Waarom kan je dat niet zien?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:11 schreef SeaOfLove het volgende:
en ik kan dus niet zien op hoeveel posts een topic zit, dus ik schrik elke x weer als ik de lapo heb
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Smiddags!
Ben heerlijk met L en een dinnetje naar Gronau geweest vanmiddag. Einkaufen gemacht und kuchen gefresst
En op de terugweg kreeg ik de geniale ingeving mijn sleutel te pakken. Weg!Helemaal in de stress, ik had al zo'n vermoeden waar ie was. STRESS!!!!
En ja hoor, hij zat nog in de voordeur te bungelen. Tesamen met het gelukswolkje dat ik van deliedje gekregen heb laatst (nog thank you very much! xxx)
Da's wel heel veel geluk! De staatsloterij wordt m niet meer deze maand.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha, ik ben zo lucky13 vandaag! Door dat wolkje kon ik trouwens van veraf al zien dat de sleutel er in zat. Ding valt enorm op
Ik dacht dat ik slaapverwekkend bezig was...quote:
Ah, dat verklaart hetquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:45 schreef SeaOfLove het volgende:
klinkt als een leuk dagje rockabella, en wat een mazzel met je sleutels@Raissa, ik doe internet via mijn telefoon en daar kan ik dus weinig meer mee dan beperkt fokken, mailen en nu.nl kijken
ik zit hier als het ware mijn berichten te smsen, vandaar ook vaak geen hoofdletters en ik weet maar van een paar smileys de tekens uit mijn hoofd
Alinea's maken gaat ookal niet...
leuk! die heb ik al een paar weken thuis liggen en wordt morgenavond op de reis naar huis afgespeeldquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:49 schreef miss_sly het volgende:
Rocka, wat een geluk
Als alles nu echt goed gaat, ga ik dadelijk dus eindelijk echt naar Alice in Wonderland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |