quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, als die GB niks ziet hangen komt ze natuurlijk niet. Dus geld is beter.
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:45 schreef tombolafan het volgende:
HOE![]()
WEET![]()
JIJ![]()
DAT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, hoe ik dat weet?
Heeft Ll me laten zien.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Je wil het echt weten he?quote:
En Greys durft niet denk ik...quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:54 schreef Cat22 het volgende:
Naartjie begon net mijn neus te wassen.![]()
![]()
En 2 katten+laptop op schoot typt verrekte lastig.
Ze waren vanaf de eerste auditie al niet supersterk, leuk, maar niet sterk in zang.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
"Nummers van voor de tweede wereldoorlog"
Stacey je bent zelf net geboren meid
En een schijtnummer, wat denk je van 2 jongens die niet kunnen zingen?
Anders wordt ie wel gewijzigd... (of bedoel je dat er "klein" moest staan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:55 schreef Cat22 het volgende:
TT is niet consistent met de realiteit (van de gestelde vraag).
Ja duh! Ik wil weten of jij gelijk hebt, want zo ja dan kijk ik ineens heel anders tegen jullie twee aan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
* proest *quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die zijn nu Ll aan het vloeren en opmeten.
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja duh! Ik wil weten of jij gelijk hebt, want zo ja dan kijk ik ineens heel anders tegen jullie twee aan...Wehehehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat ie niets uit het raam heeft gehangen onder het viaductquote:
Niks geen vlotte jurkjes en dikke tieten, gewoon goed zingen en een prima kop hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorige week eigenlijk omHoop dat dit ook wat is
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja duh! Ik wil weten of jij gelijk hebt, want zo ja dan kijk ik ineens heel anders tegen jullie twee aan...En als jij gaat roepen of ik niet iets moet vragen staat het ook stom als ik het niet vraag he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik denk de man van de belichtingquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Welke idioot kiest dat lelijke witte licht op haar wang?
NEE dat was de vraag nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat ie niets uit het raam heeft gehangen onder het viaduct
Of was dat de vraag niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |