Dat was TOEN ja. Nostalgie. Nu is het waardeloos allemaal.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:13 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Eek! The cat,Earthworm Jim,
The Tick,
Bickermice from Mars,
Cow and Chicken
Zoveel mooie series waarvan het zonde is om ze alleen voor kinderen te bewaren.
In die series worden bijdehante en brutale kinderen neergezet als norm. En alsof brutale kinderen leuk zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:08 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Een ander nichtje van me is verslaafd aan tenenkrommende series als 'Hannah Montanna' en 'True Jackson' en dan vragen die ouders zich af waarom dat kind opeens zo brutaal is tegen volwassenen en zit te drammen dat ze nieuwe schoenen wil.
Ze zenden Ren and Stimpy weer uit op Veronica, gewoon in het Engels en nog steeds even leuk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was TOEN ja. Nostalgie. Nu is het waardeloos allemaal.
En de bovengenoemde series keek ik ook altijd. In het engels, want nagesynchroniseerd doet echt af aan de humor die idd soms gewoon volwassen is.
Die ken ik toevallig dan weer welquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:21 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ze zenden Ren and Stimpy weer uit op Veronica, gewoon in het Engels en nog steeds even leuk.
En iets later kreeg je nieuwe series als Dexters Laboratory en Cow and Chicken, ook stuk voor stuk bazenseries. Toen ik een paar jaar geleden op een nagesynchroniseerde aflevering van Johnny Bravo stuitte, stierf ik een beetje van binnen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:21 schreef Lauwierent het volgende:
Heerlijke tijden waren dat. Zondagochtend altijd Bikermices from Mars ofzo. Die waren echt de baas.
Daarnaast vond ik die serie over die wilde beesten in een bos die naar een nieuw bos moesten gaan zoeken omdat het oude gekapt werd voor nieuwe huizen.
Johnny Bravo = GODquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:26 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
En iets later kreeg je nieuwe series als Dexters Laboratory en Cow and Chicken, ook stuk voor stuk bazenseries. Toen ik een paar jaar geleden op een nagesynchroniseerde aflevering van Johnny Bravo stuitte, stierf ik een beetje van binnen.
Jij wil later allemaal van die kleine kut Hanna Montannas en Diegos rond zien rennen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
Dit zijn nog eens dingen om je druk over te maken. Of er wel iets leuks is voor kinderen om naar te kijken..
Later?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:12 schreef Lente_ninja het volgende:
Jij wil later allemaal van die kleine kut Hanna Montannas en Diegos rond zien rennen?
Life action series moet je gewoon ondertitelen, klaar.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:29 schreef FL_Freak het volgende:
Alles van tegenwoordig is kut. Alleen Ned survivalgids is baas nasynchroniseert
wtf zijn dit voor mislukte power rangersquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
wtf zijn dit voor mislukte power rangers
Die goede oude tijd. Waar zijn die gebleven. Net zoals Ren and Stimpy en Pinky and the Brain.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:04 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Mijn nichtje kent Eek! the Cat, Earthworm Jim en Bikermice from Mars niet eens.
ik heb hier gewoon de eckte eckte johnny bravo en dexter. in het engels! samen met scooby doo en die maffe vliegende gasten die altijd zo'n duif willen vangen ofzo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:26 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
En iets later kreeg je nieuwe series als Dexters Laboratory en Cow and Chicken, ook stuk voor stuk bazenseries. Toen ik een paar jaar geleden op een nagesynchroniseerde aflevering van Johnny Bravo stuitte, stierf ik een beetje van binnen.
die heb ik nog op video bandquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:53 schreef Maikuuul het volgende:
"Laten we lekker link gaan doen !" Darkwing Duck
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |