Nee, heb er ook even geen zin in op het moment, komt straks weer als het beter weer wordt, lekker de terrasjes opquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker weekendje voor jezelf en de boodschappen al in huis.
Ga je nog stappen?
Eetzequote:
quote:
quote:
Daar is het wel verboden, in de filequote:Op vrijdag 16 april 2010 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze verkopen het zelfs in sommige treinen, ouwe filerijder
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, maar die grunningse studenten met hun vuile was zijn heul niet stil
Voor de passagiers toch niet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar is het wel verboden, in de file
Ja en jij was leeg dus dat kun je niet nog een keer vertellenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had ik al verteld over de jaren tachtig?
Niet al te dure wijn die je zo wegslurptquote:
Nah, het is wel grappig als ze het over hun avontuurtjes hebbenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg maar dat Kally zegt; Jongens koppen dicht
Ah, de zoete witte van de appiequote:Op vrijdag 16 april 2010 17:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet al te dure wijn die je zo wegslurpt
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en jij was leeg dus dat kun je niet nog een keer vertellen
Heb je een liter voor 2 euroquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goedkope meuk, een liter voor twee euro
Weet ik veel wat wijn kost. Ik kijk nooit naar prijzen bij het boodschappen doen. Alleen toiletpapier, dat neem ik al jaren mee als ik er in het gangpad mijn nek over breek omdat het daar afgeprijsd staat. Maar dan nog weet ik niet wat het exact kost en of het nu echt goedkoop is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je een liter voor 2 euroGoffer ik betaal nog steeds teveel
Ik haal weleens rosé bij de Lidl die kost 2,99 en lékker!quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je een liter voor 2 euroGoffer ik betaal nog steeds teveel
Heb je je F1 team al in orde voor komend weekend?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:58 schreef remlof het volgende:
Ik doe niet aan slobberbier trouwens, ik zit nu aan de Grolsch, zoals altijd eigenlijk
Ik zal straks als ik thuis ben er nog eens naar kijken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je je F1 team al in orde voor komend weekend?
Je kunt dan beter in een busje gaan zittenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal straks als ik thuis ben er nog eens naar kijken.
Ik ben nu bij Assen trouwens, moet iknog naar iemand zwaaien?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik haal weleens rosé bij de Lidl die kost 2,99 en lékker!Maar dat is 0,75l.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je je F1 team al in orde voor komend weekend?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden vandaag, morgen vroeg op en de hele dag in de trein
Waarom nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou zeg, dat vraag je toch niet aan een dame!
Zo ben ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk, dat is ronduit iets vragen, bám
Ik zou dat nooit durven, 't zou niet in mij opkomenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom nietDat is tenminste duidelijk, altijd dat eromheen gedraai is ook niks
Ik hoop van niet!quote:
Geeft niks Bong, je bent nog jongquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:25 schreef BONG4002 het volgende:
I HAZ FAILED
Wer das Rauchen aufgibt ist leider gescheitert
M.a.w. gisteravond toch te nerveus geworden van het niet roken, ook te slechte voorbereiding voor een serieuze stoppoging maar wilde jullie wel nog bedanken voor de steun toen ik de aankondiging meldde dat ik mijn laatste peuk had uitgedooft.
Volgende keer beter Bongquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:25 schreef BONG4002 het volgende:
I HAZ FAILED
Wer das Rauchen aufgibt ist leider gescheitert
M.a.w. gisteravond toch te nerveus geworden van het niet roken, ook te slechte voorbereiding voor een serieuze stoppoging maar wilde jullie wel nog bedanken voor de steun toen ik de aankondiging meldde dat ik mijn laatste peuk had uitgedooft.
Ja, die smiley suggereerde het eigenlijk wel, dus je vraag was hoewel nogal vrijpostig, legitiemquote:
Champix is idd een goed middel wat ik heb gehoord, ik ga dat zeker in gedachten houden de volgende keer dat ik weer een stoppoging ga doenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geeft niks Bong, je bent nog jong
Als je geen andere medicatie gebruikt, de volgende keer maar proberen met Champix
Strikvraag!quote:
Das enkelt en alleen omdat die FA het aan me vraagt hoorquote:
Bitches & Snitches! Je weet!quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hadden is hebben voorbij. Maar voor je het weet sturen ze mij weer weg hier
Dan moet je je niet verlagen tot zijn nivea(u)quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das enkelt en alleen omdat die FA het aan me vraagt hoor....ik zou het zelf nooooooooooooit zeggen
Dus datquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:31 schreef Laysa het volgende:
Ik kan de directe vragen ook wel waarderen...of je er vervolgens altijd een antwoord op zal krijgen is een 2e
Veel plezierquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet 't![]()
En nu ga ik even fietsen, je kunt het maar beter gehad hebben
Oquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je je niet verlagen tot zijn nivea(u)
ik ga straks weer fietsen...zo eerst ff etenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet 't![]()
En nu ga ik even fietsen, je kunt het maar beter gehad hebben
Straks zit ze ook in de trein met een krat Grolschquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je je niet verlagen tot zijn nivea(u)
ik trein nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Straks zit ze ook in de trein met een krat Grolsch
Ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zegt met zoveel woorden dat je totaal niet spoort![]()
Normale mensen zijn saaiquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ook....nee joh ik ben hatstikke normaal...geen normaler persoon op de wereld dan ik
Het zit je nogal dwars hequote:
Eetzequote:
Oh ja, fietsen, da's waar ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Het zit je nogal dwars he![]()
en jij ging fietsen
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh ja, fietsen, da's waar ook![]()
Thnxs voor de reminder![]()
Dat wordt dus morren en zelf sjorren!quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:15 schreef Kally het volgende:
Ik heb echt een lekkere maaltijdsalade, met geitenkaas
Zo vervelend mannen die niks eten want dat lust ik nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Laat de kaas zitten en eet de geit!
mwah ik heb goede hoopquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus er gaat helemaal niemand van ons neuken vanavond?
Da's best triest, ergens...
quote:
OMG -90%quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:34 schreef FANN het volgende:
D'as wel een hele verleidelijke banner die ik nu zie, effe klikken
meld je gewoon aanquote:
Ga ik ook doenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent succesvol ingeschreven voor onze nieuwsbrief.![]()
ben benieuwd !
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft die domme spanjaard nou eindelijk door hoe het moet?![]()
![]()
![]()
straks heb je een hok vol![]()
GEFELICITEERD !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |