw en met wind vond ik het nog niet alles.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
pff, het is echt warm, oja en de volgende brommer heeft niet zoveel plastic
Mwa, opzich valt het wel mee. Maar zoals ik al zei, ik moet er gewoon echt heel erg aan wennenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wa een lief beertje.
En zo erg is het toch ook niet.
FoBo zijn de kleuren van 'normaal' , dan vind ik dit persoonlijk mooierquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, opzich valt het wel mee. Maar zoals ik al zei, ik moet er gewoon echt heel erg aan wennen
Beentjes in de lucht?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:46 schreef Assiej het volgende:
De zon is nu vet sterk
zit even achterthuis met de laptop
Heb je al gegeten danquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
zit nu weer binnen met de beentjes alsnog omhoog
Nee moet nog etenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Heb je al gegeten danvanavond nog ijs halen?
ijs is lekkerquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee moet nog eten
Misschien, maar dan loop ik hier wel de trap af
ijs van, van olffen vind ik niet zo..
v/d poel is ons merkje
hebben we ook vaak een ijstaart van
Jij?
Doe maar luxequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:26 schreef haakon het volgende:
Defqon-kaarten zijn binnen!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
mooiquote:
ik had er al 2 uit de vroege voorverkoop, vandaag niet gelukt om erdoor te komen...quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:26 schreef haakon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oja dat was vandaag, mwa niet erg dat ik het gemist heb maar toch.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:26 schreef haakon het volgende:
![]()
![]()
![]()
howcomequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ijs is lekker, maar denk vanavond niet, zit bomvol
ik had bami gemaakt, was toch iets meer als verwachtquote:
Nightmare outdoor kaarten zijn binnenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:26 schreef haakon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ga ik ook nog heenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nightmare outdoor kaarten zijn binnen
Ga ik ook nog heenquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:01 schreef Mdrop het volgende:
Kats vergeten maar die line-up van Freshtival en dan vooral main is wel heerlijk.
http://www.freshtival.nl/lineup/
Ik wil ook, vanavond is even overleggen, denk dat er nogal wat afhaken aangezien we al een heel aantal festivals hebben dit jaarquote:
die kaartjes zijn ook al binnen, super toffe 1e editie geweest vorig jaarquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:01 schreef Mdrop het volgende:
Kats vergeten maar die line-up van Freshtival en dan vooral main is wel heerlijk.
http://www.freshtival.nl/lineup/
eens, vorig jaar was Freshtival echt vet !quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die kaartjes zijn ook al binnen, super toffe 1e editie geweest vorig jaar![]()
![]()
* ReMcOrE hoopt daar ook weer opquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:17 schreef haakon het volgende:
hopelijk dit jaar weer gratis entree voor mij
Ik heb pasta shizzle gehad.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik had bami gemaakt, was toch iets meer als verwacht![]()
ga je vanaamd nog iets doen?
waar wil je heenquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:54 schreef Robinhoo het volgende:
naar mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |