Ik ook niet, ik zit niks te doen. Ja, ik heb ff een dictafoon uitgezocht voor volgende week en dat is 't voor wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:22 schreef tombolafan het volgende:
En wat is het hier rustig! Iedereen heeft een leven vandaag zeker?![]()
IK NIET!
Ja, en:quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zit niks te doen. Ja, ik heb ff een dictafoon uitgezocht voor volgende week en dat is 't voor wel zo'n beetje.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
ja hallo :-)
ik sta nu onder een heel schimmig viaduct bij een station om zo een hoogblond huppelig type op te pikken
Sinds wanneer ga je voor blondjes?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
ik sta nu onder een heel schimmig viaduct bij een station om zo een hoogblond huppelig type op te pikken
We misten je al!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
Lees eens terug dan!quote:
Heul geen 3 weken!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een afwas van drie weken in tien minuten? Snel.
Dat valt meer opquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wilde eigenlijk iets anders uit het raam hangen... maar 10 euro is beter dus?
Eerst het geld is beter jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wilde eigenlijk iets anders uit het raam hangen... maar 10 euro is beter dus?
Nee, dat is wel gezelligquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heul geen 3 weken!En dat weet Tombo. Ik heb hem nog gedaan voor zij kwam, vorige week donderdag.
Vanaaf geen repetitie, dus ik ben er de hele avond bij. Is dat niet gezellig?
Al gedaan enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |