Acryl eraf, alle nagels zijn zo maar nu valt alleen m'n duim erg op. En ik heb strategisch m'n ringvinger verstoptquote:
Ik kreeg ze wel hoorquote:Op zondag 18 april 2010 20:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij niet van die nare kale strepen hebt met je nfu holo´s?? Ik heb echt steeds kale plekken. Zo erg dat ik ze nu ook in het swap topic heb staan... terwijl de holo echt fabulous is, dus baal er wel van.
Groeit er wel weer uit, ooitquote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, minder
Mooie lakjes though, ik hou van groen en glitters
Ok, nou ja, ik ben daar dus niet goed in. Zelfs met 3 laagjes nog steeds vage kale strepen. Daar kan ik echt niet tegen, haha.quote:Op zondag 18 april 2010 20:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik kreeg ze wel hoorIk heb er dan ook 3 laagjes op zitten, maar snelle, lichte 'strokes' werkt ook best goed tegen die strepen. Als je enige druk uitoefent bij het lakken dan blijft het niet echt zitten en veeg je alles weg.
Hey, me too!! Heb ook alleen ruby pumps als rode lak (en een stempellakje). Wilde ´m ook gaan swappen, maar over Lubu Heels krijgt lubu heels eindelijk het effect dat ik ervan gehoopt had, dus daarom hou ik ´m toch maarquote:Op zondag 18 april 2010 21:25 schreef Linnie20v het volgende:
Is ook wel grappig als je op mijn blog de lijst met categorieën bekijkt....er staat geen enkele RED tussen
Ik heb echt helemaal niets met rood...heb alleen CG Ruby Pumpsen die heb ik nog nooit gedragen..
opi in my back pocketquote:Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef Daph_ het volgende:
Heeft iemand een idee voor een goede oranje, niet neon voor het WK?Ik wil een creme, geen shimmer
heel snel lakkenquote:Op zondag 18 april 2010 21:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ok, nou ja, ik ben daar dus niet goed in. Zelfs met 3 laagjes nog steeds vage kale strepen. Daar kan ik echt niet tegen, haha.
Die nieuwe van Catrice, 020 MAN Go tango? Is iig een creme (al is die wel een beetje neon, maar dat is oranje meestal sowieso wel).quote:Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef Daph_ het volgende:
Heeft iemand een idee voor een goede oranje, niet neon voor het WK?Ik wil een creme, geen shimmer
Geloof me, dat is in mijn geval geen goed ideequote:
nou en,d aarna met een fles remover en een doos wattenstaafjes schoonmakenquote:Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Geloof me, dat is in mijn geval geen goed ideeAls ik mega snel ga lakken, zit werkelijk alles onder. Ben echt een onwijse kluns
De foto hierboven heb ik echt mijn best op gedaan, maar in verhouding met de meeste mensen hier, ziet het er gewoon nog niet uit.
Die van catrice! Heb hem nu op!quote:Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef Daph_ het volgende:
Thanks voor de suggesties, zal zo even swatches opzoeken!
Picspam:
[ afbeelding ]
Zoya Loredana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |