dat is ie zeker maar waar af te halen eig? stadquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:45 schreef Deadrex het volgende:
Jullie hebben beide een PM
The Godfather 2 en Operation Flashpoint onder voorbehoud verkocht aan Gonzo1979
@ CWC
Overigens vergeten bij te vermelden, het is toch de Darksiders - Wrath of War?
geld was al overgemaakt, alleen vergeten te pm-en en vanmiddag ging het niet aangezien ik vanaf mijn telefoon wel op het forum kan maar niet in mijn mailboxquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:38 schreef Deadrex het volgende:
gonzo1979 reageert niet meer.
Alle Games zijn nog beschikbaar !!!
dat kan wel, je moet gewoon naar een reactie van je gaan en dan op pm klikkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:06 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
geld was al overgemaakt, alleen vergeten te pm-en en vanmiddag ging het niet aangezien ik vanaf mijn telefoon wel op het forum kan maar niet in mijn mailbox
Ok mijn excusesquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:06 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
geld was al overgemaakt, alleen vergeten te pm-en en vanmiddag ging het niet aangezien ik vanaf mijn telefoon wel op het forum kan maar niet in mijn mailbox
en ik vind sowieso als ja 8 uur gelden een pm hebt gestuurd en ik heb daar nu nog niet op terug gepmd, dat je wel heel snel concludeert dat ik niet meer reageer
games zijn binnen tnxquote:Op maandag 19 april 2010 12:55 schreef Deadrex het volgende:
The Godfather 2 en Operation Flashpoint verkocht aan Gonzo1979
Momenteel nog beschikbaar:
Rainbow Six: Las Vegas
Need for Speed Pro Street
Killzone 2
Bad Company Gold Edition
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:25 schreef vossen6 het volgende:
Battlefield: Bad Company tegen een van de volgende ruilen?
- Lost Planet: extreme condition
- Bioshock
- Metal Gear Solid 4
- Soul Calibur IV
- Resistance 2
- Ratchet & Clank Quest for booty
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |