Dat wordt scoren!!!!quote:Op maandag 19 april 2010 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Gek
Toch echt gestuurdKijk eens in je spambox
[..]
Met extra speeltijd H.!
die push-ups heb ik wel nodig ja!quote:Op maandag 19 april 2010 13:10 schreef KingOfMars het volgende:
En de push-ups met te laag uitgesneden dunne shirtjes!
ik heb nog een herkansing! Ik ga mijn best doen. Anders zit er niets anders opquote:
Wij hebben geen appie , maar als ik in zo een winkel loop met zelf scan , krijg ik de criminele neiging wat minder te scannen dan wat in mn mandje zitquote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
De LIDL heeft alleen maar chago mensen.. en bij de AH XL gebruik ik zelfscanners, dan ben ik altijd mijn eigen opgewekte vrolijke kassiere!
ik ken mijn klanten! dus neequote:Op maandag 19 april 2010 13:29 schreef Tally het volgende:
Vraag je ook aan jezelf of je zegeltjes spaart?
ik denk dat ik zo door de controle heen loopquote:Op maandag 19 april 2010 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
ze komen steekproefsgewijs controleren hier
maar ik heb wel eens (echt!!!) perongeluk iets niet betaald
maar ben al wel een paar keer gecontroleerd (zie er zeer crimineel uit...) dus dat zal ik echt niet met opzet doen.. :
Compleet met topic over waar je pakkans het laagst is, hoe je scanners met steekproef alarm kunt herkennen, etc.quote:Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Da's best pauperig, "per ongeluk" een artikel vergeten te scannen bij zo'n zelfscanding.
Zou een actie van Qweadinges kunnen zijn.
10 over rood? 3-banden? Carambole?quote:Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef KingOfMars het volgende:
Stoten kun je aan mij wel overlaten!
Zo ben ik JK.quote:Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Da's best pauperig, "per ongeluk" een artikel vergeten te scannen bij zo'n zelfscanding.
Zie hardlooptopic! Neen dus!quote:Op maandag 19 april 2010 14:02 schreef Joene het volgende:
Heb je eigenlijk nog spierpijn van het stoten J ?
Das toch geen Briljart sport whehehe let op mijn typo !quote:
Dus 2x was geen probleem ?quote:
Ach, kwestie van ff smeren na afloop!quote:Op maandag 19 april 2010 14:11 schreef Joene het volgende:
Vooral de heupen J. Die gaan toch wat zeer doen.
tvp.quote:Op maandag 19 april 2010 14:03 schreef Tally het volgende:
Stootkussen meldt zich aan!
Ja je kan het best ff laten masseren ook !quote:Op maandag 19 april 2010 14:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach, kwestie van ff smeren na afloop!
ik zou 's een topic kunnen openen om te kijken of ze haptquote:Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Beter J vooral dat alles nog in florijnen gaat .quote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef KingOfMars het volgende:
Hier in het dorp betalen we nog gewoon met florijnen aan de boerin die achter de bak met geld zit.
Nu ja, als je zelf zulke fratsen uithaalt, dan moet je het ook niet gek vinden dat het land naar de ratsmodee gaat, is dan weer mijn stelling.quote:Op maandag 19 april 2010 16:43 schreef Joene het volgende:
Nou ik was toch vast niet de "eerste" met het idee om "perongeluk" een artikel niet te scannen
Najah gelukkig hebben wij dat systeem hier niet kan ik niet in de verleiding komen ook![]()
Echt ik ben geen "dief" ofzo maar dit systeem vraagt erom op een of andere manier
Klopt maar is onwijs lekker om te doenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:12 schreef KingOfMars het volgende:
Spinning. Ook zo'n doodgaansport volgens mij.
ik blijf deze week thuis , en ga ff naar de fysioquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:17 schreef KingOfMars het volgende:
Mwoch ik kijk wel ff. Als ik het morgenavond niet vertrouw blijf ik wel weer thuis.
Chocolaquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:12 schreef Chowi het volgende:
Ik moet vanmiddag naar de tandarts.
Nadat ik eerst drie chocoladerepen achter elkaar op heb gegeten, that is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |