Sodemieterrotstraaleeneindoptiefdooreenbushokjeofzodrinkjedood.quote:
Sorry JK mn zelfbeheersing wat doe ik ! , zou ik nu weer gebanned worden door Banny?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou nou, J. Net terug en nu alweer zulke taal.
Moeten de dames hem bijvullen met pics van hun eigen jestersquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
als we 'm nou elk topic aanvullen, dan hebben we over een tijdje een mooi scala aan jetsers in de OP!
Misschien kunnen jullie beiden een cursus angermanagement volgen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:40 schreef Joene het volgende:
Sorry JK mn zelfbeheersing wat doe ik ! , zou ik nu weer gebanned worden door Banny?
Banny zo : J ik ga ja Bannenquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie beiden een cursus angermanagement volgen?
Goeie Post dit.quote:
En dan zegt de ongeschoren cursusleidster:quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:43 schreef Joene het volgende:
Banny zo : J ik ga ja Bannen
J zo : banny als je me banned banny morgen dood.
Dit topic mag je nog mee doen ivm de perfecte op jesters van vandaag.quote:
Dan zeg ik zo tegen die Tyfusleier, zeg linkse boomknuffelaar ouwe theedrinkert als je denkt dat je met me kan spotten zal ik je is ff de tering schelden .quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan zegt de ongeschoren cursusleidster:
"zeg eens J, waarom ban jij zo boos. Wat moet je nog een plek geven? Je moet jezelf misschien eerst even aarden voor we verder gaan. Neem nog wat linzen."
Ze moest ff weg vanmiddag.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar is Talie eigenlijk en waarom heb ik nog geen foto's van haar met haar nieuwe speeltjes?
Dan ga je dat gvd eerst maar oplossen alvorens je je met de problemen van een ander bemoeit , kutsnol.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Leidster: "Ik krijg hier een heel vervelend gevoel bij."
Anders moet je dr ff twitteren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lekker cryptisch, J. Ik weet een stuk meer!
En dat dan die leidster opgeven moment ook staat te kankeren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan ga je dat gvd eerst maar oplossen alvorens je je met de problemen van een ander bemoeit , kutsnol.
ik zit allang aan het bier?quote:
Nee, daarom vraag ik het ook!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:57 schreef Joene het volgende:
Dan weet je ook niet war tallie is dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |