quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
Tja, dat is het werk wat ze doen. Had je maar wat meer geld in dat ding moeten stoppen.
tja, ik had al extra erin gegooid, omdat ik wat langer bezig was dan verwacht, dus er lagen al 2 kaartjes, dan kunnen ze toch gewoon zien dat ik gvd betaal?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
Tja, dat is het werk wat ze doen. Had je maar wat meer geld in dat ding moeten stoppen.
Zij ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:25 schreef Markster het volgende:
[..]
tja, ik had al extra erin gegooid, omdat ik wat langer bezig was dan verwacht, dus er lagen al 2 kaartjes, dan kunnen ze toch gewoon zien dat ik gvd betaal?
Dat ik dan net ff 12 minuten langer bezig ben dan het 2e kaartje...
word hier echt chagrijnig van gewoon, ik doe namelijk ook gewoon me werk
ga ik ook probere, maar ik weet eigenlijk het resultaat alquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:26 schreef nickofzo het volgende:
Brief ernaar schrijven, heul misschien dat je 'm niet hoeft te betalen.
Ja dat kunnen ze ruiken aan je auto.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Markster het volgende:
ga godverdomme degene pakken die onrechtmatig van een uitkering leven, of op andere dubieuze wijze aan hun geld komen, maar niet de hardwerkende burgers!!
Keertje had ik me kaartje op dashboard gelegd, deur dichtgegooid maar toen waaide dat kaartje dus eraf. Boete dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Markster het volgende:
[..]
ga ik ook probere, maar ik weet eigenlijk het resultaat al!!
ja, het is namelijk een bedrijfswagenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze ruiken aan je auto.
leg uit, kan dat overal? ook in kleine kutgehuchten zoals Schoorl ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:28 schreef HunterSThompson het volgende:
Ga dan Bricken ofzo. Betaal je nooit te veel of te weinig. Inchecken met je mobiel als je aankomt, en als je vertrekt uitchecken met je mobiel. Geen centje pijn.
oquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:30 schreef HunterSThompson het volgende:
Dat weet ik niet. Ik kom Amsterdam niet uit.
Ontmoediging. De enige manier waarop je mensen iets kan laten schelen is als ze het zelf naar vinden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:38 schreef JDude het volgende:
Die 1,50 is geen administratiekosten, maar het parkeergeld dat je niet (voldoende) betaald hebt. En daar gooien ze dan nog de "kosten" à 50 euro bovenop, gewoon omdat het kan.
Je bent dus nog harder genaaid dan je denkt want eigenlijk betaal je 50 euro administratiekosten voor een "boete" van anderhalve euro.
En dit topic bewijst maar weer dat het werkt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:39 schreef ehqo. het volgende:
Ontmoediging. De enige manier waarop je mensen iets kan laten schelen is als ze het zelf naar vinden.
Eerst komt de frustratie over het feit dat ze niet belangrijker zijn als de rest van de wereld, zoals het in hun hoofd wel is. Daarna komt als het goed is de bezinning gevolgd door het leermoment die als het goed is op zijn beurt gepaste bescheidenheid en uiteindelijk acceptatie teweegbrengt. Als dit niet het geval is ben je een uilskuiken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:40 schreef JDude het volgende:
[..]
En dit topic bewijst maar weer dat het werkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |