Ongeopend wel ja, maar geopend nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
Heerlijk
Maar ik had het over ongeopende wijn
Wat kan best een maandje of wat liggen hoor
nee dat is na een dag al niet meer lekkerquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ongeopend wel ja, maar geopend niet
Daar had ik het toch ook overquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ongeopend wel ja, maar geopend niet
Maximaal 3 dagen jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dat is na een dag al niet meer lekker
ik vond het na 1 dag al niet meer te zuipenquote:
We kunnen ook gewoon niet drinken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar had ik het toch ook over
Dus neem ik morgen nou een fles mee of nie
(pff overdag drinkenben ik niet gewend)
Interesseert me nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon niet drinken.
Hangt er vanaf waar je ;t bewaartquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vond het na 1 dag al niet meer te zuipen
* DevilsWhore peuk geeftquote:
naast mijn bed midden in de zomerquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je ;t bewaart
quote:
Met zo'n vacuvin ding toch wel 3 a 4 dagenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je ;t bewaart
quote:
nee daar kwam ik achter toen ik een slok nam.quote:
wddn?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
Die lui bij Discovery sporen ook voor geen meter
Zijn klant van ons, en had er net een van aan de lijn. Alsof je tegen je beste vriend zit te praten.quote:
quote:
dan blijft het zelfs nog veel langer goed.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met zo'n vacuvin ding toch wel 3 a 4 dagen
Ga naar huis jijquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
Die lui bij Discovery sporen ook voor geen meter
discovery vind ik een van de fijnste zenders om naar te kijkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zijn klant van ons, en had er net een van aan de lijn. Alsof je tegen je beste vriend zit te praten.
Ja, hoera. Autoprogramma's.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
discovery vind ik een van de fijnste zenders om naar te kijken
Die kijk ik niet.quote:
Onderwegquote:
Ik alleen overhaulin somsquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
Die kijk ik niet.
Wel naar deadliest catch en surivorman enzo.
Braaf. Ben je er al bijna?quote:
Ik mis de donderdagavond crimenightquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
discovery vind ik een van de fijnste zenders om naar te kijken
Lig je al klaar?quote:
Bij de trein? Ja.quote:
Ga nou maar naar huis jijquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:42 schreef Ezechielk het volgende:
Aswolk boven Nederland, uitstrooing Sugar Lee Hooper geeft meer problemen dan vooraf was verwacht...
Geen zin inquote:
Ik lig op de bank met m;n kleren aan en onder een deken, met peuken en drinken binnen handbereik.quote:
Goed bezig dusquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lig op de bank met m;n kleren aan en onder een deken, met peuken en drinken binnen handbereik.
Ik lig klaar voor de herhaling van Grey;s Anatomy ja
In Purmerend. Bij mij.quote:
Goed hequote:
die ken ik de meeste wel van.quote:
Ja inderdaad daar mocht ik ook graag naar kijken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis de donderdagavond crimenight
Hele mooie wagens jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
die ken ik de meeste wel van.
hij maakt wel mooie wagens opzich.
ikke wel schuif maar opquote:
* DevilsWhore schuift opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |