Ongeopend wel ja, maar geopend nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
Heerlijk
Maar ik had het over ongeopende wijn
Wat kan best een maandje of wat liggen hoor
nee dat is na een dag al niet meer lekkerquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ongeopend wel ja, maar geopend niet
Daar had ik het toch ook overquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ongeopend wel ja, maar geopend niet
Maximaal 3 dagen jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dat is na een dag al niet meer lekker
ik vond het na 1 dag al niet meer te zuipenquote:
We kunnen ook gewoon niet drinken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar had ik het toch ook over
Dus neem ik morgen nou een fles mee of nie
(pff overdag drinkenben ik niet gewend)
Interesseert me nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon niet drinken.
Hangt er vanaf waar je ;t bewaartquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vond het na 1 dag al niet meer te zuipen
* DevilsWhore peuk geeftquote:
naast mijn bed midden in de zomerquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je ;t bewaart
quote:
Met zo'n vacuvin ding toch wel 3 a 4 dagenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je ;t bewaart
quote:
nee daar kwam ik achter toen ik een slok nam.quote:
wddn?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
Die lui bij Discovery sporen ook voor geen meter
Zijn klant van ons, en had er net een van aan de lijn. Alsof je tegen je beste vriend zit te praten.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |