Dan vraag je er ook om dat je fiets gejat moet worden. En maar raar opkijken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:22 schreef LasTeR het volgende:
Je fiets zonder slot onbeheerd buiten de KFC laten staan.
Ja ik vroeg er dan ook echt zelf om inderdaadquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:22 schreef LasTeR het volgende:
Je fiets zonder slot onbeheerd buiten de KFC laten staan.
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:24 schreef Kaasknabbelaar het volgende:
[..]
Ja ik vroeg er dan ook echt zelf om inderdaad
Nee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:20 schreef Kaasknabbelaar het volgende:
Omdat daar inderdaad regelmatig zwarte mensen zitten te eten( of het toeval is weet ik niet ).
Da's wel raar dan. Ik zag gisteren nog een neger in een McDonalds filiaal in Rotterdam Zuid.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:20 schreef Kaasknabbelaar het volgende:Omdat daar inderdaad regelmatig zwarte mensen zitten te eten( of het toeval is weet ik niet )
Natuurlijk niet.quote:
Serieus, ik woon in Zeeland en als je daar geen fiets hebt ben je Turk of Makak.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Dan zou het hypocriet zijn om te zeggen dat het een paupervervoersmiddel is.
Ik kijk wel uit.
Haha, TS is een Zeeuw.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:33 schreef Kaasknabbelaar het volgende:
[..]
Serieus, ik woon in Zeeland en als je daar geen fiets hebt ben je Turk of Makak.
Snap jij de natuur niet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:34 schreef DoubleHawk het volgende:
loser, kun je niet rennen ofzo. waarschijnlijk te bang.
quote:
Weet ik veel, ik moet toch iets uit te lachen hebben?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:37 schreef Kaasknabbelaar het volgende:
[..]
Ja, wat is daar nou weer het punt van?
Ja in Middelburgquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:37 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was "Hebben ze negers in Zeeland?
" Maarja die 2 dingen gaan natuurlijk hand in hand met elkaar.
Je ziet iemand rammelen aan je fiets. Voordat ie goed en wel erop zit en op gang is zou jij allang buiten moeten zijn, bij je fiets. Maar je was gewoon een loserige nerd dus bleef je kijken tot ie op je fiets zat en er al mee wegreed. Geen medelijden voor jou, vriend.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:36 schreef Kaasknabbelaar het volgende:
[..]
Snap jij de natuur niet?
negers lijken nog het meest op dieren.
- agressie om je territorium te bewaken.
- rennen zoiezo sneller , hun voeten en enkelverband lijkt het meest op een dier.
- zijn gespierder , want ze lijken het meest op een aap
Heb jij geen Bio?
Wel stoer dat je dat hier durft te zeggen hoor. Dat had je eerder moeten doen vandaag, dan had je je fiets misschien nog gehad. Je stemt zeker ook op Geert Wilders?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:36 schreef Kaasknabbelaar het volgende:
[..]
Snap jij de natuur niet?
negers lijken nog het meest op dieren.
- agressie om je territorium te bewaken.
- rennen zoiezo sneller , hun voeten en enkelverband lijkt het meest op een dier.
- zijn gespierder , want ze lijken het meest op een aap
Heb jij geen Bio?
En jij doet interessant?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:38 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
Je ziet iemand rammelen aan je fiets. Voordat ie goed en wel erop zit en op gang is zou jij allang buiten moeten zijn, bij je fiets. Maar je was gewoon een loserige nerd dus bleef je kijken tot ie op je fiets zat en er al mee wegreed. Geen medelijden voor jou, vriend.
Geert Wilders heeft niks tegen zwarten slimmerikquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Wel stoer dat je dat hier durft te zeggen hoor. Dat had je eerder moeten doen vandaag, dan had je je fiets misschien nog gehad. Je stemt zeker ook op Geert Wilders?
HAHA TS ZEI ZWART MAKEN hahahahihihihiquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef Kaasknabbelaar het volgende:
[..]
En jij doet interessant?
Je probeert me gewoon zwart te maken om zelf "respect" van andere fokkers te krijgen.
Lukt niet
Faal.
heb ik je pijn gedaan? sorry. al aangifte gedaan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef Kaasknabbelaar het volgende:
[..]
En jij doet interessant?
Je probeert me gewoon zwart te maken om zelf "respect" van andere fokkers te krijgen.
Lukt niet
Faal.
Is dat een antwoord op mijn vraag? Nee hé.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef Kaasknabbelaar het volgende:
[..]
Geert Wilders heeft niks tegen zwarten slimmerik;)
Ts kan grappig zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
HAHA TS ZEI ZWART MAKEN hahahahihihihi
Heb je nou serieus niks beters?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
heb ik je pijn gedaan? sorry. al aangifte gedaan?
Dat was gewoon een serieuze vraag... I'n m'n eerste post heb ik je trouwens ook hints gegeven hoe in het vervolg met dit soort situaties om te gaan. Maar goed, jij denkt dat alles een aanval is. Jammer voor je, maar jij bent je fiets kwijt toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:42 schreef Kaasknabbelaar het volgende:
[..]
Heb je nou serieus niks beters?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:34 schreef DoubleHawk het volgende:
loser, kun je niet rennen ofzo. waarschijnlijk te bang.
Nee, de rest van de post lees je zeker liever niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:47 schreef Kaasknabbelaar het volgende:
[..]
Dit was je eerste reactie, ik zie weinig hints?
Ik ben inderdaad m'n fiets kwijt , dat is nou ook heel het klachtgebeurenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:45 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
Dat was gewoon een serieuze vraag... I'n m'n eerste post heb ik je trouwens ook hints gegeven hoe in het vervolg met dit soort situaties om te gaan. Maar goed, jij denkt dat alles een aanval is. Jammer voor je, maar jij bent je fiets kwijt toch?
Volgende keer weet je hoe je er mee om moet gaan, hoop ik. Wordt je fiets ook niet gejat. Althans niet door nikkers waarmee je 30 seconden tevoren ruzie hebt gehad. Voor de rest moet je je fiets op slot zetten als je ergens lekker wil zitten, tenzij je continu naar je fiets wil kijken terwijl je met je vriendjes aan het snacken bent.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:49 schreef Kaasknabbelaar het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad m'n fiets kwijt , dat is nou ook heel het klachtgebeuren![]()
Negers die fietsen jatten, dat is toch nooit fijn?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:51 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
Volgende keer weet je hoe je er mee om moet gaan, hoop ik. Wordt je fiets ook niet gejat. Althans niet door nikkers waarmee je 30 seconden tevoren ruzie hebt gehad. Voor de rest moet je je fiets op slot zetten als je ergens lekker wil zitten, tenzij je continu naar je fiets wil kijken terwijl je met je vriendjes aan het snacken bent.
gesnopen?
Wat zullen we nou krijgen? Ik heb een fan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:34 schreef Gal-Behakt het volgende:
stap 1: fix een vriend met auto
EDIT stap 1,5: aangifte doen natuurlijk anders word je 100% gedisst als die negers je snitchen
stap 2: bezoek die kfc paar keer en vind die negers
stap 3: achtervolg ze stiekem en kom erachter waar ze wonen
stap 4: pik je fiets terug en terroriseer hun huis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |