Jos hoort inmiddels wel bij de oude garde hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:31 schreef Ascendancy het volgende:
Skylark krijgt van mij overigens wel respect. Net als afcajos
Nee je bent een trieste kutuser.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zeg tenminste wat het volk denkt.
Ik weet dat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee je bent een trieste kutuser.
Ik wil nog steeds weten van wie je een kloon bent.
Het ging over de mensen waar je op kon stemmen. Rickokun had ik al genoemd. Ananas staat er niet een tussen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Jos hoort inmiddels wel bij de oude garde hoor
Dat is een geheim die ik mee mijn graf in zal nemen. De waarheid is te verschrikkelijk, de mensheid is er nog niet klaar voor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee je bent een trieste kutuser.
Ik wil nog steeds weten van wie je een kloon bent.
Stoere held.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is een geheim die ik mee mijn graf in zal nemen. De waarheid is te verschrikkelijk, de mensheid is er nog niet klaar voor.
Het hele begrip "KLB-baas" is een uitvinding van de elite om het volk onder de duim te houden. Mensen zien gewoon dat ik doe wat ik zeg en zeg wat ik denk, ze respecteren dat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Stoere held.
Maar iedereen van de oude garde zal beamen dat op dit moment de echte bazen van de KLB nauwelijks aanwezig zijn. En het vooral noobs zijn die op jou fappen
Revolutie!quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het hele begrip "KLB-baas" is een uitvinding van de elite om het volk onder de duim te houden. Mensen zien gewoon dat ik doe wat ik zeg en zeg wat ik denk, ze respecteren dat.
Zou mij weinig verbazen in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:41 schreef Inverted_World het volgende:
Penisbaard = Emimich
Mensen die dat nog niet wisten
Waarom geloof ik dit nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:41 schreef Inverted_World het volgende:
Penisbaard = Emimich
Haal eens weg, je weet dat dit niet meer gepost mag worden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:41 schreef Inverted_World het volgende:
Penisbaard = Emimich
NO fucking wayquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:41 schreef Inverted_World het volgende:
Penisbaard = Emimich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |