Is het soms je broer?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef afcajos het volgende:
Dit is niet een 13 in een dozijn zanger
Ik ben het zelfquote:
Waylon.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:36 schreef BigRedKane het volgende:
Waar gaat dit over?
quote:
quote:
issie zeker met alain clarkequote:Op zaterdag 17 april 2010 00:03 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Waylon is homo trouwens.
Ik vind het plaatje onder je post verhelderend en innovatief. Het is lekker, fris, anders.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt een arrogante kwal die Waylon
Heel west-Europa houdt de vliegtuigen aan de grond, en meneer denk even in een privé jet vanuit Engeland naar Nederland te vliegen om dat 3FM gebeuren bij te kunnen wonen
Jammer dat ze dat vliegtuig niet uit de lucht geknald hebben met een F16
[ afbeelding ]
Ter verduidelijking post ik graag fotografische afbeeldingenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het plaatje onder je post verhelderend en innovatief. Het is lekker, fris, anders.
Zanger Rinus stond met ene Marloes onder de douche waardoor hij was verhinderd, heb ik gehoord van betrouwbare bronnenquote:
Waylon zuigt. Johnny Cash nummers verkrachten. Wie denkt die Willem Bijkerk wel niet dat is is.quote:
Jouw woordspeling is van dramatische kwaliteit. Wie denkt boekenplank wel niet dat hij is?quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:15 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Waylon zuigt. Johnny Cash nummers verkrachten. Wie denkt die Willem Bijkerk wel niet dat is is.
Willem Bijkerk heten en je W(g)aylon noemen.
Totally eens. Ik kots doorgaans op 's Neerlandsch Artiestenvolk, en dan vooral de nieuwe kontenkruipende aanwas, maar voor Waylon maak ik een uitzondering sinds dat stukje bij dwdd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:05 schreef Arctic_ het volgende:
TS is een homo. Waylon is een goede zanger (vooral na dat Johnny Cash stukje).
klik hier voor nieuwe pareltjes: Mensen die denken dat Monica West niet oprecht isquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Totally eens. Ik kots doorgaans op 's Neerlandsch Artiestenvolk, en dan vooral de nieuwe kontenkruipende aanwas, maar voor Waylon maak ik een uitzondering sinds dat stukje bij dwdd.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heel west-Europa houdt de vliegtuigen aan de grond, en meneer denk even in een privé jet vanuit Engeland naar Nederland te vliegen om dat 3FM gebeuren bij te kunnen wonen
[ afbeelding ]
quote:AMSTERDAM - Een poging van Waylon om per vliegtuig naar Nederland te komen is mislukt. De zanger probeerde van Groot-Brittannië naar Nederland te vliegen om op tijd te zijn bij de uitreiking van de 3FM Awards.
© NU.nl/Anneke Visser
Maar de aswolk uit IJsland, veroorzaakt door een vulkaanuitbarsting, gooide roet in het eten.
Waylon verbleef in Engeland om het voorprogramma van de concerten van Whitney Houston te verzorgen. Op donderdag stonden de 3FM Awards op het programma.
Omdat het luchtruim van Groot-Brittannië was gesloten voor regulier luchtverkeer, poogde de zanger met een privévliegtuig terug te vliegen.
Domper
Het mocht niet baten. "We moeten landen, mogen niet verder vliegen. Ik weet het niet meer. Wat een enorme domper", schrijft Waylon op zijn twitterpagina.
Toch fijn dat je er een plaatje van een F16 bij hebt gezet. Anders had ik de boodschap ook echt niet begrepen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |