Ongeopend wel ja, maar geopend nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
Heerlijk
Maar ik had het over ongeopende wijn
Wat kan best een maandje of wat liggen hoor
nee dat is na een dag al niet meer lekkerquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ongeopend wel ja, maar geopend niet
Daar had ik het toch ook overquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ongeopend wel ja, maar geopend niet
Maximaal 3 dagen jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dat is na een dag al niet meer lekker
ik vond het na 1 dag al niet meer te zuipenquote:
We kunnen ook gewoon niet drinken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar had ik het toch ook over
Dus neem ik morgen nou een fles mee of nie
(pff overdag drinkenben ik niet gewend)
Interesseert me nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon niet drinken.
Hangt er vanaf waar je ;t bewaartquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vond het na 1 dag al niet meer te zuipen
* DevilsWhore peuk geeftquote:
naast mijn bed midden in de zomerquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je ;t bewaart
quote:
Met zo'n vacuvin ding toch wel 3 a 4 dagenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je ;t bewaart
quote:
nee daar kwam ik achter toen ik een slok nam.quote:
wddn?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
Die lui bij Discovery sporen ook voor geen meter
Zijn klant van ons, en had er net een van aan de lijn. Alsof je tegen je beste vriend zit te praten.quote:
quote:
dan blijft het zelfs nog veel langer goed.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met zo'n vacuvin ding toch wel 3 a 4 dagen
Ga naar huis jijquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
Die lui bij Discovery sporen ook voor geen meter
discovery vind ik een van de fijnste zenders om naar te kijkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zijn klant van ons, en had er net een van aan de lijn. Alsof je tegen je beste vriend zit te praten.
Ja, hoera. Autoprogramma's.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
discovery vind ik een van de fijnste zenders om naar te kijken
Die kijk ik niet.quote:
Onderwegquote:
Ik alleen overhaulin somsquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
Die kijk ik niet.
Wel naar deadliest catch en surivorman enzo.
Braaf. Ben je er al bijna?quote:
Ik mis de donderdagavond crimenightquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
discovery vind ik een van de fijnste zenders om naar te kijken
Lig je al klaar?quote:
Bij de trein? Ja.quote:
Ga nou maar naar huis jijquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:42 schreef Ezechielk het volgende:
Aswolk boven Nederland, uitstrooing Sugar Lee Hooper geeft meer problemen dan vooraf was verwacht...
Geen zin inquote:
Ik lig op de bank met m;n kleren aan en onder een deken, met peuken en drinken binnen handbereik.quote:
Goed bezig dusquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lig op de bank met m;n kleren aan en onder een deken, met peuken en drinken binnen handbereik.
Ik lig klaar voor de herhaling van Grey;s Anatomy ja
In Purmerend. Bij mij.quote:
Goed hequote:
die ken ik de meeste wel van.quote:
Ja inderdaad daar mocht ik ook graag naar kijken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis de donderdagavond crimenight
Hele mooie wagens jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
die ken ik de meeste wel van.
hij maakt wel mooie wagens opzich.
ikke wel schuif maar opquote:
* DevilsWhore schuift opquote:
Schatje tochquote:
Wel ik krijg er hoofdpijn vanquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schatje toch
Niks mis met shag hoor.
* Giertje schuift naast jequote:
gemenerdquote:
quote:
Zijn die net zo erg als marlboro uit polen. Want dan heb ik denk ik liever hoofdpijnshagquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:09 schreef Giertje het volgende:
[..]en jij krijgt er natuurlijk ook een
het is wel marlboro uit turkije
Ik ben er nu wel aan gewend in het begin heb je het gevoel dat je tong eraf schroeit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn die net zo erg als marlboro uit polen. Want dan heb ik denk ik liever hoofdpijnshag
Ik krijg hoofdpijn van marlboro.quote:
Ja lekkerquote:
Grr mn vent moet gewoon snel weer naar een eiland.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel aan gewend in het begin heb je het gevoel dat je tong eraf schroeit.
Dan zorg ik toch dat ik chesterfield heb als we gaan roadtrippenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van marlboro.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grr mn vent moet gewoon snel weer naar een eiland.
[ afbeelding ]
Dit is standaard bij ons als hij met regelmaat op een eiland zit en dan nu roken we als een stel paupers shag
Of Davidoffquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zorg ik toch dat ik chesterfield heb als we gaan roadtrippen
1 van de 2 zal dan naast het fileflirtbordje in de deur zittenquote:
ik moet zeggen dat ik een pakje shag op zijn tijd wel lekker vindquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grr mn vent moet gewoon snel weer naar een eiland.
[ afbeelding ]
Dit is standaard bij ons als hij met regelmaat op een eiland zit en dan nu roken we als een stel paupers shag
Ik heb net nog gekeken, er ligt echt niks meer in die laquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 van de 2 zal dan naast het fileflirtbordje in de deur zitten
Het is zeker 13 jaar geleden dat ik shag rookte, ik kan er gewoon niet meer tegenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik een pakje shag op zijn tijd wel lekker vind
dat is zuur hoeveel betaald ie voor een slofje?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net nog gekeken, er ligt echt niks meer in die la
Weten we al waar we allemaal heen gaan dan? Zal ik mn tent meenemen gaan we kamperenquote:
ik rook het meestal achterin de maand als het geld bijna op is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is zeker 13 jaar geleden dat ik shag rookte, ik kan er gewoon niet meer tegen
17 euroquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is zuur hoeveel betaald ie voor een slofje?
Samen met jou in een tent? HELL YEAHquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weten we al waar we allemaal heen gaan dan? Zal ik mn tent meenemen gaan we kamperen
Wij zitten regelmatig met een eind van de maand scenario maar dan nog hadden we altijd wel te roken en te eten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik rook het meestal achterin de maand als het geld bijna op is.
dat is verdomde goedkoop ik betaal 30 voor en slofquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
17 euro
edit: dat is voor marlboro. pallmall kost hem 7,50![]()
Ghehe tjah taxfree peuken op een eilandquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is verdomde goedkoop ik betaal 30 voor en slof
vanwege dat UWV gezeik?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zitten regelmatig met een eind van de maand scenario maar dan nog hadden we altijd wel te roken en te eten.
Nu is het echt extreem erg.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen met jou in een tent? HELL YEAH
yepzquote:
Lisse!quote:
quote:
hoop voor je dat dat snel voorbij isquote:
Ook goed. Wel dichterbij.quote:
Je hebt van die dagen..quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady kan bijna neerploffen
Ik doe geen flikker en toch ben ik moe
Even goed uitrusten voor morgenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady kan bijna neerploffen
Ik doe geen flikker en toch ben ik moe
Kamperen bij stoep in de tuinquote:
Ligt op de routequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoop voor je dat dat snel voorbij is
In een caravan wonen !quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kamperen bij stoep in de tuin
[..]
Ligt op de route![]()
[..]
Ik ook
kom maar een keer langs maar dan wel na de 22stequote:Op vrijdag 16 april 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ligt op de route![]()
[..]
Ik ook
Ja dan is mijn salaris erquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
kom maar een keer langs maar dan wel na de 22ste
Ik weet waar hij woontquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ligt op de route![]()
[..]
Ik ook
STOEPJE!!!!!quote:
NEE DOE NIET DAN ZIE JE IN WAT VOOR GETTO IK WOONquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet waar hij woont
Ik ga op google maps kijken waar het is
Dan moeten we wel eerst even vragen of je mij dat mag vertellen anders kan ik er niet heen rijden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet waar hij woont
Ik ga op google maps kijken waar het is
komt vanzelf welquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan is mijn salaris er![]()
Maar dan doet George het nog niet
Jawel dat gaat niet zo gek lang meer durenquote:
Jij krijgt een blinddoek om tijdens het rijden, en DW zegt dan precies wat je moet doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moeten we wel eerst even vragen of je mij dat mag vertellen anders kan ik er niet heen rijden.
Of jij moet dan de route uitprinten en vertellen in de auto.
Dat vind ik daarna dan toch nooit meer terug
Er is daar tenminte geen streetview.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NEE DOE NIET DAN ZIE JE IN WAT VOOR GETTO IK WOON
Dat laatste dan denk ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moeten we wel eerst even vragen of je mij dat mag vertellen anders kan ik er niet heen rijden.
Of jij moet dan de route uitprinten en vertellen in de auto.
Dat vind ik daarna dan toch nooit meer terug
Ik zal mn bril dan wel afzetten dan zie ik de straatnaambordjes niet en het overige verkeer welquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij krijgt een blinddoek om tijdens het rijden, en DW zegt dan precies wat je moet doen.
Dan kan ik nog beter gaan rijdenquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij krijgt een blinddoek om tijdens het rijden, en DW zegt dan precies wat je moet doen.
Nee, er kunnen daar ook geen auto's rijden vanwege de ingestorte gebouwen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is daar tenminte geen streetview.
[..]
Dat laatste dan denk ik
IJlst wel dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is daar tenminte geen streetview.
[..]
Dat laatste dan denk ik
Dat dacht jijquote:
Is ook goed.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kan ik nog beter gaan rijden
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, er kunnen daar ook geen auto's rijden vanwege de ingestorte gebouwen.
Als ik je nou vertel dat mijn zoon uitslaapt sinds hij 1,5 was word je dan jaloers?quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht jijmorgen om 7 uur staat de oudste alweer naast mijn bed hoor
Hoelang duurt het voor dat hij leert uitslapen?
Geen idee, ga kijken zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IJlst wel dan?
Emmen heeft wel streetview, wij hebben slingers in de tuin
Geen idee, dat zit er bij mij al van jongs af aan inquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht jijmorgen om 7 uur staat de oudste alweer naast mijn bed hoor
Hoelang duurt het voor dat hij leert uitslapen?
VERDWALEN MET DW IS HEUL LEUK JAquote:
Hihi, dat verzon ik maar. Ik woon in een nette buurt, met af en toe een wietplantage.quote:
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik je nou vertel dat mijn zoon uitslaapt sinds hij 1,5 was word je dan jaloers?
Vorig weekend stonden er om 10 uur al koters voor de deur om mn zoon op te halen, ik ben hard gaan lachen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
Ach dan heb ik nog wat aan mijn dag
ZOEK BORDJE SCHIPHOL OOSTquote:
Ik weet waar je woontquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hihi, dat verzon ik maar. Ik woon in een nette buurt, met af en toe een wietplantage.
En die man die een rondje draaidequote:
verdwalen is zowiezo wel leukquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig weekend stonden er om 10 uur al koters voor de deur om mn zoon op te halen, ik ben hard gaan lachen.
Die komt in het weekend echt niet voor 11, 11:30 zn bed uit
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die man die een rondje draaide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
sowiesoquote:
Hij gaat regelmatig in de verkoop hoorquote:
JIj ookquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad
En OLIFANTJESOE OE OE OESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga uitzoeken of en hoe we dichterbij de olifantJES kunnen komen.
Dan ga ik jou met zo'n ding op de foto zetten. Zo van die stip die je ziet, dat is DW!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
De mijn zit heel vaak op de trapquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij gaat regelmatig in de verkoop hoor
Hihi, al die macht in jouw handen. Geil als boter, ik zeg het je.quote:
Dat werkt niet bij mijn zoon. Dreigen met niet naar breakdance mogen werkt veel beterquote:
Nog wilde plannen dit weekend?quote:
Wilde plannen nog welquote:
Veel plezier en tot straksquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de jongste in bad doentot later
Patat dusquote:
nee geen huppelpatat, lekkere dewardofrietquote:
Een heerlijke pizza van Dr. Oetkerquote:
ook altijd lekkerquote:
Ik doe er meestal nog een beetje sambal Oelek bij en wat T-ketchupquote:
quote:
quote:
Ingebouwde lapcam of gewoon los?quote:
Niet zeiken, ik zit Platvoet en Pokemon voor je te downloadenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Ez is thuis en hij vindt zijn pc boeiender dan mij.
De lulquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Ez is thuis en hij vindt zijn pc boeiender dan mij.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet zeiken, ik zit Platvoet en Pokemon voor je te downloaden
Ik heb liever dat je mij doetquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet zeiken, ik zit Platvoet en Pokemon voor je te downloaden
Inderdaad. Pikstraf, ik zeg ;t jequote:
Ik kijk vast hoe laat de trein gaat, momentquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Pikstraf, ik zeg ;t je
Is goed. Kijk maar naar hoe laat die naar Emmen gaat, dan ga ik wel met Chantal seksen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kijk vast hoe laat de trein gaat, moment
20:10 vertrekt hij naar Lisse Hillegom, ook goed?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed. Kijk maar naar hoe laat die naar Emmen gaat, dan ga ik wel met Chantal seksen.
STOEPquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
20:10 vertrekt hij naar Lisse Hillegom, ook goed?
OMGquote:
Spank herquote:
Hij wou m;n powerpuffgirlstasje van t balkon afgooienquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG
Dat is wel een keiharde belediging hoor
Dan was ik op mn fiets gestapt om hem even te schoppen voor jequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij wou m;n powerpuffgirlstasje van t balkon afgooien
Dat kan natuurlijk niet hequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:34 schreef DevilsWhore het volgende:
En alsof ik mezelf met Karin ga vergelijken.
Tot volgende week hequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan was ik op mn fiets gestapt om hem even te schoppen voor je![]()
[..]
Dat kan natuurlijk niet he
Neuh dan was ik naar de trein gefietst en gaan zwartrijdenquote:
Kijken wie het opvalt dat er opeens zonder PI gepost wordtquote:
Kan ook. Neem je Yordi dan wel mee?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh dan was ik naar de trein gefietst en gaan zwartrijden
Arme Ixquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:40 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb een roze overhemd aan, ik ben homo.
Niemand?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijken wie het opvalt dat er opeens zonder PI gepost wordt
Ja, wat is er?quote:
Als jij dat wilt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan ook. Neem je Yordi dan wel mee?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijken wie het opvalt dat er opeens zonder PI gepost wordt
Geeft niksquote:
mooiquote:
whisky goed?quote:
Dat lust ik niet maar is het enige dat we in huis hebbenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
whisky goed?
ik heb zin om me kapot te zuipen
Got boobzquote:
je moet wat ik heb nog een flesje red label staanquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lust ik niet maar is het enige dat we in huis hebben
Ik heb nog pasoaquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
je moet wat ik heb nog een flesje red label staan
drink je dat niet puur?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog pasoa![]()
En nu gaan we echt de allerlaatste dubbies bij elkaar schrapen om jus te gaan halen![]()
Damn hoe pauper
No!!quote:
Dan is het veel te snel opquote:
dat is waarquote:
Waarom zo gespannenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is waar
pff ik rook me een ongeluk sta stijf van de spanningen
quote:
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
daar ben ik weer
over 10 minuten werken
ik heb een parenclubquote:
dankje pandaquote:
Seriouslyquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een parenclub![]()
woensdag t/m zaterdag werken
heb nogal een erg emotioneel gesprek gehad met mijn exquote:
Gaaf!!quote:
Die zijn altijd lastig. Als je er even over wil schelden, zeuren of whatever mn pm staat open hequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb nogal een erg emotioneel gesprek gehad met mijn ex
thnxsquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn altijd lastig. Als je er even over wil schelden, zeuren of whatever mn pm staat open he
zo'n gesprek is nooit leukquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb nogal een erg emotioneel gesprek gehad met mijn ex
Ik dacht dat je ons in de maling namquote:
Dat is heel normaal. Geen rechter ter wereld die je daarom zal veroordelenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:33 schreef Giertje het volgende:
waarom krijg ik de neiging om patty brard een nekschot te geven
volgens mij krijg ik er zelfs nog een lintje voorquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is heel normaal. Geen rechter ter wereld die je daarom zal veroordelen
whehehequote:Op vrijdag 16 april 2010 20:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ons in de maling nam
wddn deel de smerigheidquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:42 schreef Panda72 het volgende:
oh gadverdamme net zoiets smerigs gezien bij smeerlappen betrapt toen ik aan het zappen was
Pics or i did not happenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
dus echt niet er zijn verschillende fookers die me dus ook irl zijn tegen gekomen
een man in een restaurant deed zijn lichaamssappen in een spuitfles met saladedressing en deed dit toen op het eten van een klantquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
een man in een restaurant deed zijn lichaamssappen in een spuitfles met saladedressing en deed dit toen op het eten van een klant![]()
aah baaah dat is nastyquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
een man in een restaurant deed zijn lichaamssappen in een spuitfles met saladedressing en deed dit toen op het eten van een klant![]()
schenk maar inquote:
quote:
hier in apeldoorn was toen een turkentent vonden ze 5 verschillende zaadjes in bepaalde sauzenquote:
De eerste is al bijna opquote:
ik zit lekker aan de whisky het begint te werkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De eerste is al bijna op![]()
Wel tjill eindelijk weer eens drank waar ik ook dronken van word
ja ik heb het wel vaker gehoord inderdaad.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier in apeldoorn was toen een turkentent vonden ze 5 verschillende zaadjes in bepaalde sauzen
toen dat bekend werd was die tent binnen een week weg
wat drink je Passoa?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De eerste is al bijna op![]()
Wel tjill eindelijk weer eens drank waar ik ook dronken van word
welk merkquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zit lekker aan de whisky het begint te werken
Wie weet kom ik je ook wel een keer opzoekenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
dus echt niet er zijn verschillende fookers die me dus ook irl zijn tegen gekomen
red labelquote:
quote:
johnny walker red labelquote:
Ah Johnnyquote:
dat gaat er ook wel in jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ah JohnnyOok een goede vriend van mij net als Glen en Jack
Proost dat het je maar goed mag smakenquote:
whehehequote:
thnxsquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Proost dat het je maar goed mag smaken
wehehehe nee stel je voor zeg je plaats pics en dan zie je op de pic een bekende iemand waarvan je het niet had verwacht een vrome collega of zo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
er mogen hier geen foto's genomen worden
Logischquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
er mogen hier geen foto's genomen worden
je bent altijd welkomquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet kom ik je ook wel een keer opzoeken
quote:
doe je snelquote:
ik lees hetquote:
Goed bezig, wij niet.quote:
Ik zit aan de passoaquote:
Passoa?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit aan de passoa![]()
Geef me een paar uur en ik ook dronken, ben ik in jaren niet geweest
Had nog een fles staan, dus net even een pak jus gehaaldquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Passoa?
Ik zit aan de wijn. Bart aan Bier.
Is nergens voor nodig hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik drink appelsap
Ik moet morgen wel een beetje goed voor de dag komen bij DW Ez en evt 810dingesErwin......
Dat is echt niet nodig.quote:
Ik bescherm je wel tegen Bart.quote:
quote:
quote:
Erwin komt misschien niet, maar ik hoop van wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is echt niet nodig.
Erwin is een grote lieve knuffelbeer, Ixora is een lief verlegen meisje en bart is bart
Playerquote:
Dan zit het helemaal goed.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Erwin komt misschien niet, maar ik hoop van wel natuurlijk.
Bart =Bart? Geen idee hoe dat is
sja... Gewoon een beetje lief zijn voor mij... Hihi des te eerder voel ik me thuis
Wij zijn altijd lief, tegen iedereenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Erwin komt misschien niet, maar ik hoop van wel natuurlijk.
Bart =Bart? Geen idee hoe dat is
sja... Gewoon een beetje lief zijn voor mij... Hihi des te eerder voel ik me thuis
Nou dat zien we morgen welquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zit het helemaal goed.
Bart en Ixora zijn schatjes. Hou van ze
HET WAS FUCKING ROZEquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij zijn altijd lief, tegen iedereen
Slaap lekker wijffiequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook en daarom ga ik douchen en naar bed
Trusten liefjes
quote:
Zo noemt yordi hem ook altijdquote:
Tell me something I don;t know.quote:
Ez gluurt alleen mee atmquote:
Ik dacht dat jullie al lang en breed bezig waren.quote:
Been there, done thatquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie al lang en breed bezig waren.
Do it again and again and again .....quote:
is mooiquote:
carly is een kut wijfquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrijdagavond en ik zit atwt te kijken en me te vervelen.
Het moet niet veel gekker worden
heul niet die mannen zijn gewoon zwakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |