uhm...quote:
Wel geneog tijd om te Fok!en hè? HÈ?!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm...![]()
Ik heb toch helemaal geen tijd om aan zo'n programma mee te doen.
Oh ik ging juist net meedoenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef L.no het volgende:
Ik ben te melig nu..
ff afkoelen, voordat mensen gaan huilen om mijn humor.
quote:
Voor zo'n sneu datingprogramma ook niet tochquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Daarvoor hoef ik er niet goed uit te zien.
ZEG HET L.NO, ZEG HET!!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
We hebben net een aflevering gezien dat je zelfs als clown meiden kan scoren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Maar dan moet je humor hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:42 schreef L.no het volgende:
[..]
We hebben net een aflevering gezien dat je zelfs als clown meiden kan scoren.
Maar ik ben geen clown.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:42 schreef L.no het volgende:
[..]
We hebben net een aflevering gezien dat je zelfs als clown meiden kan scoren.
Het gaat om dat je niet goed hoef uit te zien. Die manwijf met mascara scoorde zelfs.quote:
Nee, blijf bij onze kant. We moeten hem overtuigenquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:45 schreef jna het volgende:
We kennen luctor. Dan heeft er eindelijk een chick voor 'm gekozen in TMO en dan zegt ie: nee kga toch niet met je uit.
En dan kent heel Nederland het begrip "een luctortje"
Ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:43 schreef Bootje84 het volgende:
Wisten jullie dat Chica Bonita ook een paar afleveringen mee heeft gedaan.?
Zou ik dan eigenlijk wel moeten doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:45 schreef jna het volgende:
We kennen luctor. Dan heeft er eindelijk een chick voor 'm gekozen in TMO en dan zegt ie: nee kga toch niet met je uit.
En dan kent heel Nederland het begrip "een luctortje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |