quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:28 schreef BaasD het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trololo
quote:
quote:
Deze user word verdacht vanquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:49 schreef BaasD het volgende:
ja toen ik riep of ze mijn kontje kon afvegen
Ik voldoe maar aan 3 van die dingenquote:- Postopkrikken
- Nutteloze posts plaatsen
- Penisbaards gezag ondermijnen
- Debiel zijn
Topicreport gemacht,quote:
Bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 16 april 2010 17:23 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
Topicreport gemacht,
met vriendelijke groeten,
uw plaatselijke fok nsb-er
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:23 schreef wise het volgende:
topicreport.
Dan krijgen de mods een berichtje om een topic te sluiten
edit: niet op gedrukt, maar toch
zie nu pas waar ik kan reportenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:23 schreef henrydg het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie
Hoogachtend,
Sjoukje Rullmann
Van hartequote:Op vrijdag 16 april 2010 17:26 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zie nu pas waar ik kan reporten
Hoogachtend,
Fokje Modder
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:26 schreef LimboFan het volgende:
BaasD is zonder twijfel een van de grootste internet-helden die ik ooit gezien heb.
Kap nou maar met posten op die kloon van jequote:Op vrijdag 16 april 2010 17:28 schreef LimboFan het volgende:
BaasD is zonder twijfel een van de grootse internet-helden die ik ooit gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop