veel te weinig sorryquote:Op donderdag 22 april 2010 18:32 schreef Miele84 het volgende:
40 eur incl. voor de voetbalschoenen
Dat was 73 incl verzendkosten. Mijn broer wil deze misschien kopen voor 70 euro en anders mag jij ze voor 60 excl hebben.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:01 schreef Miele84 het volgende:
In het vorige topic gaf je aan dat je ze voor 60 euro wou verkopen met een paar andere erbij, de koop is toen niet doorgegaan door de eventuele koper toch? Dus een prijs in die richting lijkt me erg redelijk. Doe anders een tegenbod? Ze staan al een tijd te koop dus ik denk dat je de vraagprijs er niet voor kunt ontvangen.
Sorry, maar voor 44 euro kan ik ze hier in de straat ook wel aan iemand kwijt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:29 schreef Miele84 het volgende:
Tot 50 incl wil ik wel gaan, maar dan wil ik het wel vandaag weten. Anders ga ik anderen kopen, de mijne zijn afgelopen weekend gescheurd.
ghehe je maakt jezelf een klein beetje ongeloofwaardig,,, maar voor de grappige poging toch een free kick !quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:43 schreef Bryan181 het volgende:
Iemand de D&G sneakers voor 120. Heb een koper voor 120 maar raak ze liever kwijt aan iemand van fok
Als jij dat denkt jongen. De schoenen staan ook op Ebay. Die koper laat trouwens niks meer van zich horen, maar hij leek vrij serieus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:24 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
ghehe je maakt jezelf een klein beetje ongeloofwaardig,,, maar voor de grappige poging toch een free kick !
Trainingssquote:Op zondag 2 mei 2010 23:39 schreef Robin_Voet het volgende:
Wat voor broek is het? trainingsbroek of korte broek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |