quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:22 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe kan een headset nu 5.1 zijn? Heb je 6 oren?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:22 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe kan een headset nu 5.1 zijn? Heb je 6 oren?
Maar ongetwijfeld geen buizenversterker.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:24 schreef Skylark. het volgende:
Daarom heb ik draadloze muziek, ik zet m'n boxen aan en dan kan ik het gewoon horen zónder kabel.
Ja dan ben je echt een knurft zonder buizenversterkerquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maar ongetwijfeld geen buizenversterker.
Mijn buizenversterker was zo duur dat ik bij aanschaf er een Afrikaans land naar keuze mocht bij uitzoeken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:26 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maar ongetwijfeld geen buizenversterker.
Voor die prijs mag je een fatsoenlijke headset verwachten die niet na een aantal maanden stuk gaat met normaal gebruik.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn buizenversterker was zo duur dat ik bij aanschaf er een Afrikaans land naar keuze mocht bij uitzoeken.
quote:
Een 5.1 headset?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef SharQueDo het volgende:
Tijd voor weer een orgineel SQD topique!
Godverdegloeiendekuttyfusaarrrghhhffuuuuuu. 5.1 headset van 60 euro doormidden geknakt bij normaal gebruik toen ik hem af zette.Net een paar maanden in gebruik, en nu al kapot.
Klacht: Dure kutheadset gemaakt van fucking karton die er na een paar maanden mee kapt.
Bonusklacht: Goedkope shitheadset van m'n mp3spelert na 2 maanden ook kapot gegaan vandaag (geluid links viel weg), maar dat gebeurt altijd na 2 maanden en dan moet ik een nieuwe hebben.
Heb net toevallig een hd205 gekocht van sennheiser, wat een genot na m'n nokia headsetquote:Op maandag 19 april 2010 14:19 schreef Miereneter het volgende:
[ afbeelding ]
Stevig, goed geluid, en niet eens duur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |