SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazen UI van Hajee!![]()
![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Typisch.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik werk dus bij Albert HeijnEn er stond zon 15 jarige (marokkaanse) jongen met een gropeje vrienden, ik was winkelwagentjes naar binnen aan het rijden, zegt die gozer: Ik weet waar je fiets staat, ik schenk er verder geen aandacht aan want iedereen weet, TS is een slappeling
Ga ik weer naar buiten om van die containers in het fietsenhok te zetten, is mijn fiets weg.
![]()
Pic van fiets:
[ afbeelding ]
Klacht: Fiets gejat.
klacht: waarschijnlijk in een sloot/vijver gegooid omdat ze te lui zijn het slot open te breken..
Ik zie vaker groepjes Vietnamezen en Groningse jongens met de achternaam Gennema die dat soort dingen doen.
OH WAIT-
TS riekt wel naar een troll overigens
[ Bericht 2% gewijzigd door Thas op 16-04-2010 22:37:20 ]Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Vind je het gek als je slot om je stang hangt?“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat![]()
Ik had hem al 5 jaar
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gastquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:22 schreef teknomist het volgende:
Vind je het gek als je slot om je stang hangt?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als ik nu een nieuwe fiets ga kopen koop ik ook een nieuwe.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou en, de fiets was toch verroest. Gewoon werken en nieuwe kopen!"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
De fiets, voor dit slot zon 2 jaar geleden had ik eenzelfde slot maar die had mn vader tijdens een vakantie (om mountainbikes op slot te zetten) in een boom laten hangenquote:
Staat in je woonplaats nog een leuke voor je te koop:quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik nu een nieuwe fiets ga kopen koop ik ook een nieuwe.
http://link.marktplaats.nl/338553734
Geen dank."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"![]()
- weggehaald uit veiligheidsoverwegingen -
[ Bericht 86% gewijzigd door Dagoduck op 16-04-2010 22:44:22 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat een rare zin om zo te melden.quote:Ik weet waar je fiets staat, ik schenk er verder geen aandacht aan want iedereen weet, TS is een slappelingTo most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
zegt die gozer: Ik weet waar je fiets staat, ik schenk er verder geen aandacht aan want iedereen weet, TS is een slappelingGa ik weer naar buiten om van die containers in het fietsenhok te zetten, is mijn fiets weg.
![]()
heel geloofwaardig verhaal weer![]()
![]()
Geloof in Jezus, dan zal hij je belonen.![]()
kuddos voor TS, een fiets verliezen die je al zo lang hebt is niet niks
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Was 't een Gazelle?
Type Sprint?
Kleur zwart?
Framenummer 1422055?
Zo ja, dan ben je Rooie Rinus.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Ik moest back to work!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan geloof je het nietquote:![]()
Ging mijn teamleider met piepende banden erachteraan, hij kon ze alleen niet meer vinden.
Nee, een klimop op de schutting en eigenlijk mn ouders, hun tuinquote:
Op de een of andere manier heb ik deze fiets in een ander topic gezien, maanden geleden.
Edit:
Ja dus, heb een goed geheugen:
Oude gazelle-fiets wat voor model en uit welk jaar???
Zonde, een fiets uit 1956 pleite.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet![]()
Ging mijn teamleider met piepende banden erachteraan, hij kon ze alleen niet meer vinden.
heeel geloofwaardig weer
Geloof in Jezus, dan zal hij je belonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |