mjah, helaas is het niet optimaal. Happel heeft het erg druk en ik kan al een paar maanden overdag nauwelijks aanwezig zijn met mijn huidige werkquote:Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ligt het aan mij of staat de moderatie hier overdag een beetje op een laag pitje BX?
lievvv!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ik houd ook alles goed in de gaten hoor.
Nee inderdaad, weinig echt geks hoor. Zo bedoelde ik het niet, meer zo af en toe wat bagger/trolltopics die dan wat langer openblijven. Maar de echte crap word wel geruimdquote:Op maandag 21 juni 2010 18:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, helaas is het niet optimaal. Happel heeft het erg druk en ik kan al een paar maanden overdag nauwelijks aanwezig zijn met mijn huidige werk
Met name Symphonic springt overdag waar hij kan wat bij, maar ook hij werkt overdag en is dus eigenlijk dan heul stout enzo
Maar gelukkig gebeuren er geen al te gekke dingen, of dingen die het niet overleven totdat we online zijn. En als die wel langskomen, komt er vanzelf een crewlid langs die de TRs ziet oid en dan actie onderneemt, dus dat zit wel snor.
Weet dat je het zo niet bedoelde, was gewoon een oprechte opmerking en juiste constatering van jequote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, weinig echt geks hoor. Zo bedoelde ik het niet, meer zo af en toe wat bagger/trolltopics die dan wat langer openblijven. Maar de echte crap word wel geruimd![]()
En first things first uiteraard, werk gaat nou eenmaal voor
Precies, ik ben nou eenmaal de goedheid zelvequote:Op maandag 21 juni 2010 18:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Weet dat je het zo niet bedoelde, was gewoon een oprechte opmerking en juiste constatering van je
in principe spring ol overdag bij, en dat lukt me ook vrij aardig, maar omdat vandaag de examenweken zijn begonnen en verschillende opleidingen hun zooi niet goed hebben geregeld, heb ik het iets drukker (lees absurd druk) als normaal. Dat normaliseert wel weer, dus ben ik weer wat duidelijk aanwezig vanaf morgenmiddag. Fijn dat je meedenkt, en het plaatsen van TR's helpt enorm. Dan hoef ik niet ieder topic door te spitten en zie ik gelijk de brandhaardjes (als die er zijn)quote:Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ligt het aan mij of staat de moderatie hier overdag een beetje op een laag pitje BX?
het is gewoon fijn dat je meedenkt en betrokkenheid toontquote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, weinig echt geks hoor. Zo bedoelde ik het niet, meer zo af en toe wat bagger/trolltopics die dan wat langer openblijven. Maar de echte crap word wel geruimd![]()
En first things first uiteraard, werk gaat nou eenmaal voor
Er is al een merge aangevraagd achterquote:Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er zijn al een tijdje 2 Piet de Visser-topics, lijkt me iets overdreven en daarnaast verwarrend.
Het zal moeilijk gaan tong, maar wat moet dat moet. Doe je voorzichtig? Dan kan je morgen weer de honours waarnemenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef tong80 het volgende:
BrandX ik ben zo weg. Red je het zonder me ?
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef Dagonet het volgende:
Geen idee waar ik deze zou moeten plaatsen dus verzin maar een leuk plekje..
wat is die gaafquote:Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef Dagonet het volgende:
Geen idee waar ik deze zou moeten plaatsen dus verzin maar een leuk plekje..
Ik kan niet slapen BrandXquote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het zal moeilijk gaan tong, maar wat moet dat moet. Doe je voorzichtig? Dan kan je morgen weer de honours waarnemen
Die worden altijd geslotenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga dan nieuwe topics tellen in ONZ
Van de FA's moet je het niet hebben Righteous.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:42 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een vriendin had ???
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |