Waarom kan je dat niet zien?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:11 schreef SeaOfLove het volgende:
en ik kan dus niet zien op hoeveel posts een topic zit, dus ik schrik elke x weer als ik de lapo heb
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Smiddags!
Ben heerlijk met L en een dinnetje naar Gronau geweest vanmiddag. Einkaufen gemacht und kuchen gefresst
En op de terugweg kreeg ik de geniale ingeving mijn sleutel te pakken. Weg!Helemaal in de stress, ik had al zo'n vermoeden waar ie was. STRESS!!!!
En ja hoor, hij zat nog in de voordeur te bungelen. Tesamen met het gelukswolkje dat ik van deliedje gekregen heb laatst (nog thank you very much! xxx)
Da's wel heel veel geluk! De staatsloterij wordt m niet meer deze maand.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha, ik ben zo lucky13 vandaag! Door dat wolkje kon ik trouwens van veraf al zien dat de sleutel er in zat. Ding valt enorm op
Ik dacht dat ik slaapverwekkend bezig was...quote:
Ah, dat verklaart hetquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:45 schreef SeaOfLove het volgende:
klinkt als een leuk dagje rockabella, en wat een mazzel met je sleutels@Raissa, ik doe internet via mijn telefoon en daar kan ik dus weinig meer mee dan beperkt fokken, mailen en nu.nl kijken
ik zit hier als het ware mijn berichten te smsen, vandaar ook vaak geen hoofdletters en ik weet maar van een paar smileys de tekens uit mijn hoofd
Alinea's maken gaat ookal niet...
leuk! die heb ik al een paar weken thuis liggen en wordt morgenavond op de reis naar huis afgespeeldquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:49 schreef miss_sly het volgende:
Rocka, wat een geluk
Als alles nu echt goed gaat, ga ik dadelijk dus eindelijk echt naar Alice in Wonderland
have funquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:18 schreef Diaan73 het volgende:ik ga met Twan tv kijken en hapjes eten!!
Ik ken het niet, is dat 's morgens bij die hysterische meid?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:36 schreef k_i_m het volgende:
Is dat niet die knakker die googeltrucs uitlegt?
is het niet gewoon iets bij bumbaquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:32 schreef PM-girl het volgende:
Kan iemand me helpen? Peuter heeft het over een filmpje dat hij 's morgens ziet (bij Z@ppelin) over een tovenaar. Het is niet Tita-tovenaar, de tovenaar draagt geen muts of bril en tovert uit zijn glas een banaan in zijn hand.
Over welk filmpje heeft hij in godsnaam?
Nee, dat is het niet. Het is een échte meneer die een banaan uit zijn glas tovert. Bij dat verhaal blijft hij!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is het niet gewoon iets bij bumbaik vind bumba eng met al die kindjes die gaan klappen enzo
en dat stemmetje... rilll....
Ja? Want dat moet het dat wel zijn. Die banaan vertelde hij zelf, op mijn vragen antwoordde hij dat hij geen hoed had enzo, maar bij lastige vragen wordt wel vaker iets verzonnen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:39 schreef pinquit het volgende:
titatovenaar tovert wel een banaan in zn hand.. maar ik heb geen idee
TiTa heeft geen hoed!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja? Want dat moet het dat wel zijn. Die banaan vertelde hij zelf, op mijn vragen antwoordde hij dat hij geen hoed had enzo, maar bij lastige vragen wordt wel vaker iets verzonnen!
Wow, goed geregeld! Ik had vorige zomer een rok van donna karan voor milou in de uitverkoop bij de kringloop voor 3e ofzo, helemaal perfect nogquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:29 schreef Ticootje het volgende:
Jen dr kleding komt allemaal van de kringloop. Mijn mam werkt daar en heeft dus eerste keuze. Ik krijg vaak kleding waar de kaartjes nog aan zitten.
O, dat dacht ik! Maar ik ben lichtelijk allergisch voor die kerel. Maar zonder hoed en mét banaan, that must be the man! Morgen even checken bij peuter dus!quote:
Dat is precies wat hij beschreef ja!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:43 schreef pinquit het volgende:
!! kijkdan! bij het introfilmpje tovert hij een aarbei om in een banaan, met iets uit een glazending
ook lekker en het is geelquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:43 schreef pinquit het volgende:
ok, de banaan is eigenlijk een mais, maar dat zie ik ook nu pas
ik heb nu weer een tuinbroek van Tommy hilfiger, voor nopes. Verder veel mexx spul. Maar die kleintjes dragen kleding ook niet lang. Als ze groter is dan is de kleding die binnenkomt in haar maat vaak afgedragen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wow, goed geregeld! Ik had vorige zomer een rok van donna karan voor milou in de uitverkoop bij de kringloop voor 3e ofzo, helemaal perfect nog
Er is een programma wat ik in het weekend vaak voorbij zie komen waarin jongens/meisjes naar een meneer gaan die ze een googeltrucje uitlegt. Heel kort, geen idee of het ook doordeweeks uitgezonden wordt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik ken het niet, is dat 's morgens bij die hysterische meid?
ik heb wat dat betreft mazzel met milou dat ze vrij lang in dezelfde maten blijft hangen. Bijna alles wat ik in 2008 heb gekocht op mp past ze nog op een jurk van oilily en een broek van bf na. die 2 merken, samen met benetton is dus wat ik het meeste koop 2de hands. esprit en mexx koop ik meestal in een reguliere winkel voor haar.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik heb nu weer een tuinbroek van Tommy hilfiger, voor nopes. Verder veel mexx spul. Maar die kleintjes dragen kleding ook niet lang. Als ze groter is dan is de kleding die binnenkomt in haar maat vaak afgedragen.
Ik ken het niet, klinkt wel leuk! Maar inmiddels zijn we er dus achter dat mijn peuter toch TiTa bedoelde!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Er is een programma wat ik in het weekend vaak voorbij zie komen waarin jongens/meisjes naar een meneer gaan die ze een googeltrucje uitlegt. Heel kort, geen idee of het ook doordeweeks uitgezonden wordt.
Ik zal het eens aan mijn wederhelft vragen, die weet dat vast wel.
dan is t voor jou misschien ook wel leuk om op mp te kijkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:53 schreef huuphuup het volgende:
goeieavond!
ik koop kleertjes eigk bijna alleen maar hier in het v&a topicen ook wel wat uit goedkope zaken maar t merendeel is authentiek-fokspul
Nuh uh! Me too!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:18 schreef lcicle het volgende:
Maareh.. Om op die boeken terug te komen..
Ik ben zondag dus de enige die Haar naam was Sarah wél helemaal gelezen heeft?Als jullie maar niet denken dat ik ga vertellen hoe het afloopt!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:18 schreef lcicle het volgende:
Maareh.. Om op die boeken terug te komen..
Ik ben zondag dus de enige die Haar naam was Sarah wél helemaal gelezen heeft?Als jullie maar niet denken dat ik ga vertellen hoe het afloopt!
Een leesclub van niveau?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:38 schreef lcicle het volgende:
Anders is daar de LINDA. nogAl kunnen we die beter voor de volgende keer bewaren. Nieuwe LINDA. gaat over gigolo's.. Hoorde ik van Martijn (MARTIJN.).
De Brabantse Boeken Bende, wel te verstaanquote:
en ik lees ook al prulboeken in jouw beleving!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:05 schreef innepin het volgende:
[..]
Heb ik zojuist je wereld in elkaar laten storten door zoiets te zeggen?
Gewoon zo opeten en daarna de chocola oplepelenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:22 schreef Poezebeest het volgende:
Help! Ik heb een oreo-balls probleem...
Ze hebben in de koelkast gestaan en nu moet ik ze in de chocolade dopen op een prikker, maar ik krijg ze vervolgens niet makkelijk van de prikker af, ze blijven kleven. Wie o wie heeft de gouden tip hiervoor?
Hellerproof?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:26 schreef k_i_m het volgende:
Mag ik nog even tussendoor vertellen dat ik erg van de Action hou?. Ik heb vanmiddag een bus echte authentieke Mister Potato "pringle like" chips meegenomen. Zoek ik het net op, komt het uit Maleisië. En om de giller compleet te maken smaken ze precies als pringles
.
[ afbeelding ]
Ik ga even mijn Wasabinootjes uit de kast halenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:28 schreef k_i_m het volgende:
Nee, dat niet nee. Maar de boog kan niet altijd gespannen zijn, het is wel weekend, per slot van rekening.
Was ik al bijna aan begonnen, wat een gedoe, leek zo makkelijk maar no way....quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gewoon zo opeten en daarna de chocola oplepelen
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en ik lees ook al prulboeken in jouw beleving!Daar gaat mijn literaire image
Ja nee, nu is het te laat *snif*quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:31 schreef innepin het volgende:
[..]ik voel me erg snobistisch nu
Maar Eat Pray Love vind ik niet prul, het is gewoon niet mijn ding.
En de Linda is best leuk hoor. bovendien lees ik de Vivadusssss...
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja nee, nu is het te laat *snif*
een theezeef een idee?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:22 schreef Poezebeest het volgende:
Help! Ik heb een oreo-balls probleem...
Ze hebben in de koelkast gestaan en nu moet ik ze in de chocolade dopen op een prikker, maar ik krijg ze vervolgens niet makkelijk van de prikker af, ze blijven kleven. Wie o wie heeft de gouden tip hiervoor?
Hier idem. Gisteren thuis met z'n tweetjes op de bank Parnassos zitten kijken en vodkaatjes gedronken. Lang geleden; film aan huis. Was leuk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:42 schreef miss_sly het volgende:
SeaofLove, veel plezier
ow, die wil ik ook nog zien iddvoorlopig even weer niet naar de bios ivm oppas enzo, maar ik geloof dat schaap een briljant idee had mbt zelf binnengehaalde films enzo
Hahahahaquote:Op zaterdag 17 april 2010 01:32 schreef SeaOfLove het volgende:
oh wat heb ik toch een hekel aan kinderenmilou is helemaal hyper en wenst iedereen een gelukkig nieuw jaar en een vrolijk paasei
Eerste stop is even voorbij anvers, ik ga dan echt 3 sigaretten tegelijk roken
Ach Trui, wat jammer.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:51 schreef trui het volgende:
ik was er nog niet aan toe gekomen om hier nog even te vertellen van de afloop van mijn sollicitatie. want ja, ik kreeg gisteren inderdaad het gevreesde afwijzingstelefoontje.jammer maar helaas. nu maar weer speuren naar iets anders leuks!
Ik kreeg even een visioen, YPPY op een romantisch avondje weg met echtgenoot, verwoed lezend in het boek: "Geen tijd voor iets anders, het boek móet uit!"quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:45 schreef YPPY het volgende:
Hallo! We gaan weg en ik weet niet waarheen, maar wel naar de ikea, dat heeft ie beloofd.En de vriendin waar Anna vannacht logeert weet het wel, maar ik dus niet. Ze vertellen me ook nooit iets.
Tot morgen ofzo.
ja BBBdames, m'n boek gaat mee, het is bijna uit![]()
Leuk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:55 schreef trui het volgende:
doorgaans staat dat voor 'terugvindpost'. [/helpende hand modus]
wij gaan zo naar de kermis.suikerspinnen, botsauto's en foute prijzen, here we come!
Die eerste: de film of het boek? De film vond ik heel erg mooiquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:10 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb net ''Where the Wild Things are'' besteld. En ''Eating Animals''.
Bijna vakantie hè!![]()
Het boek, van Dave Eggersquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die eerste: de film of het boek? De film vond ik heel erg mooiVeel plezier ermee!
Gaaf! Na het zien van die film had ik me bedacht dat ik die ook wilde, maar was het alweer vergeten. Dank je wel, je helpt me eraan herinnerenquote:
Wat was je er vroeg bij met je tanden dan zeg!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:33 schreef Oxymoron het volgende:
En oja. gisteren heb ik wéér 22 km naar mijn ouders gefietstPR met 5 min winst
![]()
En donderdag as. word ik 25 jaar oud!![]()
En mijn moeder heeft vanmorgen toen ik in bed lag, en zij erop zat, allemaal herinneringen opgehaald.Ik had met 3 maanden al 2 tanden en met 8 maanden 8 tanden!
Alleen lopen ging niet zo vlotjes
(20 maanden
)
Dat is dezelfde die nu hier wordt gehouden. Ze zijn verhuisd nadat het gebouw waar het altijd was, afgebrand was :-/quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:29 schreef Incantrix het volgende:
Haha, ik ben opgegroeid in Loosduinen naast de oude molen en daar was ook altijd konijnenveiling.. Nooit geweest overigens, maar wist niet dat dat een local thing is
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat is dezelfde die nu hier wordt gehouden. Ze zijn verhuisd nadat het gebouw waar het altijd was, afgebrand was :-/
Ai wat zielig voor je!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:31 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik ben vanavond uit het bed van middelste geduwd door jongste en nu is mijn rug blauw
in t kinderfototopic, 1 van mn laatste fotoposts, zit ze druifjes te eten aan tafel in een stoeltje, dat is dus bijna dezelfde stoel alleen dan met blad en onderstelquote:
wat leuk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:22 schreef Lelijkerd het volgende:
idd lief! je kan er ook een tafeltjestoeltje van maken, foto van t bedje heb ik niet, maar gewoon wit, simpel en dicht maar aan t uiteinde een klein hartje
Misschien moet ik dat eens meemaken om er ook fan van te wordenquote:Op zondag 18 april 2010 09:03 schreef Orea het volgende:hier vond ik het ook nooit wat en ik denk zeker dat het eraan ligt waar je gaat! Denk dat je ook op bijv. een rommelmarkt in 't Gooi soms toffere juweeltjes tegenkomt dan hier in Almere
En dan nog is 90% vaak echt zooi.. Maar net dat ene ding eruit pikken
Jahhhhquote:Op zondag 18 april 2010 09:03 schreef Orea het volgende:hier vond ik het ook nooit wat en ik denk zeker dat het eraan ligt waar je gaat! Denk dat je ook op bijv. een rommelmarkt in 't Gooi soms toffere juweeltjes tegenkomt dan hier in Almere
En dan nog is 90% vaak echt zooi.. Maar net dat ene ding eruit pikken
Dát is een goeie zeg! Thnx voor de tip!quote:Op zondag 18 april 2010 09:48 schreef moussy het volgende:
fietsstoeltjes zijn ook goed te vinden op rommelmarktenduplo en lego is schaars, of voor idiote prijzen en voor kleding moet je gewoon graven in die grote hopen (en dat háát ik!)
Oh, als je wat foto's wil maken graag! Leuk! En die oude is precies degene die we zoekenquote:Op zondag 18 april 2010 13:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Incantrix, ik heb hier ook nog zo'n oude activitycenter liggen waar niks mee wordt gedaan, misschien iets voor jullie?
Heb nu geen fotocamera bij de hand, kan vanavond wel ff fotootje schieten voor je (als je geinteresseerd bent)
Haha, gelukkig, stervende zwaan-perikelenkan ik zelf in elk geval altijd érg weinig meequote:Op zondag 18 april 2010 10:46 schreef Orea het volgende:
Kun je ze niet met een supersoaker beschieten ofzo Kim
Het scheelt Icantrix, hij is geen pieperddus geen stervende zwaan gebeuren, maar hij kan gewoon nog ff weinig
Ik heb besloten dat ik een bakfiets wil! Nu nog één zoeken.... Ik ga het topic eens opsnorren...
Ik zie nu prijzeneen Fietskar kan misschien ook nog...
Mooi! goedzo. ik zou me echt bij de eerste stoeprand te pletter fietsen geloof ik.quote:Op zondag 18 april 2010 17:41 schreef Memmel het volgende:
Nou buuv, het blijft opletten, maar het gaat steeds beter!
oh wat ontzettend leuk zeg!quote:Op zondag 18 april 2010 19:01 schreef miss_sly het volgende:
Wat een heerijke dag
En we hebben bodpa, man en zoon gezien![]()
Hoe toevallig is dat?
We liepen in Artis, haalden wat mensen in en ik wees naar een klein blond mannetje dat voor hun liep: kijk,, dat jongetje lijkt wel wat op M.
En toen achter mij: hee...
ja hoor, de mama van M. hij leek er niet alleen op, hij was het zelfsl
dat scheelt weer calorietjes al die chipsquote:Op zondag 18 april 2010 19:22 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb meer dan net 100000 chips verspeeld op online pokeren
Jaaaaaaaaaah, was leuk he! En super toevallig inderdaad. Ik vind het echt helemaal geweldig dat je hem herkende.quote:Op zondag 18 april 2010 19:01 schreef miss_sly het volgende:
Wat een heerijke dag
En we hebben bodpa, man en zoon gezien![]()
Hoe toevallig is dat?
We liepen in Artis, haalden wat mensen in en ik wees naar een klein blond mannetje dat voor hun liep: kijk,, dat jongetje lijkt wel wat op M.
En toen achter mij: hee...
ja hoor, de mama van M. hij leek er niet alleen op, hij was het zelfsl
Valt erg mee hoor. Ik heb een tijdje 20 km per werkdag ermee gefietst. (Wij waren verhuisd naar een dorp verderop maar Ive kon pas 3 maanden later daar op de creche, ik moest toen dus Ive nog naar de oude creche brengen.)quote:Op zondag 18 april 2010 14:14 schreef Incantrix het volgende:
En een bakfiets fietst volgens mij ook enorm zwaar..
yep, heel leuk! Senna ziet steeds meer en begint het steeds leuker te vinden.quote:Op zondag 18 april 2010 19:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Bodpa & miss_sly, dat is leuk!
Hebben ullie daar een abo, sly?
Zie je! Ik wist het!quote:Op zondag 18 april 2010 20:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Bodpa, normaal gesproken wel. Aan een echte tafel trouwens beter dan virtueel
Ja, vind ik welquote:Op zondag 18 april 2010 21:48 schreef livelink het volgende:
Wat fijn voor jullie, Ingrid![]()
Sneller dan verwacht?
nu kan ik helemaal niet meer slapenquote:Op zondag 18 april 2010 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben niet van het bluffen, hoor... Wel van het doorbabbelen alsof mijn neus bloedt als ik goeie kaarten heb
[ afbeelding ]
ik moest lachen![]()
Wat fijn zeg! En wat een opluchting moet dat zijn. Misschien stomme vraag maar je zegt dat je blij bent dat je weer over je eigen geld kan beschikken, kan ik me helemaal voorstellen, maar maken jullie nu dan nog wel gebruik van budgethulp de eerste periode?quote:Op zondag 18 april 2010 21:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kom even binnen vallen. We zijn helemaal uit de schulden!
wat lief zeg! En opa's en oma's worden inderdaad oud. Ik heb het er ook erg moeilijk mee. Heb een hele hechte band met allebei en ik ben er minimaal 1x per week. TaartjesFee, heelveel plezier in de eftelingquote:Op zondag 18 april 2010 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Heerlijk Memmel! je hebt het sturen dus onder de knie gekregen?![]()
Ik heb net 10 rozenstruiken geplant. Mijn O&O hebben die uit hun oude tuin gerukt en speciaal naar mij gebracht vandaag. Nu maar hopen dat ze aanslaan. En buh wat worden ze oud.Niet te lang over nadenken....
Wat goed zeg!quote:Op zondag 18 april 2010 21:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kom even binnen vallen. We zijn helemaal uit de schulden!
En nu maar hopen dat het ook goed gaatquote:Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een hele opluchting en erg handig weer je geld in eigen beheer.
Nee niet meer. Kost nu 60,- kunnen we beter gebruiken/sparen.quote:Op maandag 19 april 2010 05:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat fijn zeg! En wat een opluchting moet dat zijn. Misschien stomme vraag maar je zegt dat je blij bent dat je weer over je eigen geld kan beschikken, kan ik me helemaal voorstellen, maar maken jullie nu dan nog wel gebruik van budgethulp de eerste periode?
wel grappig dat je pas raar begint te typen na de melding dat je ziek bentquote:Op maandag 19 april 2010 09:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee niet meer. Kost nu 60,- kunnen we beter gebruiken/sparen.
Nou, ik ben zo ziek als eenhond ineens en zie alles dubbel, rypt lastig. vsat daardoor veeel typos. Ik ga weer.
ik lag dan ookal om half 8 te slapenquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 09:11 schreef Raissa het volgende:
Joeeehoeee, mijn gesprek van vrijdag was net zo positief ervaren als dat ik dat had gedaan! Ze willen graag met me verder. Leuk!
ik heb geslapen van 22.30 tot 5.45quote:Op maandag 19 april 2010 10:02 schreef SeaOfLove het volgende:
lolz, ik moest lachen vicky, zo herkenbaarEn ik ben geen nachtbrakert
Ik heb waarschijnlijk meer uren geslapen dan jullie
Milou ligt hier nog steeds te slapen btw
Dat doet ze in het weekend nou nooit
met 2 kinderen bestwelquote:Op maandag 19 april 2010 10:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb geslapen van 22.30 tot 5.45das toch ook best wel lang
oehh lekker!!quote:Op maandag 19 april 2010 12:34 schreef trui het volgende:
seaoflove, fijn dat 't zo geslaagd was, jullie dagje disney. wel heftig zeg, 's nachts reizen en dan de hele dag op pad daar en dan meteen weer terug... ik kan me voorstellen dat je wel even nodig hebt om daar van bij te komen. wat leuk dat M. zo duidelijk nog ervan droomt.![]()
och innepinsie toch, wat vervelend. heel veel beterschap!
ik heb gisteren een heerlijke strawberry-cheesecake gemaakt en er is nog lekker veel van over. hmm, ik verheug me nu al op de koffie van vanavond!
Ik kan je een tip geven waar je die 60 euro per maand mee bespaart Ingrid, het is slechts een eenmalige investering van 14,95. Het boek van Annemarie van Gaal, Succes. Klik hier om te zien hoe het boek eruit ziet.quote:
ga een taart bakkenquote:Op maandag 19 april 2010 15:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik verveel me stierlijk.
Ben je op je werk?quote:Op maandag 19 april 2010 15:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik verveel me stierlijk.
quote:
Het is heel rustig en saai vandaag...quote:Op maandag 19 april 2010 15:39 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig nog maar een dik uurtje.![]()
Ik vermaak me wel.
Edit: dankzij FOK!
quote:Op maandag 19 april 2010 16:04 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Of deze even inpainten:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 16:04 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Of deze even inpainten:
[ afbeelding ]
ik weet niet of er gelatine in het recept voorkomt, maar dat kan niet samen met ananas.quote:Op maandag 19 april 2010 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
Die taart ziet er lekker uit, ik lust alleen geen aardbeien, maar het kan ook met ananas ofzo, dat lijkt me best lekker. Die moet ik even onthouden.![]()
Beterschap voor de mensen in de ziekenboeg!!
SOL, dat klinkt als een leuke maar vermoeiende dag!! Vandaag nog even lekker bijkomen.
Volgens mij niet, dus het zou kunnenquote:Op maandag 19 april 2010 16:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik weet niet of er gelatine in het recept voorkomt, maar dat kan niet samen met ananas.
mijn dochter keek in de pan en zei: ik ga wel patat halenquote:Op maandag 19 april 2010 17:43 schreef Fannie het volgende:
Sterkte SOL![]()
Mijn dochter kookt op het moment, stamppot rauwe andijvie met geruld gehakt.
Ben benieuwd hoe het smaakt straks...
Ow jeequote:Op maandag 19 april 2010 17:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn dochter keek in de pan en zei: ik ga wel patat halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |