Heeft niet veel meer met hardstyle te maken nee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Leuk als afsluiter ja, maar 't is eigenlijk gewoon langzame hardcore.
Als het net zo'n dolle boel wordt als XQ Holland vind ik het prima.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:50 schreef InGebruik het volgende:
De 10 Years of Q-dance banner:
[ afbeelding ]
Vind 'de feestfabriek' nogal afgezaagd en slap klinken voor een (naar verwachting enorm) feest van ¤ 60,- maar dat kan aan mij liggen.
PPquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:52 schreef StM het volgende:
Bass Agents is voorlopig opgelost door Psyko Punks en Dailucia beide een half uurtje langer te laten draaien
Ja, zag ook Poltergeist en nog wat tracks op itunes staan!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:05 schreef ElDani het volgende:
Dankjewel iTunes voor het alweer lekken van unreleased tracks!Way 2 go!
Inderdaad, veel plezier met f5'en.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:52 schreef LeonH het volgende:
TVP! En hopelijk heb ik morgen tijd om kaartjes te scoren.
En jullie F5'en maar. Des te meer heb ik kans om door te komen![]()
Wat is er mis mee en wat doet iTunes verkeerd dan? Die krijgen die spullen allemaal zo aangeleverd. Dan moet de aanbieder van die tracks er maar voor zorgen dat ze geen fulls uploaden...quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:05 schreef ElDani het volgende:
Dankjewel iTunes voor het alweer lekken van unreleased tracks!Way 2 go!
Thx, dan ga ik morgen lekker niet f5'en.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:57 schreef InGebruik het volgende:
Inderdaad, veel plezier met f5'en.![]()
Ze werken met een wachtrij weet je nog?
Mad Dog schijnt idd 20 uur in de auto te zitten. TBY & Stephanie hebben ook weinig keuze denk ik zo. Alhoewel SAIFAM studio in Bologna zit, dat ligt dicht bij Milaan, dus die hoeven relatief niet zo ver.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:14 schreef StM het volgende:
Naar wat ik via via begreep (van iemand met contacten in de scene) is dat de italianen per auto onderweg zijnOf het waar is, is niet te bepalen maar ik denk het haast wel.
quote:Q_dance [UPDATE #INQONTROL2010] Alphaverb will replace Bass Agents tonight! He will perform from 23:30 - 0:30 at the Imperial Greenhouse Institute.
6 minutes ago via TweetDeck
Inderdaad!quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:01 schreef de_huig het volgende:
jongehs we kunnen vanavond gaan alphaverben![]()
hij vervangt bass agents aldus q-dance.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |