quote:
Maar volgens Google zijn er wel wat oplossingen, die ik verder niet snapquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:29 schreef twiFight het volgende:
Lijkt probleempje aan hun kant, dat ze data willen laden van een andere subsite en dat de beveiliging dat niet pikt.
Maar waarom ben ik dan de enige waarbij de beveiliging moeilijk doet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:29 schreef twiFight het volgende:
Lijkt probleempje aan hun kant, dat ze data willen laden van een andere subsite en dat de beveiliging dat niet pikt.
Dank!quote:
Nope. Ik heb al langer vastlopers. Ik FV met Chrome en IE, via FV.com, via FB.com, via linkjes van gifts. Maar het programma trapt er 95% van de tijd niet in als ik weer een foutmelding heb.quote:Kan je wél villen via farmville.com? Of lukt dat ook niet?
Wat ik sowieso vind is de oorzaak; Data wordt geladen van 2 verschillende sites (fb-1.farmville.com en static.farmville.com) en dat de Flash applicatie dit niet goed vind, en daardoor het niet goed uitvoert.
Alleen nu nog vinden hoe 't op te lossen.
Ik heb er met Hara aan gefröbeld vandaag. Flash opnieuw erop gezet en cookies verwijderd. Of we cache hebben geleegd.. geen idee.quote:
Helpt dat dan als het voornamelijk Chrome is?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:39 schreef Sjowhan het volgende:
In Internet Explorer: Menu extra -> Internetopties -> Browsegeschiedenis -> verwijderen -> Geschiedenis, Tijdelijke internetbestanden aanvinken en dan 'verwijderen' klikken.
Mja, ze heeft 't bij zowel Chrome als IE, dus niet geschotenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Helpt dat dan als het voornamelijk Chrome is?
In Chrome hadden we alles weggedaan, in FF nu ook. Want dat gebruikt ze, niet IE.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, ze heeft 't bij zowel Chrome als IE, dus niet geschoten
Maar voor Chrome:
Menu chrome -> opties -> geavanceerde opties -> browse geschiedenis wissen -> niet aanvinken:
- cookies en andere sitegegevens wissen, opgeslagen wachtwoorden wissen en opgeslagen formuliergegevens wissen.
Rest wel. Start evt. daarna de computer opnieuw op (niet dat het heel helpt, maar 't is maar een idee) en kijk of het beter gaat..
Heeft niet met chrome of ie of firefox te maken, ligt aan flashquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:52 schreef Puala het volgende:
Chrome opnieuw installeren ook al geprobeerd? Heb je er met oudere versies van IE/FF ook last van?
Is de versie wel up to date?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:53 schreef iFries het volgende:
[..]
Heeft niet met chrome of ie of firefox te maken, ligt aan flash
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |