... Ik bedoelde het negatief hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:28 schreef henrydg het volgende:
[..]
Kap nou maar met posten op die kloon van je
Ik ben BaasD echt niet! dat zweer ik op mijn hele cd-collectie van Rowwen Hèzequote:
Nou en.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:31 schreef henrydg het volgende:
Jongens LimboFan is BaasD!!!!
Ja maar dat is niet zo! Ik wil op geen enkele manier geassocieerd worden met BaasD.quote:
Ja ik niet, misschien is het gewoon een echte user, geen kloon! Misschien is hij vanaf dinsdag ontslagen en heeft hij niks beters meer te doen.quote:
Excuses aanvaardquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:33 schreef henrydg het volgende:
Ow, wacht sorry Limbo.
Ik las dat BaasD een held is en net zag ik pas internet-held staan![]()
excuse moi.
Nou en.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:33 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo! Ik wil op geen enkele manier geassocieerd worden met BaasD.
Zulke josti's mogen ook geen baan krijgen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:34 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ja ik niet, misschien is het gewoon een echte user, geen kloon! Misschien is hij vanaf dinsdag ontslagen en heeft hij niks beters meer te doen.
Nou ik zou nog een paar katoen-plukkers kunnen gebruiken in de achtertuin.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:34 schreef henrydg het volgende:
[..]
Zulke josti's mogen ook geen baan krijgen.
ben ik overigens niet meer irritant nu?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:37 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Nou ik zou nog een paar katoen-plukkers kunnen gebruiken in de achtertuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |