Thomas heeft nu 92/98, is 2 jaar en 2 maanden en zit aan de bovenlijn van de curve.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:46 schreef oeke het volgende:Wat een leuke kleertjes Lily! Hoe oud zijn ze ongeveer met maat 92? Ik heb geen idee hoe lang dat nog duurt namelijk...
Allebei met paars/mintgroene/beige stippenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:44 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja ik wil wel.
Wat voor kleur zijn ze?
En wat wil je ervoor?
5 euro samenquote:Op zondag 2 mei 2010 14:28 schreef bodpa09 het volgende:
Lily, ik heb wel interesse in de spijkerbroek met elastiek in de taille(maat 92) en de witte wintertrui maat 92. Wat wil je daar voor hebben?
De bruine wel maar die van Bo Dean niet (en die valt ook nog groot in de taille)quote:Op zondag 2 mei 2010 14:32 schreef Kersjes het volgende:
Lily, die 2 broeken maat 98, zit daar knoopsgat-elastiek in?
Oh, dan laat ik het even aan me voorbij gaan.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:45 schreef lily het volgende:
[..]
De bruine wel maar die van Bo Dean niet (en die valt ook nog groot in de taille)
David is best fijntjes ja (maar ik blijf erbij dat de kleding van H&M groot uitvalt)quote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Saffier het volgende:
Lily wat is jouw David een pukkie danTobias zit met 4,5 in 110 en soms 116
Klopt, H&M valt groot, en wijd ook meestalquote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef lily het volgende:
[..]
David is best fijntjes ja (maar ik blijf erbij dat de kleding van H&M groot uitvalt)
Als er nog van die smalle spijkerbroeken mt 98 tussen lagen ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:41 schreef Moonah het volgende:
Oh, en wie wil de spullen die die vandaag op mijn kraam bleven liggen?
Check!quote:Op zondag 2 mei 2010 11:27 schreef Poppejans het volgende:
Zocht iemand nog de Lodger speendoekjes die in de Blije Doos zaten?
Ik heb er 2 gekregen (dus nieuw) bij de Etos, en anders gooi ik ze weg
Ik heb nog een paar broekjes voor je liggen als je ze wilt hebben!! Ik hoef er niks voor te hebben want anders gaan ze toch in de kledingzak.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:03 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Als er nog van die smalle spijkerbroeken mt 98 tussen lagen ?
Ja, beide zijn weg!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef McLaura het volgende:
[..]
Check!
Maar volgens mij zijn ze helaas al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |