Je kent het wel , een tussenuurtje.
Ik dacht dus om samen met wat vrienden naar de KFC om de hoek te gaan om de tijd te doden. We waren wat aan het lachen en wat aan het klote " hahah kfc daar zitten negers , kip te vreten". Omdat daar inderdaad regelmatig zwarte mensen zitten te eten( of het toeval is weet ik niet ). Ik zet dus mooi mijn fiets in zo'n gleufje. Maar mijn fiets kon niet op slot omdat ik onlangs dat slot naar de tering had geholpen. We lopen naar binnen en staan bij de kassa. Er komt een groepje "zwarte mensen" terug van de wc. we kregen eerst ruzie omdat ze beweerde dat ze voor ons stonden. Ik dacht , wij zijn de slimste dus laat ze maar gewoon voor , je weet maar nooit ze zijn zwart. Dus we lieten de brave jongens voor. Ze bleven maar schelden en er een probleem van maken. Ze wilde dus "fittie" had ik begrepen. Wij zo slim om dat te negeren en gewoon besteld en naar een tafeltje gelopen. een tijdje later zie ik dus zo'n neger aan mijn fiets rammelen. Ik dacht ja godverdomme , mijn (redelijk nieuwe) fiets. ik rende dus naar buiten en die negers rijden als een gek weg en ik kreeg nog een dikke roggel na.
KLACHT: Negers die eerst moeilijk staan te doen in de rij en daarna nog je fiets jatten
anti klacht: Goeie service omdat er een KFC medewerker mij kwam helpen om de ruzie te sussen.